loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 33 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

در حال آماده هر کسب و کاری برای توسعه به کار و جنبش و حضور در اینترنت نیازمند است و در این میانی مشاورین مسکن یا همان املاکی ها نیز از این رویه اطاعت می کنند، نیز جستجو و درخواست در رابطه با خرید یا فروش و کرایه مسکن نیز در سالیان ماضی در فضای اینترنت و سایت ها افزایش زیادی داشته است و طراحی سایت املاک برای ترقی طراحی سایت برای املاک بایسته به عقیده می رسد. کل ما بسیاری از نیازهای خود را در اینترنت جستجو می نماییم و کار و جنبش و اهمیت حضور در دنیای اینترنت روز به روز رو به افزایش است. حضور در اینترنت باعث شده که حوزه تکاپو به شکل وسیعی اشاعه پیدا کند، به نوعی که برخی از مشاورین املاک از محل کسب و کار خود پا فراتر گذاشته و در استان و کشور فعالیت می کنند. کاربران می توانند در هر جایی مسکن دلخواه خویش را دیده و موقعیت دقیق و تصاویر آن را تماشا کنند و در چهره نیاز اقدام به خرید یا فروش و اجاره کنند.

 

طراحی سایت برای بنگاه املاک و مشاغل مرتبط

بنگاه های املاک و دیگر کسب و کارهایی که در این حرفه مشغول به فعالیت هستند گذرگاه های زیادی برای تبلیغات دارند. طریق های مرسومی همانند تبلیغ در روزنامه ها و نیازمندی ها و نیز چاپ بروشور و بنر و غیره رواج فراوانی در میانی این قشر از کسبه دارد. اما سوالی که در اینجا باید از آنها پرسید این است که آیا امروزه نیز این شیوه کارایی دارد؟ آیا طریق های بهتری در بازار تبلیغات وجود دارد؟ آیا این شیوه های مرسوم و گاهاً باستانی مقرون به صرفه می باشد؟ جواب دادن به این سوالات آسان است. بله. این روش ها هم هزینه بر هستند و هم تأثیری اختصار مدت دارد و بهتر است به فکر ایده جدیدی باشند. طراحی سایت املاک روشی است که هم از عقیده خرج و هم بازخورد زیاد بهتر می باشد و اکثر بنگاه های املاکی موفق به سمت این روش حرکت می کنند.

 

 

 

طراحی سایت املاک

امکانات و مزایای طراحی سایت املاک

املاکی ها در صورتی که بخواهند متفاوت باشند و در فرمایش تبلیغات به روز و کامیاب تر عمل کنند باید به طریق های نوین روی بیاورند. طراحی سایت املاک به آنها این برتری را می دهد که یک بنگاه 24 ساعته باشند و از تبلیغاتی کارا و ابدیت برخوردار شوند. جامعه قصد خود را به راحتی لینک شوند و با هزینه مقداری بتوانند بیشترین مشتری را جلب نمایند. با بهینه سازی پسندیده و سئو نکویی که برای طراحی سایت املاک در عقیده می گیرند می توانند در گوگل رتبه نکوداشتن داشته و حجم وسیعی از مشتریان را مستقیماً به سایت خود راهبری کنند. با یک هزینه نه چندان زیاد اولیه و طراحی سایت املاک دیگر خرج خاصی نخواهند داشت و از شر هزینه های همیشگی برای تبلیغات نیز آسان خواهند شد.

 

 

 

امکانات اولیه در طراحی سایت املاک

 

 

مشاهده موقعیت جغرافیایی ملک مورد نظر

محدود کردن جستجو به موارد دلخواه مشابه شمار اطاق و زیر بنای ملک و غیره

قسمت آگاهی ها و اطلاعیه ها در مورد بازار مسکن

وجود قابلیت ثبت مسکن دلخواه به وسیله اشخاص مختلف

قابلیت بارگزاری تصاویر و ویدئو از ملک در کناره توضیحات

امکان پنل ارسال پیامک به شمار مد نظر برای بانک شماره ها

امکان پرداخت اجرت و بیعانه برای نگه داشتن مسکن برای متقاضی

مشاهده موقعیت اماکن و دسترسی ها در اطراف ملک بر روی نقشه

و موارد بسیاری سایر که بر حسب دربایستن مدیر در طراحی سایت املاک قابل اجرا می باشد.

 

 

طراحی سایت املاک

 

 

طراحی سایت املاک تخصص نونگار پردازش

با توضیحاتی که در بالا ارائه کردیم و اطلاعاتی که خویش شما دارید قطعاً متوجه خواهید شد که طراحی سایت املاک با پروا به ریزه کاری های خاصی که دارد باید به چهره کاملاً تخصصی سپریدن بگیرد و با بهینه سازی خوب در صفحات اول گوگل قرار بگیرد الی مشتریان اکثریت متعلق به بازدید کنند. کمپانی نونگار پردازش با سال ها پیشینه در امر طراحی سایت بزرگترین و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت می باشد که می تواند آنچه که برای یک سایت املاک دربایستن است به بهترین نحو برای شما برپایی نماید و کارشناسان بهینه سازی سایت این شرکت تضمین می کنند که با حداقل هزینه در نتایج جستجوی گوگل در رتبه های برتر پیمان بگیرید.

 

چرا گرافیک در طراحی سایت املاک اهمیت زیادی دارد؟

وب سایتی که برای آژانس املاک خویش طراحی می کنید فقط یک بروشور آنلاین نیست در واقع برتری اصلی سهولت استعلام املاک برای خریداران و فروشندگان است که گسترش بازرگانی برای نماینده آژانس را به پیگیری دارد. اگر در موتور های جستجوگر سرچ کنید طراحی سایت املاک متعددی مشاهده می کنید بعد باید مزیت به دیگران داشته باشید که کاربران وب سایت شما را برگزیدن کنند و این امر الی حدی به شرکت طراحی سایت که پروژه شما را در دست دارد بستگی دارد.

از دلایلی که کارفرمایان شرکت طراحی سایت نونگار پردازش را برگزیدن می کنند این که نونگار با قدمت و پیشینه طولانی، تجربه مفصل ای در به کارگیری انواع سیستم های کد نویسی و مدیریت درونمایه دارد. علاوه بر این نونگار پردازش همواره گوگل را در عقیده دارد و تارنما های خویش را با توجه به الگوریتم های گوگل بهینه سازی می کند.

 

خدمات کمپانی طراحی سایت نونگار پردازش برای طراحی سایت املاک عبارتند از:

• رویکرد شخصی

حتما از طراحی سایت خود انتظار دارید که سوداگری شما را گسترش دهد بنابراین باید وب سایتی مطابق با اهداف خویش طراحی کنید تا با ناوبری مناسب کاربران آسانی استفاده از خدمات و هدایت بازدید کننده به قسمت های گوناگون طراحی سایت املاک وجود داشته باشد.

 

• طراحی سفارشی

طراحی سایت املاک گوناگون کاملا طراحی متفاوتی دارند و هیچکدام عملکرد و خدمات یکسانی ندارند ولی با این حال اغلب تارنما ها در نگاه اول همانند به عقیده میرسند ولی در شرکت نونگار پردازش طراحی سایت های سفارشی مطابق با خواسته و دربایستن کارفرما به طور منحصر به فرد و اختصاصی طراحی می شود.

 

• بهینه سازی شده برای گوگل

یکی از راه های حفظ بقا طراحی سایت در فهرست نتایج برتر گوگل این است که گوگل ساخت سایت شما را همنشین داشته باشد و گوگل وب سایت هایی را اخ دارد که نزد کاربران محبوبیت داشته باشند. فلذا با طراحی سایت املاک کاربر پسند و رعایت الگوریتم های گوگل در ساختار سایت می توانید رتبه های برتر گوگل را از آن خویش کنید.

 

• حمایت قوی

ما بر این باوریم که طراحی سایت پس از واپسین،انجام پروژه به اتمام نمی رسد و باید با حمایت قوی و دائمی همواره از سایت حفاظت کرد. نظر به اینکه طراحی سایت املاک مانند شعبه ای از تجرات شماست می بایست مورد توجه قرار گیرد و به طور منظم به روزرسانی شود الی بازتاب احسان از کسب و کارتا ن به مشتریان مجازی نمایش دهد.

طراحی سایت املاک

طراحی سایت بنیادی املاک

اگر برای کرایه ملک و یا مستغلات به آژانس های مسکن مراجعه کنید با فایل ها و پیشنهادات متعددی رو به رو می شوید و همین مایه می شود خریدار و فروشنده بهترین معامله را سپریدن دهند. فلذا باید بتوانید به بهترین شکل برای هر خریدار گزینه های فروش را نمایش دهید در این مرحله طراحی سایت املاک کمک زیادی به آژانس های مسکن کرده است. اما اگر بخواهید با به کارگیری قالب های آماده وب سایتی مثل دیگر سایت ها ایجاد کنید می بایست روی توانایی های بازاریابی خویش تمرکز کنید.

چرا که نخستین چیزی که کاربر با آن مواجه می شود وب سایت شماست و سپس سایر بخش ها مراجعه می کند و این به مانند فردی است که ظاهر مناسبی ندارد و طبعا گرایش افراد برای برقراری پیوستگی با آن شخص کمتر خواهد بود. در درستی طراحی سایت املاک می تواند در چند ثانیه اول که کاربر از سایت بازدید می کنند باعث رونق سوداگری و بازرگانی شود و یا این نتیجه عکس داشته باشد.

طراحی سایت املاک به هدف بستری برای خریدو فروش املاک و ملک طرح ریزی می شود. خرید ملک در حیطه جغرافیایی وسیع تر نیازمند فضایی برای درج اطلاعات املاک می باشد. طراحی سایت املاک با درج اطلاعات در خصوص املاک می تواند خریداران و فروشندگان را در گستره جغرافیایی وسیع تر به هم متصل نمایند.طراحی سایت املاک در جهت کسب سودآوری هر چه بیشتر املاک و بنگاه دارن می باشد.

 

نمایش نمای ملاک در طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک می تواند نمای سه بعدی و یا نماهای مختلف از املاک مورد فروش را فراهم نماید. نمای داخلی وخارجی از املاک می تواند مایه جلب پروا کاربر شود. نمایش نماهای گوناگون از املاک موجب تصمیم گیری صحیح خریداران ملک می شود. درج بخشی در طراحی سایت املاک برای ورود اطلاعات املاک با شرایط خاص و ویژه مایه رضایت هر دو طرفین معامله یعنی فروشنده و خریدار می شود. نقشه جغرافیایی از ملک و محیط های اطراف موجب شناسایی و فهم بهتر فضای بیرونی ملک بدست خریدار می شود. طراحی سایت املاک در جهت ارائه خدمات بهتر و کاراتر به فروشندگان ملک و خریداران می باشد. درج بها ملک، متراژ، تصاویری از ملک تمامی به آسانی در طراحی سایت املاک امکان پذیر می باشد. کارایی خاصی که طراحی سایت املاک ایجاد می نماید شکستن محدودیت جغرافیایی می باشد که امکان دسترسی به اطلاعات املاک فروشی را برای تمامی کاربران با شکست محدودی ها فراهم می آورد.

 

طراحی سایت رایزن املاک

با پروا به رشد و درمان یومیه در تکنولوژی بیشتر کسان برای رهن یا فروش املاک خود از اینترنت مدد می گیرند به گونه ای که خرید و فروش املاک به صورت سنتی کم کم در حال از بین رفتن می باشد. رایزن املاک ها با طراحی سایتی توانا خواهند بود از این طریق رابطه خود را با مشتریان خویش اغلب کنند.

از نکات مهمی که در طراحی سایت رایزن املاک باید مورد پروا قرار دهیم داشتن ظاهری گرافیکی زیبا و متناسب می باشد ، زیرا ظاهری قشنگ خیلی راحت عقیده کاربران را به خود جذب می کند، همچنین سئو و بهینه سازی سایت شما در اغلب دیده شدن طراحی سایت شما در موتورهای جستجو کمک بیشتری می کند. بنابراین طراحی سایت رایزن املاک احد از بهترین مسیر ها برای سبقت دریافت شما از رقیب هایتان می باشد طراحی سایت مایه می شود شما دائم یک قدم از رقیب هایتان جلوتر باشید.

 

طراحی سایت املاک ریسپانسیو داشته باشید

برای اینکه طراحی سایت بدست کل ی کاربران به راحتی قابل تماشا باشد باید طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا داشته باشید ، به عبارتی دیگر طراحی وب سایت ریسپانسیو یعنی وب سایت شما در تمامی صفحه نمایش های کبیر و کوچک مشابه موبایل و تبلت و ... به راحتی قابل دیدن باشد. از آنجایی که امروزه اغلب افراد دسترسی کامل به موبایل و تبلت دارند کمتر کسی به کامپیوتر با جستجو در صفحات وب می پردازد. پس بهتر است تارنما خود را متناسب با احتیاج و خواسته همه ی کاربران پیاده سازی نمایید الی هر کابر و بازدید کننده با هر صفحه نمایشی که در برگزیدن دارد به راحتی بتواند به وب سایت شما دسترسی داشته باشد.

 

طراحی سایت

برخی از مزایای طراحی سایت املاک عبارتند از:

باعث بازداری از اتمام هزینه های گزاف تبلیغاتی و انجام تبلیغات سنتی بی اثر می شود

باعث برند سازی با استفاده از سئو سایت املاک و سبقت اخذ از رقبا از طریق اینترنت می شود

امکان نمایش فضا ها روی نقشه گوگل به چهره آنلاین به مشتریان و کاربران سایت شما در طراحی سایت مشاور املاک هستی دارد

امکان جستجو آسان و سهولت در دسترسی تند به اطلاعات ملک باره عقیده در طراحی سایت رایزن املاک وجود دارد

امکان ارائه اطلاعات فروش و یا رهن و کرایه ملک مورد نظربه طور کامل در طراحی سایت رایزن املاک هستی دارد

امکان پیمان دادن بخش آگاهی ها و مقالات پیوسته با رایزن املاک و خرید و فروش آن ها در طراحی سایت مشاور املاک هستی دارد

امکان ارائه خدمات گوناگون سایر به آسان ترین روش و بدون صرف هزینه های اضافی در طراحی سایت رایزن املاک به راحتی شدنی می باشد

برخی از ویژگی های طراحی سایت املاک عبارتند از:

• طراحی سایت صفحه نمایش موقعیت املاک بر روی نقشه ی شهر و کشور

• طراحی سایت صفحه جستجوی املاک مد نظر بر بنیاد خرید و فروش، رهن و اجاره

• طراحی سایت صفحه معرفی املاک جدید موجود در هر شهر

• طراحی سایت صفحه ثبت اسم برای کاربر های جدید

• طراحی سایت صفحه فروش های فوری و گزیده تر هر ملک

• طراحی سایت صفحه نگارخانه و اسلاید عکس ها گوناگون برای هر ملک

• طراحی سایت صفحه درج آگاهی ها و خبر نامه های مربوط به املاک و مسکن

سوالات تکمیلی درباره طراحی سایت املاک به شرح ذیل می باشد:

طراحی سایت املاک چه مزایایی دارد؟

امروزه برای ممانعت از ایاب و ذهاب های بی باره و وانگهی جلوگیری از صرفه خرج های اضافی کسان به راحتی از راه طراحی وب سایت های املاک می توانند در ناحیه باره نظر به تعقیب رهن و اجاره و یا خرید منزل دلخواه خود باشند بدون هیچ دغدغه و کاملا بدون دردسر می توانید در خانه بنشینید و به جستجو ملک باره عقیده خود بپردازید.

 

هزینه طراحی سایت املاک چقدر است؟

از آنجایی که تارنما های طراحی شده در نونگار پردازش تمامی تخصصی و حرفه ای می باشند و در روند کاری از طراحی سایت با قالب حاضر مشابه وردپرس و جوملا کاربرد نمی شود ، بنابراین نمی نا بها ریزبین و مشخصی را برای تارنما ها در نظر گرفت قیمت های متناسب با بیچارگی و خواسته مشتری تخمین می شود از صفر الی صد فرآیند طراحی سایت توسط برنامه نویس های کارآزموده سپریدن می شود.

 

سئو سایت املاک یعنی چه؟

برای اینکه طراحی سایت املاک شما دیده شود و قادر به جذب مخاطبان اکثریت به تارنما خویش باشید با از سئو سایت فوقانی برخوردار باشید و یا اینکه وب سایت املاک شما باید بهینه سازی شده باشد با رعایت اصول سئو سایت به راحتی می توانید روزانه بازدید کنندگان و مخاطبان بیشتری را جذب کرده و وانگهی از این طریق به درآمدزایی بپردازید.

اگر میخواهید طراحی سایت املاک خویش را بر پایه اصول سئو و بهینه سازی کنید می توانید با کمپانی نونگار پردازش به هدف تان برسید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 436
  • بازدید سال : 3,460
  • بازدید کلی : 11,335