loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 32 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

اگر کسب‌و‌کار گسترده یا حتی جمع‌وجور خودتان را دارید و از فروشتان راضی نیستید، باید راه دیگری برای بهبود بازاریابی‌تان پیدا کنید.

 

دنیای مدرن و تکنولوژیک این روزها توقعات دیگری از کسب‌وکارها دارد؛ توقعاتی که هر کدام دائما به‌روزرسانی می‌شوند و پله‌های ترقی را پیش روی برندها راحت‌تر و آماده‌تر می‌کنند. امروزه، دنیای بازاریابی فروش اینترنتی را رمز موفقیت بسیاری از کسب‌وکارها می‌داند؛ پس بهتر است شما هم دستی به سروروی کسب‌وکارتان بکشید و کار را به دست فروشگاه‌ ساز استاندارد و مطمئنی همچون مجموعه بیدک بسپارید.

بازاریابی مجازی برای در‌امان‌ماندن از بحران‌های حقیقی

فروشگاه ساز بیدک می‌خواهد شما را با حقیقتی محض روبه‌رو کند که می‌تواند سرنوشت کسب‌و‌کارتان را زمین تا آسمان تغییر دهد. دنیای این روزها پر از بحران‌های ریزودرشتی است که هرکدام از آن‌ها می‌تواند لطمه‌ها و آسیب‌های بسیاری به کسب‌وکارهای سنتی بزند. نمونه بارز آن هم شیوع ویروس کروناست! هیچ‌کس در هیچ‌جای دنیا فکرش را هم نمی‌کرد که روزی ویروسی کوچک بتواند تمامی کسب‌وکارها را تا این حد زیر‌و‌رو کند!

بازاریابی مجازی یا همان دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کند که با وجود تمامی بحران‌های احتمالی، در دنیای حقیقی بتوانید با خیال راحت در امان بمانید و فقط‌و‌فقط روی موفقیت روزافزونتان تمرکز کنید. درنتیجه اگر درست پیش بروید، دائما رشد می‌کنید و مشکلات محیط اطراف هم تأثیر چندانی بر کارتان نخواهد گذاشت. به‌همین‌دلیل، فروشگاه‌های اینترنتی با وجود شیوع ویروس کرونا و در زمانی‌که تمامی افراد در قرنطینه بودند و نمی‌توانستند از خانه‌هایشان بیرون بیایند، فضای بسیارمناسبی برای رشد پیدا کردند و فروش و سود بسیار زیادی به‌دست آورند.

تمامی این‌ها را گفتیم تا بدانید هر موقع بخواهید پا به دنیای آنلاین بازاریابی بگذارید، دیر نیست. مجموعه فروشگاه ساز بیدک هم در این فرایند به کمک شما می‌آید و همراه شما مسیر را قدم‌به‌قدم طی می‌کند و فروشتان را افزایش می‌دهد.

درباره فروشگاه ساز بیدک

احتمالا از خود می‌پرسید اصلا فروشگاه ساز بیدک چیست و به چه دردی می‌خورد؟ بیدک مجموعه‌ای از جوانان متخصص و حرفه‌ای و باپشتکار است که درکنارهم می‌خواهند چرخه اقتصادی کشور را بهبود بخشند. این مجموعه پلتفرمی است که امکان داشتن فروشگاه اینترنتی کامل و استاندارد را برایتان فراهم کرده و بستر مناسبی برای افزایش فروش و سودتان در‌اختیارتان قرار می‌دهد.

بیدک خدمات بسیار گسترده و متنوعی پیش روی مشتریان می‌گذارد؛ خدماتی که آن‌ها را فارغ از هرگونه دردسر و دغدغه، تنها به مقصد رشد بیشتر هدایت می‌کند. برخی از خدمات بیدک عبارت‌اند از:

  • عکاسی از محصولات

منبع:

https://www.zoomit.ir/pr/367816-bdok-musical-instrument/

saqar بازدید : 37 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

ماه‌ها است شایعه‌هایی جدی مبنی‌بر تولید نخستین خودرو اپل با نام اپل کار (Apple Car) شنیده می‌شود و افشاگران مختلف به این شایعه‌ دامن زده‌اند. گفته‌ می‌شود اپل فرایند تولید خودرویی برقی را آغاز کرده است و قصد دارد در سال‌های آینده به‌صورت رسمی وارد بازار خودرو شود.

اطلاعات تأییدشده‌ی بسیار کمی درباره‌ی پروژه‌ی تولید اپل کار در دست داریم، بااین‌حال به‌نوشته‌ی خبرگزاری دیجیتال ترندز، هفته‌ی گذشته در شایعه‌ای اعلام شد خودرو اپل کاملا خودران خواهد بود و برای راه‌رفتن در جاده به راننده نیاز نخواهد داشت. از قرار معلوم اتفاقات تازه‌ای برای برنامه‌های اپل به‌منظور تولید خودرو برقی اختصاصی رخ داده است.

براساس گزارش‌ها، اپل با هیوندای و کیا وارد مذاکره شده است تا با آن‌ها به‌منظور تولید خودرو برقی به‌توافق برسد؛ بااین‌حال طبق گزارش جدیدی که به‌تازگی روی رسانه‌ی بلومبرگ منتشر شده، این مذاکرات هم‌اکنون متوقف شده‌اند. بلومبرگ می‌نویسد دلیل احتمالی توقف مذاکرات شاید این باشد که اهالی کوپرتینو از اقدام هیوندای برای رسانه‌ای‌کردن مذاکره با اپل ناراحت شده‌اند؛ البته هیوندای پس از رسانه‌ای‌کردن موضوع ادعاهایش را پس گرفت.

موضوع بحث‌برانگیز دیگر این است که خودرو اپل را برند هیوندای می‌سازد یا کیا. این شرکت‌ها در مالکیت شرکت Hyundai Motor Group هستند و به‌گفته‌ی منابع بلومبرگ، اگر مذاکرات ادامه پیدا کند، کیا از بخت بیشتری برای تولید خودرو اپل برخوردار است و این خودرو احتمالا در کارخانه‌ی جورجیا ساخته می‌شود. درحال‌حاضر، مشخص نیست که مذاکرات بین اپل و هیوندای و کیا در آینده ادامه پیدا می‌کند یا خیر. شاید احتمال همکاری بین این شرکت‌ها کاملا از بین رفته باشد.

 

بااین‌همه، انتشار گزارش خبرگزاری بلومبرگ بدین‌معنی نیست که اپل نمی‌تواند با شرکت دیگری در صنعت خودرو برای پروژه‌ی اپل کار همکاری کند. بر‌اساس گفته‌ی همان منابع بلومبرگ، اپل مذاکرات مشابهی با دیگر شرکت‌های فعال در صنعت خودرو کرده است؛ باوجوداین، فعلا نام هیچ‌یک از این شرکت‌ها اعلام نشده. درحال‌حاضر، تعداد خودروسازان برخوردار از ظرفیت‌های لازم برای تولید انبوه خودرو زیاد نیست و نمی‌دانیم چه تعداد از آن‌ها به همکاری احتمالی با اپل تمایل نشان می‌دهند. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/car-news/367815-apple-talks-hyundai-kia-electric-car-paused-bloomberg/

saqar بازدید : 31 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

علاوه‌بر مواردی که در بالا به آنها اشاره شده، شرایط طراحی وب سایت، نیز از موارد دارای اهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. راه‌اندازی یک سایت نیز درست امثال راه‌اندازی یک فروشگاه است و باید برای آن مکان، نام مناسب، مدیر و… در عقیده گرفت. راه‌اندازی یک سایت موفق دربایستن به 4 تقسیم اصلی دارد که شامل موارد پایین است:

انتخاب اسم دامنه مناسب

هاست (اجاره فضایی برای ورود، اندوخته اطلاعات و درونمایه سایت)

طراحی قالب قشنگ و کاربردی

سیستم مدیریت و کنترل سایت

هزینه طراحی سایت

استارت شروع هر کاری به‌شکل صحیح و اصولی نیازمند صرف خرج است. مواردی که برای داشتن یک سایت حرفه‌ای می‌تواند خرج در بر داشته باشد، در ادامه بررسی خواهد شد. با پروا به مطالبی که در پیوسته خواهد آمد، می‌توانید هزینه‌های تقریبی وب دیزاین را برآورد بزنید.

دامنه یا آدرس سایت

آدرس سایت به‌صورت سالانه یا پنج ساله کرایه دیتا می‌شود و تا زمانی که اجاره‌بها را پرداخت کنید، متعلق به شما خواهد بود. درصورت خودداری از پرداخت اجاره‌بها، گستره سایت آزاد شده و متقاضی دیگری می‌تواند مالک آن شود.

هزینه هاست

به پیرامون مجازی اطلاق می شود که بر روی یک سرور برای یک سایت تدارک دیده شده است. هاست یک سرور به‌صورت 24 ساعته به شبکه جهانی اینترنت متصل است. هرکس در هر لحظه از شبانه‌روز با وارد کردن آدرس سایت می‌تواند به محتوای ارائه شده دسترسی پیدا کند. بنابراین یک هاست امن و قابل اعتماد اهمیت زیادی دارد و خرج آن نیز به‌صورت ماهیانه یا سالیانه محاسبه می‌شود. با در نظر اخذ عوامل گوناگون یک هاست خوب می‌تواند از ماهیانه 10 هزار تومان الی بیش از 100 هزار تومان خرج داشته باشد.

 

منبع:

https://avashtech.com/طراحی-سایت/website-design-in-karaj/

saqar بازدید : 28 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

این صحنه را تصور کنید: رادیو را روشن می‌کنید و می‌شنوید که گوینده می‌گوید: «بنا بر گزارش سازمان جهانی بهداشت، مرگ‌و‌میر جهانی ناشی از این بیماری این هفته بیش از ۷۰۰ مورد افزایش یافته و به ۵۷۰۰ نفر رسیده است. در اروپا، اوکراین در حال تعطیلی مدارس و سینماها است و اجتماعات عمومی را ممنوع اعلام کرده. در بریتانیا، موارد هر هفته دو برابر می‌شود. در آمریکا، رئیس‌ جمهور در حال اعلام وضعیت اضطراری ملی است.»

این اخبار بسیار آشنا به نظر می‌رسد؛ اما این رویدادها در اکتبر سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاد، وقتی جهان آخرین دنیاگیری خود یعنی آنفلوانزای خوکی را تجربه کرد. به گزارش بی‌بی‌سی، تصور می‌شود ویروس H1N1 سفر مرگ‌بار خود را در خوک‌ها در منطقه‌ی کوچکی در مکزیک مرکزی در ژانویه ۲۰۰۹ شروع کرده باشد. تا ماه مارس، اولین موارد در کالیفرنیا و تگزاس گزارش شد. تا ژوئن، ویروس در ۷۴ کشور جهان حضور داشت. یک سال بعد، وقتی سازمان جهانی بهداشت پایان دنیاگیری را اعلام کرد، بین ۱۵۱,۷۰۰ تا ۵۷۵,۴۰۰ نفر جان باخته بودند.

تلاش گسترده واکسیناسیون جهانی به پایان دادن دنیاگیری کمک کرد؛ اما ویروس H1N1 هنوز با ما است. این ویروس هر سال به‌عنوان آنفلوانزای فصلی در گردش است و موجب بیماری، بستری شدن و مرگ می‌شود. دانشمندان در سراسر جهان H1N1 و دیگر انواع آنفلوانزای خوکی را مورد نظارت قرار می‌دهند تا درک بهتری از نحوه‌ی آغاز این بیماری‌ها به دست آورند و دریابند که چگونه ویروس بعدی را قبل از اینکه به دنیاگیری تبدیل شود، متوقف کنند؛ اما متوقف کردن ویروس کار پیچیده‌ای است که با فعالیت‌های انسانی بسیار سخت‌تر می‌شود.

آنفلوانزای خوکی سال ۲۰۰۹ /  2009 swine flu pandemic

با گسترش دنیاگیری آنفلوانزای خوکی در سراسر جهان در سال ۲۰۰۹، بسیاری از کشورها سینماها را تعطیل و اجتماعات عمومی را محدود کردند

برای درک آنچه با آن رو‌به‌رو هستیم، همکاری گسترده‌ای در ۲۵۰۰ مزرعه پرورش خوک در اروپا در حال انجام بوده است و از بیش از ۱۸ هزار خوک نمونه‌گیری شده است. ویروس‌های آنفلوانزای نوع A (ویروس‌هایی که می‌توانند به ویروس‌های دنیاگیری انسان تبدیل شوند) در بیش از ۵۰ درصد از مزارع، خصوصاً در مناطق تولید متراکم خوک ازجمله دانمارک، بریتانی (در فرانسه)، شمال غربی آلمان و هلند، حضور داشتند. به‌عبارت‌دیگر، پژوهشگران دنیاگیری را پیدا کردند که در انتظار رخ دادن است.

عناصر سازنده‌ی یک دنیاگیری

منبع:
saqar بازدید : 25 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

کانن به «دستاوردی در خور توجه» رسیده و توانسته است در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (دی و بهمن ۱۳۹۹) ۱۵۰ میلیونمین لنز قابل‌ تعویض خود (مانت EF و RF) را تولید کند. کانن در بیانیه‌ای برای گرامی‌داشت این اتفاق، می‌گوید آخرین لنز، RF 70–200mm F2.8 L IS USM است که در دسته‌ی لنز زوم تله‌فوتو جای می‌گیرد.

براساس گزارش Digital Photography Review، کانن در سال ۱۹۸۷ نخستین لنز EF را برای دوربین سینمایی رفلکس تک‌لنزی سری EOS در کارخانه‌ی اوتسونومیای ژاپن تولید کرد. از آن زمان، کانن سه کارخانه‌ی تولیدی دیگر احداث کرده است که در تایوان و مالزی و بخش جنوبی ژاپن قرار دارند.

کانن تنها هشت سال پس از عرضه‌ی لنز اول، در سال ۱۹۹۵ تولید ۱۰ میلیونمین لنزش را جشن گرفت. ۱۴ سال بعد، در سال ۲۰۰۹ رکورد تولید لنز کانن به ۵۰ میلیون واحد رسید و صرفا پنج سال بعد شاهد دو برابر شدن تعداد لنزهای تولیدشده توسط کانن بودیم (۱۰۰ میلیون واحد).

برای درک اینکه تعداد لنزهای تولیدی کانن تا چه حد زیاد است، این شرکت مثالی ارائه داده. کانن می‌گوید اگر تمامی لنزهای EF و RF آن را از زمان تولید نخستین لنز تاکنون پشت سر هم قرار بدهید، صفِی به طول تقریبا به ۱۲,۴۴۹ کیلومتر (حدودا برابر قطر زمین) تشکیل می‌شود. قطر زمین تقریبا ۱۲,۷۴۲ کیلومتر است. 

کانن در بیانیه‌ی مطبوعاتی به یک‌ سری از قابلیت‌های لنزهای EF و RF خود اشاره کرد که تا قبل از عرضه‌ی آن‌ها، در بازار پیدا نمی‌شد. جزئیات این قابلیت‌ها در تصویری که توسط کانن منتشر شده، قابل‌ مشاهده است. سرعت تولید محصول توسط کانن صرفا به لنز خلاصه نمی‌شود. این شرکت در ماه اکتبر ۲۰۱۹ (مهر و آبان ۱۳۹۸) اعلام کرد موفق شده است ۱۰۰ میلیونمین دوربین مجهز به لنز قابل‌ تعویض سری EOS را به‌ مرحله‌ی تولید برساند.

کانن هنوز به‌طور دقیق مشخص نکرده است که چه تعداد از این ۱۵۰ میلیون واحد، در دسته‌ی لنز جدید مانت RF قرار می‌گیرند؛ اما شکی نداریم که تعداد لنزهای RF کانن به‌‌زودی‌ نمی‌تواند به تعداد لنزهای تولیدشده با مانت EF یا EF-S برسد. 

منبع:
saqar بازدید : 28 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

مجازی سازی شبکه (NV) یا Network virtualization ، به ­عنوان توانایی ایجاد شبکه های بخردانه و مجازی تعریف می شود. این شبکه ها از دشوار اسباب شبکه اصلی جدا می شوند الی اطمینان حاصل شود می توانند با پیرامون های مجازی ادغام شده و بطور کامل این پیرامون ­ها را حمایت کنند.

Network virtualization ، اتصالات شبکه و سرویس­ هایی را تجزیه می کند که به ­طور سنتی از راه مشکل اسباب به یک شبکه مجازی منطقی تحویل داده شده­ اند. این اتصالات و سرویس­ ها، از شبکه فیزیکی متمایز شده و به­ طور مستقل در یک hypervisor (هایپروایزر) یا ناظر ماشین مجازی اجرا می­ شوند.

NV، ما فوق سرویس­های لایه 2 و 3 همانند سوئیچینگ (switching) و روتینگ (routing)، معمولا دربرگیرنده خدمات مجازی ­سازی لایه 4 تا 7 ازجمله فایروال­ (firewalling) و توازن بار (load-balancing) سرور است.

این فناوری بسیاری از چالش­های شبکه در مراکز داده امروزین را حل و فصل می­ کند؛ علاوه ­براین، به سازمان‌ها کمک می­ کند شبکه را به­ طور مرکزی برنامه­‌ریزی و آماده کنند، بدون اینکه دربایستن باشد به­ طور فیزیکی زیرساخت­ های مربوطه را لمس کنند.

مجازی سازی شبکهبکارگیری مجازی سازی در شبکه

در اثناء بکارگیری مجازی سازی در شبکه، یک نگرش بخردانه بر پایه نرم افزار در مورد منابع سخت افزاری و نرم افزاری شبکه (سوئیچ ­ها، روترها و غیره) برپایی می­‌شود.

دستگاه­ های شبکه فیزیکی، مسئول ارسال بسته ­ها هستند. درحالی که شبکه مجازی (نرم افزاری)، یک انتزاع هوشمند را فراهم می­‌کند که استقرار و مدیریت سرویس­‌های شبکه و منابع اصلی شبکه را راحت می­‌سازد. درنتیجه، مجازی سازی شبکه می‌­تواند شبکه را به هدف پشتیبانی بهتر محیط­‌های مجازی سازی شده، هم ­تراز کند.

با مجازی سازی شبکه، سازمان ها می‌­توانند روش گسترش، مقیاس و تنظیم بارهای کاری و منابع را برای رفع نیازهای محاسباتی ساده­ سازی کنند. به علاوه این نوع از مجازی سازی اتوماسیون بسیاری از کارهای مدیریتی را امکان­ پذیر می­ سازد و خطاهای دستی را کاهش می‌­دهد. بنابراین، می­‌تواند بهره­ وری و کارایی اکثریت را برای شبکه فراهم سازد.

منبع:

https://avashnet.com/

saqar بازدید : 33 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به‌منظور توانمند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌ی مدیریت منابع انسانی تسهیلاتی در نظر گرفت. به‌گزارش هفت‌سنگ، شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از تسهیلات این نهاد می‌توانند حداکثر چهارمیلیون تومان به‌رایگان از محصولات نرم‌افزاری تیم‌ هفت‌سنگ برای مدیریت منابع انسانی خود استفاده کنند.

تیم ‌هفت‌سنگ توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار‌های تخصصی حوزه‌ی منابع انسانی و کارگزار رسمی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در این حوزه است. مدیران می‌توانند با استفاده از محصولات استارتاپ ‌هفت‌سنگ شناخت بهتر و عمیق‌تری از منابع انسانی سازمان خود داشته باشند و براساس داده‌های واقعی درباره‌ی زندگی کاری آن‌ها تصمیم‌گیری کنند.

شرکت‌های دانش‌بنیان برای دریافت حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تا پایان اسفند‌ ۱۳۹۹ مهلت دارند درخواستشان را در پلتفرم هفت‌سنگ ثبت کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به وب‌سایت هفت‌سنگ مراجعه و با پرکردن فرم درخواست و ارزیابی اولیه، از خدمات موجود استفاده کنند.

منبع:
saqar بازدید : 31 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان ایران در نامه‌ای به اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی ضوابط رسته‌های شغلی سامانه‌های ارائه‌ی انواع خدمات و کالا بر بستر فضای مجازی را ابلاغ کرد. اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی براساس این ضوابط و اجرای تبصره ماده ۱۱ آیین‌نامه اجرایی موضوع ماده ۱۲ قانون نظام صنفی می‌تواند در حوز‌ه‌‌هایی همچون سلامت آنلاین، آگهی آنلاین، جابه‌جایی‌های هوشمند و فروش طلا هم مجوز کسب صادر کند.

رسته‌ی شغلی سلامت آنلاین

به گزارش اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، حوزه‌ی سلامت آنلاین شامل سامانه‌های‌ آنلاین ارائه‌ی کالا و خدمات سلامت می‌شود. خدمات قابل عرضه در رسته‌ی شغلی سلامت عبارت‌اند از خدمات و محصولاتی که از شمول قوانین و مقررات امور پزشکی و دارویی و موارد خوردنی و آشامیدنی و آیین‌­نامه‌های مذکور در قانون فوق خارج است و نیاز به ارائه‌ی خدمت یا کالا توسط متخصص نیست یا هرگونه محصول یا خدمت در حوزه‌ی سلامت که با توجه به قوانین و مقررات این حوزه باید توسط متخصص به مصرف‌کننده یا کاربر ارائه شود.

اطلاعات کاربران در سامانه‌های آنلاین باید در چهارچوب قانون جرایم رایانه‌ای ذخیره و حفاظت شود

سامانه‌ی مدنظر باید امکان نمایش اطلاعات مؤثر متخصص را فراهم کند و محل ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران مقیم ایران هم باید در داخل کشور صورت گیرد. این رسته‌های شغلی باید تجهیزات و تأسیسات ایمنی، انتظامی و بهداشتی مورد نیاز را ازجمله تجهیزات امنیت شبکه و بانک‌های اطلاعاتی مطابق پروتکل­‌های فنی فراهم کنند. به عبارت دیگر، تمامی اطلاعات کاربران باید در چارچوب قانون جرایم رایانه‌ای ذخیره و حفاظت شود، آی‌پی کاربران (مطابق قانون جرایم رایانه‌ای) شناسایی شود، متخصصان احراز هویت شوند، درگاه ثبت گزارش تخلفات و رسیدگی به شکایات متخصص راه‌اندازی شود.

رسته‌ی شغلی سامانه‌ی آنلاین ارائه‌ی خدمات در محل

رسته‌ی شغلی سامانه آنلاین ارائه خدمات در محل سامانه‌ای را شامل می‌شود که مشتمل بر انواع بسترهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آنلاین است و فرایند ارائه‌ی درخواست و پاسخ‌گویی خدمات برای کاربران و ایجاد ارتباط و توافق بین مشتری و متخصص را برای انجام خدمات فراهم می‌کند. در این سامانه‌ها خدمات در حوزه‌ی فنی و تخصصی، مشاوره‌­ای، آموزشی به درخواست مشتری ارائه می‌شود. فهرست خدمات قابل ارائه هم باید در سامانه برای مشتری نمایش داده شود.

منبع:
saqar بازدید : 28 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

برخی از مزایای سیستم های تلفنی ویپ :

 مدیریت سیستم ویپ عموما به چهره Web Base و از راه رابط ساده گرافیکی سپریدن می شود .

 با به کارگیری سیستم ویپ هر کاربر می تواند به سادگی شماره داخلی خود را به میز جدید خود منتقل کند .

 در اکثر سیستم های تلفنی تحت شبکه محدودیتی در گزینش برند هستی ندارد و در یک شبکه VoIP ساز و برگ با برندهای مختلف با به کارگیری یک استاندارد و پروتکل مشترک بین تجهیزات ویپ به اسم SIP می توانند به راحتی با یکدیگر پیوستگی استوار کنند . همچنین شما می توانید از چندین مدل و چندین برند تلفن در یک پروژه بدون حقیر ترین مشکلی بهره‌گیری نمایید .

 در VoIP تمام تنظیمات و دگرگونی ها بدون احتیاج به حضور فیزیکی کارشناس و از راه دور قابل سپریدن است .

 افزایش گنجایش در شمار داخلی ها و یا در خطوط شهری به راحتی و بدون محدودیت امکان پذیر است .

 در سیستم های تلفنی آوش نت  تحت شبکه احتیاج به سیم کشی مجزا نمی باشد و می توانید از همان بستر شبکه کامپیوتری کاربرد نمایید .

 ویژگی های ویپ به طور چکیده دربرگیرنده موارد پایین می شود :

 سیستم پاسخگوی خودکار IVR یا همان منشی دیجیتال

 قابلیت پخش پیام های گوناگون برای سررسید های خاص

 قابلیت ضبط مکالمات

 امکان تاسیس رسته چشمداشت زمانی که شمار خط ها و تماس های ورودی شما از تعداد اپراتورهای پاسخگو بیشتر است .

 گزارش گیری از تمام تماس ها

saqar بازدید : 34 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

مهاجرت از ترانزیستورهای دووجهی به ترانزیستورهای ساخته‌شده برپایه‌ی تکنیک فین‌فت (FinFET) باعث شد قانون مور در دَه سال اخیر همچنان پابرجا باقی بماند؛ اما به‌نظر می‌رسد که حتی طراحی فین‌فت نیز کم‌کم قصد دارد جایش را به طراحی جدیدی بدهد. ترانزیستورهای GAA (مخفف Gate-all-around) برای لیتوگرافی سه‌نانومتری و لیتوگرافی‌های پیشرفته‌تر بسیار کاربردی و جالب به‌نظر می‌رسد؛ بااین‌حال براساس گزارش خبرگزاری تک‌اسپات، تحلیلگران معتقدند مهاجرت از ترانزیستورهای فین‌فت به ترانزیستورهای GAA بسیار پرهزینه خواهد بود.

اکثر تراشه‌های پیشرفته‌ی امروزی با استفاده از لیتوگرافی هفت یا پنج‌نانومتری ‌تولید می‌شوند؛ باوجوداین، شرکت‌های بزرگ صنعت نیمه‌هادی نظیر تی اس ام سی (TSMC) و گلوبال فاندریز (GlobalFoundries) در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی انجام کرده‌اند تا بتوانند لیتوگرافی سه و دو‌نانومتری را برپایه‌ی ترانزیستورهای نسل بعد سری GAA-FET به‌طور بهینه توسعه دهند. ترانزیستورهای GAA-FET مزیت‌هایی دارند که از بین آن‌ها می‌توانیم به «بهبود مقیاس‌پذیری» اشاره کنیم. بااین‌حال، فین‌فت همچنان در اولویت است؛ زیرا تولیدکنندگان تراشه معتقدند می‌توانند نسل‌به‌نسل قدرت بیشتری از ترانزیستورهای فین‌فت بیرون بکشند. 

سال گذشته‌ی میلادی، TSMC ‌هنگام برگزاری اجلاس Technology Symposium اعلام کرد لیتوگرافی سه‌نانومتری‌اش که با نام N3 شناخته می‌شود، درمقایسه‌با لیتوگرافی پنج‌نانومتری (N5) حداکثر ۵۰ درصد قدرت پردازشی بیشتر و ۳۰ درصد مصرف انرژی کمتری ارائه می‌دهد. مهم‌تر آنکه لیتوگرافی سه‌نانومتری TSMC ظاهرا باعث می‌شود بتوان ۱٫۷ برابر تراکم بیشتری از ترانزیستورها را روی تراشه قرار داد.

استفاده از لیتوگرافی اثبات‌شده و پیش‌بینی‌پذیرتر باعث می‌شود TSMC زمان کافی برای توسعه‌ی لیتوگرافی دو‌نانومتری GAA-FET در‌اختیار داشته باشد. بدین‌ترتیب، استفاده‌ی لیتوگرافی سه‌نانومتری TSMC از ترانزیستورهای GAA-FET احتمالا منتفی است. طبق آخرین اخبار، TSMC می‌کوشد لیتوگرافی دو‌نانومتری را تا سال ۲۰۲۴ به تولید انبوه برساند. 

سطح مقطعی ترانزیستورهای GAAFET

 

براساس گزارش جدید مؤسسه‌ی Semiconductor Engineering، اینتل و سامسونگ نیز به‌شدت در تلاش‌اند تا برای تولید تراشه سراغ استفاده از لیتوگرافی سه و دو‌نانومتری بروند و شاید سامسونگ بتواند چنین هدفی را تا پایان سال جاری میلادی عملی کند.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/processor/367436-tsmc-other-foundries-gaafet-process-nodes-beyond-3-nm/

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 3,511
  • بازدید کلی : 11,386