loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 33 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

آیا تا به حال به این اندیشه افتاده اید که چگونه می توانید از خانه و از راه بعید سیستم محل کمپانی و یا اداره خود را به نحوی Remote کنید که حتی صفحه دسک تاپ آن را به همان شکل و شمایل بر روی سیستم خویش داشته باشید؟ به عبارت دیگر آیا می توان به نحوی از همگی امکانات آن سیستم بهره دستگیر و به راحتی برنامه های آن را از طریق برای مطالعه بیشتر در زمینه ریموت دسکتاپ چیست اینجا را کلیک کنید بعید اجرا کنید و بر روی سیستم خویش ملاحظه کنید.

 

 

شرکت مایکروسافت با قراردادن برنامه Remote Desktop در ویندوز، این امکان را برای کاربران فراهم ساخته لغایت از طریق بعید به کامپیوتری در محل دیگر دسترسی یابند. از طریق این ویژگی می توانید از منزل به رایانه محل کارتان مرتبط شوید و به تمام برنامه ها ، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان ، دسترسی یابید. حتی می توانید پیرامون دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر گذرگاه دور اجرا نمائید.

 

 

در واقع شیوه کار این برنامه به نحوی است که به محض برقراری پیوستگی ، سیستم گذرگاه بعید بطور خودکار Lock می شود و مادامیکه به آن مرتبط هستید هیچ شخص دیگری نمی تواند به برنامه ها ، فایلها و سایر منابع آن دسترسی داشته باشد و هنگامیکه به محل کارتان بازگردید می توانید آن را با اختناق دادن کلید های CTRL+ALT+DEL از حالت Lock خارج نمائید.

 

 

از سایر ویژگی های این برنامه امکان Login در یک سررسید بر روی چند سیستم می باشد (حتی در حالتی که سایرین نیز به آن سیستم Log in کرده باشند) و کاربر می تواند برنامه های آنها را بطور همهنگام اجرا کند.

 

 

 

برای دسترسی به امکانات و اجرای این برنامه باید موارد ذیل را در عقیده داشته باشید :

 

- یک کامپیوتر که در آن ویندوز نصب شده و دسترسی به پیرامون اینترنت و یا شبکه را دارد.

 

- یک کامپیوتر سایر در منزل و یا در همان محل شرکت (که از طریق شبکه درونی با هم مرتبط هستند) با امکان دسترسی به اینترنت ، مودم

 

- اسم کاربری ، کلمه رمز عبور و مجوزهای مناسب

 

 

 

 

برپایی سیستم Remote Desktop

 

 

1- به Control Panel وارد شده و سپس گزینه System را انتخاب کنید.

 

 

2- در برچسب Remote ، گزینه Allow users to connect remotely to this computer را که در پائین پنجره پیمان دارد انتخاب نمائید.

 

 

3- در محیط Remote Desktop ، گزینه Select Remote Users ... را کلیک کنید.

 

 

4- در کادر محاوره ای Remote Desktop Users گزینه Add… را گزینش نمائید.

 

 

5- در کادر محاوره ای Select Users گزینه Locations … را برای تعیین موقعیت جستجو کلیک نمائید.

 

 

6- برای تعیین گونه آبجکتها ی باره نظرتان نیز گزینه Object Types… را کلیک نمائید.

 

 

7- هنگامی که اسم باره نظرتان را یافتید آن را انتخاب کرده و سپس Ok را کلیک نمائید. اکنون اسم مورد عقیده شما در لیست کاربران Remote Desktop قرار می گیرد.

 

 

 

 

در این مرحله، سیستم حاضر برقراری وابستگی از راه دور می باشد. بدین منظور:

 

1- از منوی Start گزینهPrograms و سپس گزینه Accessorise را انتخاب کرده و از تقدیر Communications نیز گزینه Remote Desktop Connection را برگزیدن کنید.

 

 

2- در این مرحله پنجره Remote Desktop Connection نمایان می شود.

 

 

3- گزینه Options را انتخاب کنید الی امکان تعیین گزینه های اکثریت برای تان فراهم شود.

 

 

4- از قسمت Computer و از منوی پائین افتادنی آن اسم کامپیوتر مورنظر تان را گزینش کنید .و یا گزینه browse more for… را برای دسترسی به نام رایانه های دیگر گزینش کنید.

 

 

5- در کادر های user name و password و domain به ترتیب مشخصه یا اسم کاربری ، رمز عبور و اسم domain مربوط به شبکه را وارد کنید.

 

 

6- سپس برای برقراری وابستگی گزینه Connect را انتخاب کنید.

 

 

این مطلب مربوط به موضوع ریموت دسکتاپ چیست میباشد.

saqar بازدید : 33 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

شما که سراغ این مقاله آمده اید، پس یعنی به اهمیت داشتن سایت در کسب و کار خویش و یا حتی شخص خویش پی برده اید. بعد در این مقاله نمی خواهم حوصله شما را با بیان گفتن مزایا و اهمیت طراحی سایت راز ببرم. در این مقاله می خواهم به شما روش های طراحی وب سایت را بگویم و ارشاد کنم که بر بنیاد دربایستن خود، کدام روش برای شما بهتر است الی کمپانی های طراحی سایت به علت عدم ارشاد مناسب، سرمایه و وقت شما را به هدر ندهند. پس با من همراه باشید لغایت سفارش ساخت سایت بهترین راهبری را به شما کنم تا اثناء سفارش طراحی سایت ، سرتان کلاه نرود!

 

فهرست مطالب این مقاله:

 

بررسی های اولیه برای ساخت سایت

1. نیاز ها، انتظارات و امکانات دلخواه شما چیست؟

2. وسعت کار شما و توسعه پذیر بودن آن لغایت چه مرز است؟

3. بودجه شما برای طراحی سایت چقدر است؟

روش های طراحی سایت

1. طراحی سایت با وردپرس و قالب آماده

2. طراحی سایت با وردپرس و قالب اختصاصی

3. طراحی سایت با سیستم اختصاصی و قالب آماده

4. طراحی سایت با سیستم اختصاصی و قالب اختصاصی

نیاز هایی که در هیچ کدام از انحاء تفاوتی ندارند

1. چند زبانه بودن

2. عضویت کاربران

3. فروشگاه ساده

4. فروشگاه فروش فایل ساده

5. سایت خبری و محتوایی

6. داشتن فرم های ساده

نکات مهم دیگری که باید اثناء سفارش طراحی سایت بدانید

1. سئو سایت با طراح سایت است یا خیر؟!

2. طراحی تجربه کاربری با طراح سایت است یا خیر؟!

3. درج محتوا در سایت با طراح سایت است یا خیر؟!

4. پشتیبانی فنی سایت با کیست؟

چند سوال متداول که همیشه پرسیده می شود

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟

طراحی سایت چقدر سررسید می برد؟

چرا اینقدر قیمت های طراحی سایت از سمت هر کمپانی متفاوت و گران و ارزان است؟

saqar بازدید : 34 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش ورج، انویدیا فرایند فعال‌سازی قابلیت Resizable BAR را آغاز کرده است؛ این ویژگی مشخصه‌ای از استاندارد PCI Express محسوب می‌شود که می‌تواند نرخ فریم را در برخی بازی‌های خاص، حداکثر ۱۰ درصد بهبود ببخشد. کارت گرافیک RTX 3060 که جدیدترین عضو خانواده‌ی RTX 3000 مبتنی‌ بر معماری امپر به‌حساب می‌آید، نخستین GPU تیم سبز است که از Resizable BAR پشتیبانی می‌کند.

به ‌لطف قابلیت Resizable BAR، برخی از پردازنده‌های مرکزی به ‌جای محدود بودن به خواندن بلوک‌‌های ۲۵۶ مگابایتی‌ در سیستم، می‌توانند به کل حافظه‌ی گرافیکی دسترسی پیدا کنند. انویدیا در اواخر ماه مارس ۲۰۲۱ (اوایل فروردین ۱۴۰۰) پشتیبانی از قابلیت Resizable BAR را به دیگر کارت‌های گرافیک خانواده‌ی RTX 3000 هم اضافه می‌کند.

در نظر داشته باشید که برای بهره‌مندی از مزایای Resizable BAR باید حتما از پردازنده‌ی مرکزی، مادربرد و کارت گرافیک مناسب استفاده کنید و همه‌ی قطعاتی که در بازار وجود دارند، نمی‌توانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند. انویدیا با اینتل و AMD همکاری می‌کند تا پشتیبانی از Resizable BAR به‌صورت گسترده ارائه شود. پردازنده‌های مرکزی مبتنی ‌بر معماری ذن ۳ (Zen 3) AMD به ‌همراه پردازنده‌های نسل دهمی و پردازنده‌های نسل یازدهمی مورد انتظار راکت لیک اس اینتل تحت پشتیبانی این قابلیت هستند. 

طرح گرافیکی قابلیت Resizable Bar انویدیا

قابلیت Resizable BAR انویدیا به پردازنده‌ی مرکزی سیستم امکان می‌دهد به کل بافر فریم گرافیکی دسترسی پیدا کند

همچون قابلیت حافظه‌ی دسترسی هوشمند (SAM) AMD، Resizable BAR در پردازنده‌های گرافیکی انویدیا می‌تواند نرخ فریم اجرایی در برخی از بازی‌‌ها را بالا ببرد. بهبود نرخ فریم به بازی بستگی دارد و نمی‌توانیم عددی ثابت برای تمامی بازی‌ها اعلام کنیم. وضوح بازی می‌تواند روی بهبود نرخ فریم اثر محسوسی بگذارد. انویدیا آزمایش‌هایی انجام داده و متوجه شده که افزایش نرخ فریم بازی‌ها از چند درصد تا ۱۰ درصد بوده است. انویدیا می‌گوید فعال‌سازی Resizable BAR به افت عملکرد در برخی از بازی‌ها منتهی شده است. 

 

انویدیا بازی‌های ویدئویی را به‌صورت تخصصی بررسی می‌کند و پروفایل‌های خاصی برای آن‌ها ارائه می‌دهد تا Resizable BAR تنها زمانی فعال شود که عملکرد بازی بهبود پیدا کند. براساس اعلام انویدیا، فهرست بازی‌های تحت پشتیبانی Resizable BAR شامل موارد زیر است:

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/graphic/368498-nvidia-rtx-3000-resizable-bar-support-start-rtx-3060-gpu/

saqar بازدید : 33 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) واکسن کووید ۱۹ جانسون اند جانسون را تأیید کرد. این محصول تک‌دوزی با قابلیت نگه‌داری در یخچال‌های معمولی، اکنون به سومین واکسن تأییدشده در آمریکا تبدیل شده است. واکسن جانسون اند جانسون را می‌توان برای افراد ۱۸ سال و بالاتر تجویز کرد. این واکسن از افراد دربرابر نوع شدید بیماری محافظت می‌کند و آن‌طور که در کارآزمایی‌های بالینی نشان داد، هیچ مشکل مهمی نیز در زمینه‌ی ایمنی ندارد.

محصول جانسون اند جانسون در ایالات متحده دربرابر انواع حاد و خفیف کووید ۱۹، ۷۲ درصد اثربخش بود. بااین‌حال، کارآمدی آن دربرابر گونه‌ی جدید ویروس کرونا که از آفریقای جنوبی منشاء می‌گیرد، اندکی پایین می‌آید. داده‌های مقدماتی همچنین نشان دادند که تزریق واکسن جانسون اند جانسون ممکن است از عفونت‌های بدون‌علامت نیز پیشگیری کند؛ اما پژوهشگران پیش از اطمینان از این امر نیازمند دستیابی به داده‌های بیشتر هستند.

توزیع و عرضه‌ی واکسن جانسون اند جانسون درمقایسه با واکسن‌های ساخت مدرنا و فایزر/ بایون‌تک آسان‌تر است؛ زیرا این دو واکسن علاوه بر نیاز به تزریق دو دوز باید در یخچال‌های مخصوص و در دمای انجماد نگه‌داری شوند؛ درحالی‌که واکسن جانسون اند جانسون با برخورداری از قابلیت نگه‌داری در یخچال‌های معمولی، راحت‌تر می‌تواند در مناطقی توزیع شود که فاقد دسترسی به تجهیزات خاص هستند. همچنین افراد با دریافت فقط یک‌دوز، ایمن می‌شوند و لازم نیست برای تزریق دوز دوم به مراکز درمانی مراجعه کنند.

واکسن جانسون اند جانسون درمقایسه با دو واکسن تأیید‌شده‌ی نخست در آمریکا، با استفاده از فناوری متفاوتی ساخته شده است. این دو واکسن که برپایه‌ی mRNA طراحی شده‌اند، مواد ژنتیکی ویروس کرونا را به‌طور مستقیم به بدن می‌رسانند؛ اما واکسن جانسون اند جانسون بخشی از ژن ویروس کرونا را درون ویروسی دیگر قرار داده است. این عامل بیماری‌زای بی‌خطر، آدنوویروس نام دارد و ژن ویروس کرونا را به سلول‌ها می‌رساند تا بدن بتواند توانایی تشخیص آن را بیاموزد.

منبع:
saqar بازدید : 30 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

هرچند کل ما بارها و بارها با کاشی و سرامیک تصادف داشته‌ایم و یا در خانه و محل شغل خود از آنها کاربرد کرده‌ایم اما خیلی از ما تفاوت‌های کاشی و سرامیک را به نکویی نمی‌دانیم. در این متن اختصار سعی می‌کنم فرق‌های بین این دو محصول را بیان کنم.

یک تکه کاشی از دو قسمت برپایی می‌شود:

۱- تقسیم سفالی که قسمت اصلی و استخوان‌بندی کاشی را ساختن می‌دهد.

۲- لعاب کاشی که ماده‌ای شیشه‌ای است و روی دسته سفالی پیمان می‌گیرد.

از عقیده ساختار کیمیایی به تمامی موادی که از مخلوط خاک رس ایفا سرام با ماسه و فلدسپار در دمای بالا بدست می‌آیند و توسط توده شیشه مانندی انسجام پیدا می‌کنند، سخت و غیر قابل حل در حلال‌ها می‌شوند و تقریبا  گداز ناپذیر می‌شوند، سرامیک می‌گویند. ولی معمولا در گویش تودگانه به کاشی‌هایی که روی دیوار کار می‌شود «کاشی» و به کاشی‌هایی که در کف ساختمان پیشه می‌شود «سرامیک» می‌گویند. به راستی به کاشی‌ای که لعاب رویش از جنس سرامیک باشد، در بازار کاشی سرامیکی یا سرامیک گفته می‌شود.

تفاوت اصلی کاشی با سرامیک در میزان استحکام آن است. کاشی به علت ظرافت بیشتر و وزن پرس کمتر در بدنه کار می‌شود اما سرامیک به علت پرس سنگین‌تر و استوار بالاتر در کف پیشه می‌شود.

مقاومت کاشی در مساوی فشار، برودت و گرما کم است و برای محیط‌های بسته و دیوارهایی که از پشت نم ندارند استفاده می‌شود. کاشی به خاطر درصد جذب آب فوقانی که نسبت به سرامیک دارد برای پیشه کردن بر روی حصار و ارتفاع پسندیده و راحت‌تر است.

مقاومت سرامیک در برابر فشار، سرما و گرمای شدید و رطوبت نسبت به کاشی بیشتر است و به همین انگیزه برای کف استعمال دارند. اما گونه خاصی از سرامیک به نام پرسلان را می‎توان در محیط‌های باز نیز استفاده کرد. جذب آب سرامیک زیاد کم و پرسلان در حدود صفر است. به همین علت بهره‌گیری آنها بر روی بارو و ارتفاع پیشه بسیار سختی است.

پس با توجه به استعمال مورد عقیده خود، در برگزیدن کاشی و سرامیک برای دقت کنید.

saqar بازدید : 32 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی فارس گفت: علی اکبر کار اندیش فرزند استاد علی آقا معمار، متولد ۱۳۲۰ در محله لب آب شهر شیراز و از پیشکسوتان معرق کار کاشی و سرامیک فارس بود که یادگاری های بسیار ارزنده ای را از خود به جا گذاشته است.
حیدرعلی زاهدیان نژاد خاطرنشان کرد: ایوان حرم شاه چراغ (ع)، کاشی کارهای گنبد حرم علی بن حمزه (ع)، ترمیمی و بازسازی نارنجستان قوام، مسجد جامع زرقان، مسجد جامع سپیدان، دانشکده معماری شیراز از کارهای برجسته این استاد بود که همیشه به یادگار خواهند مان

منبع:

http://tnews.ir/news/7183201114493.html

saqar بازدید : 29 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، با اعلام این خبر به نقل از معاون صنایع دستی این استان اظهار کرد: استاد علی اکبر کاراندیش، هنرمند پیشکسوت معرق کار کاشی و سرامیک فارس بود که یادگارهای بسیاری از خود به جای گذاشته است.
حیدرعلی زاهدیان نژاد ادامه داد:او فرزند استاد علی آقا معمار، متولد ۱۳۲۰ در محله لب آب شهر شیراز بود که کاشی کاری ایوان حرم شاه چراغ (ع)، کاشی کارهای گنبد حرم علی بن حمزه (ع)، ترمیم و بازسازی نارنجستان قوام، مسجد جامع زرقان، مسجد جامع سپیدان و دانشکده معماری شیراز از آثار برجسته او به شمار می رود.
معرق کاشی یا کاشی شکسته یا نقاشی موزائیک هنری است که از دیرباز در ایران رواج داشته و دیوارهای مساجد به واسطه آن با کاشی و شیشه و آینه مزین شده است. از کنار هم قرار دادن کاشی های رنگی اثر هنری خلق می شود. معرق کاشی روی انواع سطوح فلزی، چوبی، سفالی، سرامیکی و شیشه ای نیز قابل اجراست.

منبع:

http://tnews.ir/news/7887201116585.html

saqar بازدید : 32 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

مبین علی میر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ایجاد این نمایشگاه زمینه را برای فروش بیشتر محصولات کاشی و سرامیک، لوازم خانگی و موادغذایی از نقاط مختلف کشور فراهم می کند و تاجران پاکستانی می توانند با مراجعه به این نمایشگاه خرید کنند.  
وی بیان کرد: راه اندازی نمایشگاه در بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان برای نخستین بار انجام شده و نوید بخش روزهای خوش در آینده برای افزایش صادرات و بهره گیری از ظرفیت بازارچه ها در توسعه اشتغال منطقه است.
مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با کاهش نرخ ارز، زمینه برای صادرات و واردات کالا توسط پیله وران این استان انجام و تعهدات ارزی هم برای آن ها به صفر می رسد

saqar بازدید : 27 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)
محققان پارچه رومیزی هوشمندی ساخته‌اند که قادر به شناسایی مواد قرار گرفته بر روی آن است و در این زمینه به افراد اطلاع رسانی می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، تولید چنین پارچه‌ای می‌تواند کاربردهای گسترده‌ای داشته باشد. به عنوان مثال با استفاده از چنین پارچه‌هایی در تولید مواد مختلف امکان گم کردن اشیا به صفر می‌رسد، زیرا آنها همیشه موادی که رویشان قرار گرفته را به اشخاص اطلاع می‌دهند.

 

همچنین از این پارچه‌ها می‌توان برای کمک به رعایت رژیم غذایی استفاده کرد. زیرا آنها در صورت اطلاع از رژیم غذایی افراد به آنها توصیه می‌کنند موادی که بر رویشان قرار گرفته و ناقض رژیم غذایی است را مصرف نکنند.

 

این پارچه هوشمند که توسط پژوهشگران آمریکایی تولید شده Capacitivo نام گرفته و الیاف موجود در آن متشکل از کتان و پنبه بوده و یک شبکه منعطف از الکترودها نیز برای انتقال گرما و رسانایی به آن افزوده شده‌اند.

 

وقتی یک ماده غیرفلزی مانند یک تکه میوه بر روی این پارچه قرار می‌گیرد، گذر جریان الکتریکی از آن به شکلی متمایز بر روی الکترودها تأثیر می‌گذارد و سپس یک الگوریتم هوش مصنوعی رایانه‌ای با تحلیل این تغییرات و تطبیق دادن آن با داده‌های موجود از مواد مختلف در پایگاه داده‌اش، ماهیت ماده قرار گرفته بر روی پارچه را مشخص می‌کند.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76895.html

saqar بازدید : 32 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)
همزمان با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۰ معرفی برترین لپ تاپ‌های تولید شده در حوزه‌های مختلف آغاز شده است.

به گزارش مهر به نقل از سی نت، در ادامه فهرستی از لپ تاپ‌های برتر از نظر قیمت، امکانات، طراحی و غیره را مرور می‌کنیم که توسط شرکت‌های مختلف تجاری تولید شده اند. استفاده از این فهرست به کاربران کمک می‌کند تا لپ‌تاپی متناسب با نیازهای خود را یافته و تهیه کنید.

 

بهترین لپ تاپ کوچک: عنوان برترین لپ تاپ کوچک به لپ تاپ دل ایکس پی اس ۱۳ می‌رسد که در سال ۲۰۲۰ تولید شده است. البته شرکت دل در سال ۲۰۱۳ لپ تاپ‌هایی در ابعاد کوچک‌تر نیز تولید کرده است. اما مهم‌ترین مزیت این لپ تاپ تناسب میان مصرف برق و عملکرد پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی است. در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم شرکت اینتل استفاده شده که گزینه‌ای مطلوب محسوب می‌شود. قیمت این لپ تاپ هزار دلار است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,برترین لپ تاپ‌ها

 

بهترین لپ تاپ با نمایشگر جداشونده: اچ پی با تولید لپ تاپ اسپکتر ایکس ۳۶۰ در اواخر سال ۲۰۱۹ توانست بهترین لپ تاپ با قابلیت جدا کردن نمایشگر را در دسترس کاربران قرار دهد. این لپ تاپ مجهز به نسل دهم تراشه‌های شرکت اینتل بوده و از امکانات مناسبی برای حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران مانند دوربین مادون قرمز، حسگر اثرانگشت و میان بر از کارانداختن وبکم و صدای میکروفون برخوردار است. سازگاری با شبکه‌های بی سیم ۴G LTE مزیت دیگر این لپ تاپ هزار دلاری است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,برترین لپ تاپ‌ها

 

بهترین مدل مک بوک پرو: در میان انواع رایانه‌های مک بوک پروی تولیدی شرکت اپل، مدل ۱۶ اینچی این محصول بهترین عملکرد را داشته است. باتری قدرتمند، نمایشگر فوق دقیق، صفحه کلید روان و پردازنده‌های مناسب از جمله مزایای این مدل از مک بوک است. البته قیمت بالای ۲۳۹۹ دلاری مک بوک پروی ۱۶ اینچی خرید آن را برای افراد عادی دشوار می‌سازد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,برترین لپ تاپ‌ها

 

بهترین مدل لپ تاپ سرفیس: لپ تاپ سرفیس پرو ۷، در میان مدل‌های مختلف لپ تاپ سرفیس برترین مدل محسوب می‌شود. این لپ تاپ مجهز به ویندوز دارای پردازنده نسل دهم اینتل بوده و از فناوری بی سیم سریع وای فای ۶ نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین عمر باتری سرفیس پرو ۷ نیز بسیار طولانی است. این محصول حدود ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,برترین لپ تاپ‌ها

 

بهترین مدل مک بوک ایر: مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل بهترین مدل عرضه شده از این لپ تاپ تا به امروز است. مک بوک ایر ۲۰۲۰ به علت استفاده از پردازنده‌های جدید، صفحه کلید تازه و قیمت مناسب ۱۰۰۰ دلاری در مقایسه با دیگر تولیدات گران قیمت اپل محبوبیت کسب کرده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064443.html

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 484
  • بازدید سال : 3,508
  • بازدید کلی : 11,383