loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 34 سه شنبه 10 دی 1398 نظرات (0)

براساس گزارش‌های منتشرشده، به‌نظر می‌رسد اینتل به‌دلیل کامل‌نشدن توسعه‌ی ویندوز ۱۰ ایکس مایکروسافت، برنامه‌ی خود برای رونمایی لپ‌تاپ تاشو ۱۷ اینچی در نمایشگاه CES امسال را لغو خواهد کرد.

اینتل خواهان عرضه‌ی لپ‌تاپ‌های تاشو به‌واسطه‌ی تولیدکنندگان بزرگ سخت‌افزاری است تا جان تازه‌ای به بازار لپ‌تاپ‌ها بدهد؛ اما باتوجه‌به شرایط ذکرشده، به‌نظر می‌رسد اینتل باید حداقل تا اواسط سال ۲۰۲۰، برای معرفی دستگاه‌های تاشو جدید دست نگه دارد. لنوو پیش‌تر نمونه‌ی اولیه‌ی لپ‌تاپ تاشدنی Thinkpad X1 را به‌نمایش عموم گذاشته و اینتل نیز در سال ۲۰۱۸ طرح مفهومی کامپیوتری تاشو با دو نمایشگر را رونمایی کرده بود.

پی‌سی تاشدنی ThinkPad X1

حال باتوجه‌به تأخیرهای به‌وجود‌آمده در توسعه‌ی ویندوز ۱۰  ایکس، به‌نظر می‌رسد برنامه‌ی عرضه دستگاه‌های تاشو به‌وسیله‌ی شرکت‌های بزرگ سخت‌افزاری از سال ۲۰۱۹ به سال ۲۰۲۰ موکول شده است. گزارش‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد توسعه‌ی ویندوز Core OS طبق برنامه پیش نمی‌رود. با استناد به این گزارش‌ها، توسعه‌ی پوسته‌های کاربری شامل دسکتاپ و سرفیس هاب ۲ و loT لغو شده‌اند.

هنوز مشخص نیست مایکروسافت خواهد توانست سیستم‌عامل پویا و خلاقانه‌ای ارائه دهد یا خیر؛ اما تاریخ نشان داده است احتمالا بیش از یک یا دو تلاش قبل از ارائه‌ی محصولی پایدار و بالغ انجام خواهد شد.

منبع:
saqar بازدید : 56 دوشنبه 09 دی 1398 نظرات (0)

سئوی صفحات وب در اپلیکیشن استورها (ASO: Application Store Optimization)

استارت آپ ها، کسب و کارها و مشاغلی که اپلیکیشن موبایل برای بیزینس خود طراحی کرده اند، حتما برای افزایش نصب اپلیکیشن خویش نیازمند سئوی صفحات خود در اپلیکیشن استورهای مختلف از آنگونه گوگل پلی، کافه بازار و ... هستند.

 

 

 

خدمات مشاوره سئو

آژانس دیجیتال مارکتینگ متخصص سئو، فقط در پروژه های ابهت که نیازمند مشارکت تیم های تخصصی در جهت سپریدن چنین پروژه هایی هست، اقدام به خدمات مشاوره تخصصی در گویه سئو سایت و بهینه سازی صفحات وب به عنوان بخشی از راهبرد بازاریابی دیجیتال می نماید و از استجابت مشاوره در پروژه های کوچک معذور می باشد.

 

 

 

آموزش سئو

آموزش سئو به چهره کارگاه های آموزشی

آموزش شیوه سئوی محتوا و درج در سایت

 

 

طراحی سایت مطابق استانداردهای سئو

طراحی سایت از راه برنامه نویسی اختصاصی یا استفاده از سیستم های مدیریت درونمایه همچون دات نت نیوک، وردپرس، ناپ کامرس و ... و ارائه گونه ها خدمات سئو برای پورتال سازمانی، سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری، اختصاصی و شخصی

طراحی دوباره سایت، انتقال محتوای سایت پیشین و ریدایرکت آدرس ها با رعایت اصول سئو

 

 

 

 

 

محاسبه قیمت و تعرفه خدمات سئو

انتظارات و نیازمندی های خویش را با ما در وسط بگذارید.

آدرس سایت خود را برای ما ارسال نمایید.

کلمات کلیدی پیوسته با فعالیت، کالا یا خدمات خویش را حدس بزنید.

پس از تحلیل و بررسی سایت و کلمات کلیدی شما و رقبای شما، بر پای بست، تکاپو هایی که باید سپریدن شود، مدت سررسید انجام کار، بها خدمات سئو و شیوه ارائه آن تعیین خواهد گردید.

 

 

فعالیت سئو چقدر موعد می برد؟

میانگین سررسید لازم برای کسب چند رتبه نخست در صفحه نتایج گوگل بسته به موارد پایین متغیر خواهد بود:

 

میزان رقابت در کلمات کلیدی قصد و فراخ شدن به کارگیری آن در هر صنعت

فاکتور های سایت و سابقه آن مانند قدمت، بک لینک ها و به طور کلی دامین آتوریتی

ساختار سایت، وجود دشواری ها احتمالی و برنامه ریزی زمانی برای اصلاح آنها در مدت زمانی طولانی تر جهت جلوگیری از افت شدید و ناگهانی

استراتژی تولید محتوا

در عقیده داشته باشید که فرایند سئو یک چرخه بی نهایت از تکاپو هایی همانند تولید محتوا، سئوی داخلی، سئوی خارج از سایت، تحلیل و بهینه سازی مجدد می باشد. خدمات seo در کرج در صورت توقف این تکاپو شدنی است بعد از گذشت چند ماه از دیگر رقبای قدیمی جا بمانید و احتمالاً رقبایی جدید و قدر وارد گود نبرد در صفحه نخست نتایج موتورهای جستجو شوند.

 

بسته به عوامل بیان شده در بالا، پیش بینی می شود که با کار و جنبش پیوسته در بهینه سازی سایت، می تاب طی مدت 90 تا 180 روز در کلیدواژه هایی با چشم وهمچشمی میانه به اکثر نتایج مد نظر در کسب رتبه های نخست نائل آمد.

 

 

 

خدمات دیجیتال مارکتینگ

ارائه گونه ها خدمات بازاریابی دیجیتال از ساخت و توسعه برند، تهیه راهبرد بازاریابی دیجیتال، پیاده سازی انواع کمپین های مارکتینگ لغایت مقایسه و اندازی گیری نتایج و شفا پیوسته استراتژی.

 

مزایای بازاریابی دیجیتال: هزینه های کمتر بازاریابی دیجیتال نسبت به سایر شیوه های بازاریابی، نفوذ اینترنت و دسترسی ساده تر به جامعه منظور و ابزارهای تحلیل تاثیرگذاری، اصلاح و بهبود بازاریابی

 

دیجیتال مارکتینگ

 

 

 

 

 

سایر خدمات سایت متخصص سئو

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)

طراحی سایت (Website Design)

طراحی پورتال (Web Portal Design)

طراحی اپلیکیشن (Mobile App Development)

برنامه‌نویسی و گسترش وب (Programming and Web Development)

رپورتاژ اعلان (Ads Reportage)

تولید محتوا (Content Generation)

 

 

 

 

 

انواع خدمات سئو از نظر رعایت استانداردهای موتورهای جستجو

سئو کلاه سفید (White Hat SEO): استراتژی متخصص سئو کلاه سفید، رعایت استانداردهای موتورهای جستجو و استفاده از تاکتیک هایی است که الگوریتم های رتبه بندی جستجو را نقض نمی کنند. در سئوی سفید، کلیه قوانینی که موتور جستجو اعلام نموده سرلوحه سئوی سایت پیمان می گیرد.

سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO): سئو شغل کلاه خاکستری اغلب موارد به رعایت از اصول سئو کلاه سفید پایبند می ماند ولی معمولا گاهی مواقع هم روی لبه تیغ جنبش کرده و به میزان کمی از کار و جنبش های سئو سیاه هم بهره‌گیری می کند. و این زمانی است که معیار یک سئوکار از کسب رضایت کاربر و ارائه اطلاعات، خدمات یا کالای باره احتیاج او اغلب به سمت بهینه سازی صرف سوق پیدا می کند. چند مثال از مواردی که واقعا در بعضی از موارد کارایی مثبت دارند:

ثبت مجدد دامین های اکسپایر شده و خرید دامین هایی با موضوعات مشابه، به روز رسانی آنها و لینک به سایت هدف

تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی

تکنیک طراحی دوباره سایت

ایجاد بک لینک در تارنما های دانشگاهی و دولتی

تکنیک هایی برای تفریق رتبه الکسا

ایجاد پروفایل در سایت هایی با دامین آتوریتی بالا و لینک سازی

استفاده از حساب های کاربری انبوه در شبکه های اجتماعی، تولید درونمایه و برپایی پیوند به مطالب سایت

سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO): سئوکار کلاه سیاه به هیچ قاعده و قانونی متعهد نیست و نتیجه آنی را جایگزین دشوار کوشی و دوام رتبه های بالا در صفحه نتایج موتورهای جستجو می کند و بر صندلی قمار می نشیند و معمولا همه داشته های خود در دنیای وب را می بازد. کاربرد از این روش باعث کسب نتایج خیره کننده ای در کوتاه مدت شده اما بعد از مدتی، گوگل یا دیگر موتورهای جستجو، دستش را خوانده و مشت سئو پیشه کلاه سیاه را مفتوح می کنند و او را محکوم به برونرفت از نتایج جستجو می نمایند. چند نمونه از خدمات کلاه سیاه:

استفاده از نرم افزارها و بات ها برای جستجوی فیک و قلابی در گوگل و کلیک روی لینک سایت خود در نتایج جستجو

ریدایرکت کاربران به صفحه ای متفاوت از صفحه ای که موتور جستجو نمایه نموده است! (Sneaky Redirects)

مخفی کردن متن یا لینک از دید کاربر و نمایش به موتورهای جستجو (Cloaking)

زیاده روی در به کارگیری کلمات کلیدی (Keyword Stuffing)

هک سایت های سایرین و درج پیوند به وب سایت خود

سوء استفاده از ریچ اسنیپت و داده های ساختار یافته

خرید یا ایجاد بک لینک به شمار زیاد به صورت کاملا غیرطبیعی و در مدت زمانی اختصار (Link schemes)

کپی محتوای سایرین با دگرگونی ها در پاراگراف ها و عناوین جدید یا محتوای اتوماتیک

مزرعه لینک یا برپایی سایت هایی صرفا جهت لینک سازی (Link Farms)

ایجاد صفحات مانند در یک یا چند سایت و ارجاع همه آنها به یک صفحه ویژه - استفاده زیاد از برچسب ها یا تگ ها نیز در این دسته پیمان می گیرند.

saqar بازدید : 41 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)

اگر در جستجوی زیباترین و خوشگل ترین موبایل یا گوشی های دنیا در سال 2019 هستید، موتورولا Razr با طراحی بی نظیر هوش از سر شما خواهد برد!

به گزارش اخبار تکنولوژی تک نیوز به نقل از میلی دیلی، اخیرا عکس هایی از جدیدترین محصول شرکت امریکایی MOTOROLA یعنی موتورولا Razr منتشر شده است که احتمال دارد لقب خوشگل ترین موبایل 2019 را از آن خود کند. گفتنی ست این محصول قرار است در نمایشگاه MWC 2019 که اسفند ماه برگزار میشود معرفی شود که بسیاری از کاربران معتقدند میتواند محبوب ترین لیست بهترین گوشی های 2019 شود.

حتما ببینید: بهترین گوشی های سال 2019 از نظر کارشناسان

زیباترین موبایل دنیا با طراحی خارق العاده موتورولا Razr 2019

هماهنگی آینده نگری و نوستالوژی

ما به همراه بسیاری از مردم دنیا منتظر رونمایی از زیباترین موبایل 2019 هستیم. موتورولا Razr با طراحی این محصول احتمالا سعی دارد به جهانیان ثابت کند که میتوان مدرن گرایی و نوستالوژی ها را باهم هماهنگ کرد و زیباترین گوشی 2019 را با حفظ طراحی خاطره انگیز گوشی های تاشو همراه با رویکرد آینده نگری ساخت.

خوشگل ترین گوشی دنیا با طراحی خارق العاده موتورولا Razr 2019

موتورولا Razr 2019 تنها گوشی تاشوی امسال نخواهد بود و قطعا رقیبی مثل سامسونگ گلکسی اکس را پیش رو خواهد دید. اما اگر تصاویر galaxy X با آن ظاهر ضخیم را دیده باشید، متوجه خواهید شد که چرا محصول تاشوی سامسونگ را به هیچ وجه کاندیدای خوشگل ترین گوشی 2019 نمی دانند.

 

منبع:

https://tech-news.ir/most-beautiful-mobile.html

saqar بازدید : 39 شنبه 07 دی 1398 نظرات (0)

اگر فال اوت 76 بازی می کنید، بهتر است برای مدتی از سرورهای پابلیک این بازی استفاده نکنید. طبق گزارشاتی که کاربران در صفحه این بازی در سایت Reddit ارسال کرده اند، هکرها به سرورهای عمومی این بازی حمله کرده و اینونتوری بسیاری از کاربران را پاک کرده اند.

کاراکتر سرپرست یا Overseer بازی پیغامی برای کاربران با این مضمون ارسال می کند که «سلاح ها، آرمور و هر آیتم دیگری که در اینونتوری ذخیره کرده اید، در امان نیستند.»

این حمله را ناشر فال اوت 76 یعنی بتسدا (Bethesda) هم تایید کرده و ظاهراً این شرکت هم نمی تواند کاری برای بازگرداندن آیتم های پاک شده انجام دهد و کاربران برای همیشه آیتم های خود را از دست داده اند.

 

سرورهای پابلیک فال اوت 76 هک شد
 

 

زمان مشخصی برای حملات هکی وجود ندارد و هکرها هر وقت که بخواهند حمله می کنند؛ ولی مساله ای که تاثیر این حمله را بیشتر کرده این است که در شرف سال نو میلادی و تعطیلات کاربران انجام شده و به طور حتم بسیاری از گیمرها را ناراحت خواهد کرد.

بتسدا می گوید آنها سخت در تلاشند تا راه حلی برای این مشکل پیدا کرده و برای گیمرهایی که آیتم های خود را از دست داده اند، کاری کند. از آنجا که این حمله فقط PC گیمرها را تحت تاثیر قرار داده، ناشر بازی می خواهد نسخه PC بازی را تا زمان انتشار به روز رسانی به حالت آفلاین وارد کند.

منبع:
saqar بازدید : 35 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

در سال ۲۰۱۷، مایکروسافت رسما از همکاری با فیسبوک درزمینه‌ی معرفی فرمتی جدید خبر داد. این فرمت «تبادل آزاد شبکه‌ی عصبی» یا به‌اختصار ONNX نامیده می‌شود.

یکپارچه‌سازی قالب‌های هوش مصنوعی، مفهومی است که بر مفاهیمی دیگر مانند توسعه‌پذیربودن مدل محاسبات هندسی و همچنین عملگر‌های داخلی و انواع داده‌ی استاندارد بنا شده است و ONNX موجب مشارکت بین‌المللی در تسهیل فرایند این یکپارچه‌سازی خواهد بود.

درحقیقت، ONNX امکان سازگاری و انطباق قالب‌های مختلف هوش مصنوعی را فراهم می‌کند تا اگر مدلی از هوش مصنوعی در قالبی خاص توسعه پیدا کرده باشد، این مدل برای سایر قالب‌ها نیز مفهوم و تحلیل‌پذیر باشد.

ONNX

سال گذشته، مایکروسافت رسما اعلام کرد زمان اجرای ONNX متن‌باز فرارسیده است؛ موتوری بسیار توانمند برای تحلیل مدل‌های مختلف یادگیری ماشین در فرمت ONNX و کاربردی برای سیستم‌‌عامل‌های لینوکس و ویندوز و مک. سرانجام، امروز مایکروسافت از پیوستن ONNX به بنیاد هوش مصنوعی لینوکس خبر داد که از زیرمجموعه‌های بنیاد لینوکس است.

اریک بوید، معاون حقوقی سرویس هوش مصنوعی آژور مایکروسافت، در‌این‌باره این‌طور نوشت:

از اینکه بنیاد هوش مصنوعی لینوکس از ONNX میزبانی خواهد کرد، بسیار خوشحالیم. این میزبانی از نوع مدیریت باز خواهد بود که موجب مشارکت و همکاری متقابل دو شرکت خواهد شد. مدیریت بنیاد هوش مصنوعی لینوکس بر ONNX در طولانی‌مدت امکان تمرکز و سرعت‌بخشیدن همه‌جانبه‌ی مفهوم یادگیری ماشین را فراهم می‌سازد و موجب پویایی و ظهور خلاقیت بیشتر در نسل بعدی ONNX خواهد شد.

مایکروسافت اظهار امیدواری کرده است با اتخاذ این سیاست جدید، ONNX با رهبری بنیاد لینوکس جامعه‌ای غنی متشکل از انواع قالب‌ها (Frameworks)، کامپایلرها، Runtimeها، شتاب‌دهنده‌ها و تصویرسازها (Visualizers) را گردهم بیاورد.

ONNX

دکتر ابراهیم حداد، مدیر اجرایی بنیاد هوش مصنوعی لینوکس، نیز گفت:

ONNX ویژگی جدیدی نیست که به تأیید شرکت‌ها نیاز داشته باشد. این فرمت همین حالا هم به‌صورت گسترده در محصولات آن‌ها به‌کار گرفته می‌شود؛ چراکه ONNX فرمتی آزاد برای توسعه و مشارکت و پشتیبانی از طیف وسیعی از پلتفرم‌ها و قالب‌ها است. پیوستن ONNX به بنیاد هوش مصنوعی لینوکس از عزم جدی ما برای ادامه این مسیر حکایت می‌کند. این تصمیم توسعه‌ی فنی هوش مصنوعی را سرعت خواهد بخشید و ارتباط گسترده‌ی بین سازندگان متن‌باز هوش مصنوعی را تسهیل خواهد کرد.

خوشحالیم از اینکه خانه‌ای مستقل برای ONNX فراهم کرده‌ایم و ضمن مشارکت با سایر توسعه‌دهندگان، تلاش خواهیم کرد جایگاه ONNX به‌عنوان استانداردی بی‌طرف درزمینه‌ی هوش مصنوعی تقویت شود. این فرمت از‌این‌پس نیز ساختار مدیریتی و مجوزهای پذیرفته‌شده‌ی متن‌باز OSI و عملکردهای توسعه‌ای پیشین خود را حفظ خواهد کرد و بنیاد هوش مصنوعی لینوکس خود را به میزبانی و پشتیبانی از ONNX، به‌ویژه در زمینه‌هایی مانند بازاریابی، مشارکت عمومی، گسترش دسترسی و به‌کارگیری این فرمت متعهد می‌داند.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/11/20/342597/onnx-joins-linux/

saqar بازدید : 83 سه شنبه 03 دی 1398 نظرات (0)

پیش‌تر اخباری درباره‌ی هواوی و برنامه‌های احتمالی آن برای تولید سیستم‌‌عامل سازگار با اندروید در گوشی‌های هوشمند جدید منتشر شده است. حال با توجه به گزارش جدید رسانه‌ی دولتی گلوبال‌تایمز چین، این اتفاق ممکن است امسال بیفتد.

با قرارگرفتن هواوی در فهرست سیاه دولت آمریکا، این شرکت وعده‌ی تداوم پشتیبانی گوشی‌های موجود از نسخه‌های جدید اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را داد. همچنین، اعلام کرد از سال ۲۰۱۲ به‌طور مخفیانه برای چنین روزی برنامه داشته و در حال در توسعه‌ی جایگزینی برای اندروید و ویندوز است. در ژوئن (خرداد)، نشریه‌ای در جنوب چین ادعا کرد نام جایگزینی که هواوی برای اندروید ساخته، هانگ‌منگ (Hongmeng) است؛ اما این شرکت ماه بعد این خبر را تکذیب و اظهار کرد هانگ‌منگ سیستم اینترنت اشیاء (IoT) برای تلویزیون‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های دربرگیرنده‌ی آن است.

با‌این‌حال، هفته‌ی گذشته به‌عنوان بخشی از گزارش مالی نیمه‌ی نخست ۲۰۱۹، هواوی اعلام کرد هانگ‌منگ استراتژی بلندمدت این شرکت است. همچنین گزارشی جدید در گلوبال‌تایمز می‌گوید این سیستم‌عامل می‌تواند در گوشی جدیدی برای اواخر سال ۲۰۱۹ استفاده شود.

این نشریه با استناد به منابع متعددی ادعا می‌کند که هواوی پاییز امسال تلفن‌همراهی با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار و سیستم‌عامل هانگ‌منگ درکنار گوشی اندرویدی میت ۳۰ پرو عرضه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست آیا این گوشی میان‌رده با اندروید سازگار خواهد بود یا خارج از چین نیز به فروش خواهد رسید یا خیر؛ اما ظاهرا قرار است این شرکت چندین‌میلیون دستگاه از آن را تولید کند.

این نشریه می‌نویسد:

هواوی قرار است در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی که ۹ اوت (۱۸ مرداد) در دونگوان، استان جنوبی گوانگ‌دونگ، برگزار می‌شود، سیستم‌عامل موردانتظار هانگ‌منگ را معرفی کند که جایگزینی برای سیستم‌عامل اندورید گوگل خواهد بود. اولین گروه از دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل مجموعه تلویزیون‌های هوشمند آنر خواهند بود که ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) وارد بازار خواهند شد. در آینده، سیستم‌عامل هانگ‌منگ به زمینه‌های دیگری مانند رانندگی خودکار و خدمات پزشکی از راه دور و کنترل صنعتی گسترش خواهد یافت.

به‌نظر می‌رسد این گزارش مسائل را گیج‌کننده‌تر می‌کند. درست است که هانگ‌منگ دراصل برای اینترنت اشیاء طراحی شده است و درنتیجه، واقعا ساده‌تر و کوچک‌تر از اندروید کامل است؛ اما حالا که هواوی با ممنوعیت استفاده از اندروید رو‌به‌رو است، شرکت در حال آماده‌کردن هانگ‌منگ برای جایگزین‌کردن آن در گوشی‌هایش است.

گلوبال‌تایمز اضافه می‌کند:

برخی منابع گفته‌اند یکی از آزمایش‌های هواوی روی هانگ‌منگ، قابلیت سازگاری آن با برنامه‌های اندروید است.

منبع:
saqar بازدید : 47 دوشنبه 02 دی 1398 نظرات (0)

اخیرا شرکت کریپتووایر (Kryptowire) که به‌صورت تخصصی در زمینه‌ی امنیت فعالیت می‌کند، گزارشی جدید را منتشر کرده است و نشان می‌دهد که هم‌اکنون ۱۴۶ آسیب‌پذیری مختلف در گوشی‌های اندرویدی ساخته‌شده توسط ۲۹ شرکت مختلف وجود دارند؛ در بین این شرکت‌های گوشی‌ساز، نام‌های آشنایی همچون سامسونگ، شیائومی، ایسوس و سونی به‌چشم می‌خورد. کریپتووایر می‌گوید توانسته از طریق ابزار ویژه‌ی اختصاصی‌اش که به‌صورت ویژه برای اسکن نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند طراحی شده است، به این آمار دست پیدا کند. ظاهرا اکثر تولیدکنندگانی که گوشی‌های آن‌ها دارای آسیب‌پذیری است متعلق به آسیا هستند.

بدترین نکته درمورد آسیب‌پذیری‌های جدید، این است که یکایک آن‌ها روی دستگاه‌هایی وجود دارد که به بازار عرضه شده‌اند؛ به‌بیانی دیگر، از زمان روشن کردن گوشی‌ها، این آسیب‌پذیری در آن‌ها وجود دارد و کاربران نمی‌توانند پس از خرید محصولات موردبحث، تغییراتی را در جهت ازبین‌بردن آسیب‌پذیری روی آن‌ها اعمال کنند.

۱۴۶ آسیب‌پذیری پیداشده در اندروید، شمار زیادی از اکسپلویت‌های احتمالی را پوشش می‌دهند و این خبر خوبی به‌حساب نمی‌آید. در بین این آسیب‌پذیری‌ها، مواردی نظیر ضبط صدا بدون اجازه‌ی کاربر و توانایی اعمال تغییراتی خاص در تنظیمات دستگاه به‌چشم می‌خورد. جالب است بدانید که برخی از آسیب‌پذیری‌های اندروید به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض این سیستم‌عامل مربوط می‌شوند؛ همان اپلیکیشن‌هایی که هنگام خرید گوشی، پیش‌تر روی آن‌ها نصب شده‌اند و شمار زیادی از کاربران از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. از طرفی، برخی دیگر از آسیب‌پذیری‌ها به فرمور خود دستگاه مربوط می‌شوند.

آسیب پذیری اندروید

طبق ادعاهای مطرح‌شده از سوی رسانه‌ی وایرد، مؤسسه‌ی کریپتووایر از تابستان امسال به‌مرور زمان به گوگل و سازندگان گوشی‌های هوشمند، وجود این آسیب‌پذیری‌های خطرناک را اطلاع داده است. بااین‌حال ظاهرا تمامی سازندگان گوشی‌ها قبول ندارند که آسیب‌پذیری‌های یادشده، مواردی حساس و خطرناک هستند. وایرد می‌گوید کریپتووایر مدتی پیش سامسونگ را از این موضوع مطلع کرده؛ سامسونگ به‌دنبال انجام برخی تحقیقات، گفته است که دستگاه‌های ساخته‌شده توسط این شرکت دارای برخی قابلیت‌های امنیتی و محافظتی هستند که از خطرناک شدن آسیب‌پذیری‌ها جلوگیری می‌کند. این درحالی است که کریپتووایر با ادعاهای سامسونگ مخالفت می‌کند و می‌گوید افراد سودجو همچنان می‌توانند از طریق آسیب‌پذیری‌های اندروید بدون اجازه‌ی کاربران سامسونگ به اطلاعات حساس آن‌ها دست پیدا کنند.

گوگل پس از مطلع شدن از ۱۴۶ آسیب‌پذیری موردبحث، از مدتی پیش تلاش کرده است تا به‌مرور زمان آن‌ها را برطرف کند. فرقی ندارد که گوگل تا چه حد برای حذف آسیب‌پذیری‌ها تلاش کند؛ تا زمانی‌که شرکت‌های گوشی‌ساز نیز در راستای حذف آسیب‌پذیری‌ها اقدام نکنند، آن‌ها همچنان باقی خواهند ماند.

آسیب پذیری اندروید

با نگاهی کلی به گزارش منتشرشده از سوی کریپتووایر متوجه می‌شویم که اکثر گوشی‌سازانی که محصولات آن‌ها با آسیب‌پذیری‌های جدید دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، متعلق به قاره‌ی آسیا هستند؛ بااین‌حال گوشی‌های ساخته‌شده توسط آن‌ها در سراسر دنیا عرضه می‌شوند. اکثر دستگاه‌های دارای آسیب‌پذیری در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده جای می‌گیرند که در بین آن‌ها مواردی نظیر شیائومی ردمی نوت ۶ پرو (Xiaomi Redmi Note 6 Pro)، سونی اکسپریا ایکس زد اس (Sony Xperia XZs) و سامسونگ گلکسی ای ۸ پلاس (Samsung Galaxy A8 Plus) به‌چشم می‌خورند. مدیرعامل کریپتووایر می‌گوید آسیب‌پذیری‌های جدید بیشتر روی دستگاه‌هایی دیده می‌شوند که شرکت‌های سازنده در هنگام تولید آن‌ها، چندان به جنبه‌های امنیتی توجه نکرده‌اند و صرفا روی کسب سود از فروش این گوشی‌ها متمرکز بوده‌اند. او در گفت‌و‌گو با وایرد می‌گوید: «مسابقه‌ی تولید گوشی‌های ارزان‌قیمت باعث شده است کیفیت نرم‌افزار گوشی‌ها (از لحاظ امنیتی) کاهش پیدا کند؛ به شکلی که کاربر متضرر شود». 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین‌زمینه دارید؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/11/16/342516/kryptowire-android-vulnerabilities-report/

saqar بازدید : 37 یکشنبه 01 دی 1398 نظرات (0)

اچ‌پی صبح امروز، لپ‌تاپ پرچم‌دار ۱۳.۳ اینچ تبدیل‌پذیر جدید خود را معرفی کرد. این لپ‌تاپ که از آن با نام الیت دراگون‌فلای (HP Elite Dragonfly) یاد می‌شود،‌ محصولی در کلاس پروژه‌ی آتنا شرکت اینتل است و به‌لطف بهره‌مندی از سخت‌افزار قوی و البته طراحی زیبا، می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به تهیه‌ی لپ‌تاپ‌های بالارده باشد. الیت دراگون‌فلای لپ‌تاپی جمع‌و‌جور است، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد، از وزن بسیار کمی بهره می‌برد و مهم‌تر از همه به یک باتری مجهز شده که اچ‌پی ادعا می‌کند تا بیش از ۲۴ ساعت دوام می‌آورد.

الیت دراگون‌فلای پرچم‌دار جدیدی است که بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیمِ ماشین‌کاری‌شده با دستگاه CNC دارد؛ استفاده از این آلیاژ به اچ‌پی امکان داده است وزن دستگاهش را نزدیک‌به ۹۹۰ گرم کاهش دهد. در ضمن الیت دراگون‌فلای تنها ۱.۶۱ سانتی‌متر ضخامت دارد و محصول بسیار باریک و جمع‌و‌جوری به‌حساب می‌آید. گفتنی است که اچ‌پی توانسته گواهی MIL-STD 810G را برای لپ‌تاپ جدیدش دریافت کند؛ MIL-STD 810G استاندارد نظامی ایالات متحده‌ی آمریکا برای سنجش میزان مقاومت محصولات است.

اچ پی الیت دراگون فلای / HP Elite Dragonfly

الیت دراگون‌فلای در برابر نفوذ قطعات ریز خارجی مقاومت کاملی دارد و این در نوع خود جالب است؛ زیرا وزن ۹۹۰ گرمی دستگاه نشان می‌دهد، اچ‌پی بدون استفاده از قطعات اضافی زیاد در بدنه توانسته به چنین استانداردی دست یابد. تمامی بخش خارجی بدنه‌ی لپ‌تاپ جدید اچ‌پی با روکشی از جنس الئوفوبی پوشانده شده است تا بدنه‌ی آن در برابر اثر انگشت و لکه‌های مختلف مقاوم باشد.

افزون بر این موارد، در بخش جلویی دستگاه نمایشگر ۱۳.۳ اینچ لمسی را داریم که در مدل‌های مختلف الیت دراگون‌فلای، وضوح‌های فول HD (معادل 1080p) یا اولترا HD (معادل 4K) را به‌نمایش می‌گذارد. مدل دیگری از این لپ‌تاپ قرار است با نمایشگر ۱۳.۳ اینچ فول HD مجهز به فناوری پنل ۱ واتی اینتل روانه‌ی بازار شود. پنل جلویی الیت دراگون‌فلای با شیشه‌ی محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ پوشانده شده است. همچنین نمایشگر این لپ‌تاپ از فناوری SureView پشتیبانی می‌کند تا به واسطه‌ی آن دیگران نتوانند از زوایای مختلف، محتوای نمایشگر لپ‌تاپ کاربر را ببینند. 

اچ پی الیت دراگون فلای / HP Elite Dragonfly

اچ‌پی هنگام برگزاری کنفرانسش اعلام کرد، زمان زیادی صرف کرده تا تمامی آنچه امروز در الیت دراگون‌فلای می‌بینیم را در این لپ‌تاپ پیاده کند. پرچم‌دار جدید اچ‌پی برای پردازش وظایف مختلف از پردازنده‌های مرکزی نسل هشتمی سری i3 و i5 و i7 اینتل (خانواده‌ی ویسکی لیک) استفاده می‌کند. گرچه دراگون‌فلای به نسل پیشین پردازنده‌های اینتل مجهز شده است، اما این لپ‌تاپ با پیش‌نیاز‌های پروژه‌ی آتنا (Project Athena) سازگاری کامل دارد و این یعنی عملکرد کلی آن شبیه به دیگر لپ‌تاپ‌های سازگار با پروژه‌ی آتنا خواهد بود که خبر بسیار خوبی به‌حساب می‌آید.

لپ‌تاپ جدید اچ‌پی افزون بر پردازنده‌ی نسل هشتمی اینتل، به حداکثر ۱۶ گیگابایت رم دوکاناله‌ی LPDDR3-2133 مجهز شده است و از حافظه‌ی ذخیره‌سازی تا نهایتا ۲ ترابایت از نوع SSD بهره می‌گیرد. مدل‌های گران‌قیمت‌تر اچ‌پی الیت دراگون‌فلای از درایو PCIe 3.0 x4 استفاده خواهند کرد، این درحالی است که مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر از درایو SATA بهره خواهند گرفت.

اچ پی الیت دراگون فلای / HP Elite Dragonfly

لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر پرچم‌دار اچ‌پی از وای‌فای ۶ به‌همراه بلوتوث ۵ استفاده می‌کند و از مودم XMM 7360/7560 4G/LTE اینتل با آنتن ۴x۴ بهره می‌گیرد. در ضمن الیت دراگون‌فلای به آداپتور GbE نیز تجهیز شده است. در کنار این‌ها، لپ‌تاپ جدید اچ‌پی دارای درگاه‌های USB-C ،USB Type-A ،HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. همچنین الیت دراگون‌فلای به چهار اسپیکر Band & Olufsen مجهز شده است.

دراگون‌فلای که عضوی از لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی الیت اچ‌پی به‌شمار می‌آید، به تمامی قابلیت‌های مربوط به حریم خصوصی آن‌ها مجهز شده است. این محصول در کنار بهره‌مندی از فناوری SureView، یک دوربین HD امنیتی مخصوص با نام 720p Privacy Camera دارد و از فناوری‌های دیگری نظیر Sure Sense ،Sure Recover و Embedded Reimaging نیز پشتیبانی می‌کند.

اچ پی الیت دراگون فلای / HP Elite Dragonfly

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مربوط به پرچم‌دار ۱۳.۳ اینچی اچ‌پی، به عمر باتری آن بر می‌گردد؛ جایی که این شرکت ادعاهای بزرگی را مطرح می‌کند. براساس گفته‌های اچ‌پی، مدلی از دراگون‌فلای که به پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i5 اینتل در کنار ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و نمایشگر فول HD مجهز به فناوری One Watt اینتل مجهز شده است و از باتری ۵۶.۲ وات‌ساعتی بهره می‌برد می‌تواند با تنها یک بار شارژ تا ۲۴ ساعت و ۳۰ دقیقه دوام بیاورد.

این آمار ظاهرا از روی بنچمارک MobileMark 2014 به‌دست آمده‌اند که کارهای سبک روزمره را شبیه‌سازی می‌کند؛ این یعنی بسته به نوع استفاده‌ی کاربر از لپ‌تاپ، عمر باتری آن متغیر خواهد بود و نباید لزوما انتظار ۲۴ ساعت کار را از الیت دراگون‌فلای داشته باشید. از طرفی، مدل‌های دیگر این لپ‌تاپ با سخت‌افزار و باتری متفاوت، مدت‌زمان کمتری دوام خواهند آورد.

اچ پی الیت دراگون فلای / HP Elite Dragonfly

اچ‌پی اعلام کرده است که می‌خواهد فروش لپ‌تاپ الیت دراگون‌فلای را از تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ (۳ آبان ۱۳۹۸) آغاز کند. قیمت مدل پایه‌ی این لپ‌تاپ ۱٬۵۴۹ دلار اعلام شده است. مدل‌های قدرتمندتر الیت دراگون‌فلای به‌شکل درخورتوجهی قیمت بالاتری خواهند داشت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد پرچم‌دار جدید اچ‌پی چیست؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق لپ‌تاپ‌های ایسوس، ایسر، مک‌بوک‌های اپل، انواع لپ‌تاپ لنوو و محصولات دل و اچ‌پی و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

منبع:
saqar بازدید : 60 شنبه 30 آذر 1398 نظرات (0)

فرقی ندارد حرف از سر الکس در تئاتر رویاها باشد یا اینشتین در کرسی تدریس، زمانی که اسطوره ها کنار می روند تکرار میراث و دستاوردهای آنها کار هرکسی نیست. همین رویه در دنیای فناوری هم مصداق دارد و بسیاری بر این باورند پس از کنار رفتن جابز از هدایت اپل، تیم کوک نتوانست دستاوردهای شاخص این اسطوره را تکرار کند.

رشد خیره کننده ای اپل در دوران ریاست تیم کوک انکارناپذیر است. درآمد کوپرتینویی ها در یک دهه گذشته شش برابر شده، دفتر مرکزی جدید شرکت از پنتاگون هم بزرگتر است و هر یک از شش کسب و کار اپل به تنهایی قادر به حضور در لیست فورچون ۵۰۰ هستند اما سوال این است چه به سر فرهنگ شرکت و نوآوری های هیجان انگیز آن آمده است؟

آخرین یادگار جابز آیپد بود که در ژانویه ۲۰۱۱ معرفی کرد؛ حسن ختامی بر دو دهه درخشش در زمینه محصولات سخت افزاری که با استقبال بی نظیری هم روبرو شد. یکسال بعد و در ۲۴ آگوست ۲۰۱۱ سرطان بر جان جابز رسوخ کرده بود و چاره ای جز استعفا برای وی باقی نگذاشت. تنها ۶ هفته بعد از ترک اپل جابز درگذشت.

 

ریاست تیم کوک
 

 

تیم کوک تا قبل از ریاست مدت ها مدیر عملیات اپل بود و از ریز و درشت شرکت خبر داشت اما بر خلاف سلفش با «جانی آیو»، جادوگر طراحی اپل ارتباط چندانی برقرار نمی کرد. همین عامل باعث شد بسیاری از طرح های سخت افزاری و نرم افزاری طراحان را پس زده و به جای واحد مهندسی روانه بایگانی کند.

در زمان کوک فشار زیادی برای معرفی محصول جذاب، برتر و نوآورانه بعدی و حفظ رویه رو به رشد و سودآور کمپانی احساس می شد. آنطور که جابز در گفتگو با «والتر ایزاکسون» مطرح کرده آن زمان قرار بوده اپل مفهوم تلویزیون را از اساس دگرگون کند. تیم کوک تقریبا یکسال تمام را صرف وعده دادن در این زمینه کرد اما در نهایت مجبور شد از همه آنها عقب نشینی کند.

تا ۴ سال بعد به یاد ماندنی ترین محصول اپل همچنان مک بوک ایر و آیفون ۴ مربوط به دوران جابز بود تا اینکه در سال ۲۰۱۵ اپل واچ به عنوان دستاورد عصر ریاست تیم کوک معرفی شد. این محصول اما پس از ۳ نسل و در ۲۰۱۷ از نظر سخت افزاری، نرم افزاری و کارایی به ثبات رسید.

 

 

 

دیگر محصول سخت افزاری که در سایه کوک رشد کرد ایرپاد بود که از ۲۰۱۶ تا کنون سه نسل مختلف به خود دیده و در تمامی سال ها با استقبال کاربران مواجه شده با این وجود هرگز نتوانستند اثر گذاری آیفون، آیپد یا مک را تکرار کنند. از نظر مالی هم سود ناشی از این دو محصول و تمام پوشیدنی های هوشمند اپل تقریبا برابر عایدی ناشی از فروش آیپد در سال مالی ۲۰۱۹ است و هرگز به پای آیفون یا کامپیوترها نمی رسد.

هرچند همه اینها تقصیر کوک نیست و در دهه گذشته هیچ شرکتی نتوانسته محصولی پر فروش و موفق در قواره آیفون عرضه کند اما نمی توان برخی از اشتباهات او را که به شدت روی اکوسیستم مکینتاش موثر بود، نادیده گرفت. برای مثال مک بوک ایر دوست داشتنی و مک پروی قدرتمند که تولیدکنندگان محتوای ویدیویی را عاشق خودش کرده بود، چندین و چند سال نادیده گرفته شدند.

در این دوران سیاست «اول طراحی» آنچنان باعث قدرت گرفتن طراحان شده بود که نظر مهندسان چندان ارزشی نداشت. فرهنگی که نتیجه آن باریک شدن افراطی کیبورد مک بوک و درآمدن صدای بسیاری از کاربران به خاطر اشکالات عمده این صفحه کلید بود. در اثبات اشتباه بودن این تصمیمات همین بس که اپل بعد از گذشت این همه سال دوباره سراغ کیبوردهای قدیمی رفته و تولید مک پرو جدید را کلید زد.

 

 

 

یکی دیگر از چالش های عمده دهه اخیر کاهش فروش آیفون بود تا جایی که مسئولان ناچار شدند با افزایش حاشیه سود با آن مقابله کرده و به جای اعلام آمار فروش گوشی تنها درآمد ناشی از آن را علنی کنند؛ تصمیمی تاسف بار برای شرکتی که در زمان جابز تعداد بالای فروش گوشی هایش را با افتخار اعلام می کرد.

هرچند گفته می شود اپل هنوز هم از فرهنگ نوآوری و توسعه سخت افزارهای جذاب دست نکشیده و مشغول کار روی عینک واقعیت مجازی و ماشین خودران است اما شکی نیست که کوک از سال ها قبل سکان شرکت را به سوی درآمدزایی از طریق ارائه خدمات و سرویس ها چرخانده. لیست سرویس های فعلی اپل شامل موزیک، پرداخت، نیوز پلاس، کردیت کارت، آرکید و تی وی پلاس است و هر روز بلندبالاتر می شود.

 

ریاست تیم کوک
 

 

اپل هنوز هم شرکتی عظیم و نامی بزرگ نه فقط در دنیای فناوری بلکه در جامعه بشری است که از تخصص بی نظیر و ثروتی بی پایان بهره می برد اما باید منتظر ماند و دید طی ریاست تیم کوک به محبوبترین ارائه دهنده موزیک، برنامه های تلویزیونی یا سرویس خبری هم تبدیل خواهد شد یا خیر؛ به عبارت دیگر آیا محصول پر فروش و موفق دیگری مثل آیفون در راه است یا دوران حکومت اپل هم مثل منچستریونایتد به پایان رسیده است.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2019/12/18/ریاست-تیم-کوک-بر-اپل-پس-از-جابز/

saqar بازدید : 37 سه شنبه 26 آذر 1398 نظرات (0)

 

سئو و بهینه سازی محتوا

سئو درونمایه از نخستین و بنیادی ترین مباحث سئو می باشد که هر مدیر سایت می بایست حائز اطلاعات کافی نسبت به آن باشد. قصد از سئو محتوا، برگزیدن عنوان مناسب و نگارش بهینه مطالب سایت است، به گونه ای که بیشترین رتبه را بتوان در موتورهای جستجو کسب کند. بازاریابی محتوا تکنیک فرآوری محتوای ارزشمند و پر طرفدار و اشتراک گذاری آن در اینترنت است و قصد آن جذب حداکثری ترافیک از سوی کاربران به سمت سایت می باشد. این عمل به وسیله ابزارهای مختلفی که اینترنت به ما دیتا است می تواند سپریدن شود. تولید درونمایه بسیار با سئو نیز در پیوستگی است به نوع ای که بسیاری از کسان و متخصصین، سئو را برابر تولید درونمایه می دانند.

 

محتوا و جستجو با یکدیگر گره خورده اند، به نحوی که اگر تمام تکنیک های سئو را رعایت کرده باشید، اما سایت شما حائز محتوای به در به خوری نباشد، شانس زیادی برای نمایش در صفحات جستجوی گوگل نخواهید داشت. گوگل فقط به سایت هایی اهمیت می دهد که حائز محتوای ارزشمند باشند.

 

بازاریابی محتوا و به طبع تولید درونمایه از طریق های بسیاری قابل سپریدن است. شما با توجه به سلیقه شخصی خود و شناخت کاربران، از هر روشی که استفاده می کنید، خروجی آن می بایست حائز سه خاصیت باشد. جذاب بودن، سرگرم کننده بودن و کاربردی بودن سه خاصیت اصلی و مهم هر محتوایی است. برای سئو محتوای سایت خود به شرکت آوش تک مراجعه کنید در صورتی که محتوای سایت پیوسته با عنوان آن نباشد و یا در چهره پیوسته بودن زیاد سطحی و به درد نخور باشد، موتور های جستجو رتبه ای برای آن قائل نمی شوند. بازاریابی درونمایه گرد از اصلی ترین تفاوت ها در بین برند های گوناگون است.

 

روش های تولید محتوا

روش های زیادی برای فرآوری درونمایه وجود دارد کماکان که خود محتوا نیز از تنوع زیادی برخوردار است. برای اینکه با بازاریابی درونمایه اغلب آشنا شوید و مفهوم آن را بهتر فهم کنید، در پیوستگی به ارائه چند مثال و روش برای تولید محتوا می پردازیم.

 

اینفوگرافیک: هدف از اینفوگرافیک، طرح های گرافیکی بلندیست که دربرگیرنده آمارها، نمودارها، گراف ها و دیگر اطلاعات می گردد. اینفوگرافیک می توانند بسیار مفید باشند، چرا که در چهره پسند کاربران می توانند به واسطه اشتراک گذاری های فراوان سنه ها در اینترت بمانند و مورد بهره‌گیری قرار گیرند. طراحی یک اینفوگرافیک به خاطر اینکه به تحقیقات مختلف و قوای انسانی دارد می تواند کمی پر خرج باشد. ولی اشتراک گذاری آن و معرفی ان به کاربران در راستای بازاریابی شبکه های اجتماعی بیچارگی به صرف زمان دارد.

 

وبلاگ: تارنگار سایت یکی از مهمترین قسمت های تولید درونمایه می تواند باشدو با استفاده نشر محتوای ارزشمند در بازه های زمانی مشخص، می توانید در گویه بازاریابی محتوا گام زیاد بزرگی را بردارید. چنانچه تقسیم فرآوری درونمایه و افراد متخصص در این مقوله ندارید، متمایز از هر گستره کاری که دارید، می توانید از خدمات تخصصی رادزاد در مقوله فرآوری محتوا سهم بگیرید.

 

ویدئوها: با توجه به رشد روز افزون علاقه کاربران به رویت محتوای ویدئویی، تهیه ویئو های آموزشی و معرفی محصولات از جمله گام های نیرومند در جذب کاربران است. ساخت محتوای ویدئویی می تواند کمی زمانبر و نیاز به انرژی بالایی نیز داشته باشد. ویدئوی خود را می توانید هم در سایت خود و هم در سایت های اشتراک ویدئو مشابه یوتیوب و آپارات انتشار دهید. پرداخت پول به ازای نمایش های ویدئو که از سرویس های یوتیوب می باشد، تهیه کنندگان ویدئو را به این پیشه بسیار علاقه مند کرده و بالطبع کاربران را نیز به رویت این ویدئو ها ترغیب کرده است.

 

مطالعات میدانی: به واسطه تحقیق و جستجو درباره یک موضوع ویژه می توانید دست به یک مطالعه میدانی در این مقوله بزنید و نتیحه بررسی ها و مطالعات خویش را در قالب یه گزارش به کاربران ارائه دهید. در ته نیز می توانید از راه نتیجه باره نظر به ارائه یک سرویس یا فرآورده خویش به کاربران بپردازید.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 3,513
  • بازدید کلی : 11,388