loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 41 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

در این مقاله به تجهیزات و زیرساخت های مورد احتیاج جهت راه اندازی سیستم تلفنی VoIP ویپ و تحت شبکه روی سرور و یا سانترال ویپ IP-PBX خواهیم پرداخت.

 

نکته اول اینکه جزئیات تجهیزات لازم، کاملا به مایحتاج و انتظارات شما از سیستم تلفنی و جزئیات پروژه شما وابستگی دارد. میزان ترافیک روزانه، تعداد کاربران، امکانات خاص و…. عوامل کارساز در این باره هستند. ولی در اینجا ما اغلب به راز فصل این تجهیزات و ذیل ساخت ها اشاره خواهیم کرد.

 

به طور کلی و در ساده ترین حالت شما برای راه اندازی VoIP نیازمند اجرای آرایش شبکه ای به شکل زیر خواهید بود.

 

تجهیزات تاسیس ویپ

محتوا  نهان 

1 بستر شبکه

2 سرور ویپ یا IPPBX

3 نرم­ افزار سیستم تلفنی ویپ VoIP

4 تلفن­های تحت شبکه (IP Phones)

5 گیت وی های ویپ FXO and FXS Gateways

6 کارآزموده مربوط به راه اندازی

7 سخن پایانی برای راه اندازی سیستم VoIP

8 مقالات مرتبط

بستر شبکه

همان طور مکه میدانید در سیستم تلفنی ویپ صدا به شکل پکت های دیتا و کاملا دیجیتال جابجا میشود. در این صورت دربایستن به تامین شبکه مورد نیاز جهت بستگی هستیم. با توجه به میزان ترافیک شبکه، شما نیازمند برپایی بستری با سرعت و تجهیزات پسندیده هستید. برای راه­ اندازی سیستم تلفنی ویپ VoIP شما دربایستن به بستر شبکه­ مستقل نخواهید داشت و می­توانید از شبکه ه­ای که برای ارتباطات کنونی کامپیوترهای خود دارید بهره‌گیری نمایید.

 

این شبکه میتواند در بستر اینترانت (شبکه خصوصی) و یا اینترنت (شبکه جهانی) و یا ترکیبی از این دو باشد. اما چیزی که اهمیت دارد تامین پهنای باند پسندیده و کافی بر پای بست، احتیاج شما برای انتقال صدا روی شبکه باره عقیده است. و از همه مهمتر امنیت این شبکه بخصوص در فضای اینترنت.

 

سرور ویپ یا IPPBX

بعد از فراهم کردن ذیل ساخت شبکه حالا به یک سرور و هسته مرکز برای پردازش داده ها و مدریت تماس ها خواهیم داشت. به این هدف دو مسیر حل ذیل پیشنهاد میشود. که بسته به گونه و جزئیات پروژه شما میتواند برگزیدن شود.

 

سرور VoIP

در گذرگاه حل اول شما برای تاسیس سیستم ویپ شما به یک تامین کننده یا سرور بیچارگی دارید. این سرور با پروا به شرایط پروژه شما میتواند، یک سیستم کامپیوتری ساده و یا یک سرور بسیار قدرتمند و قوی باشد که به این قصد تهیه شده است.

 

برای نمونه در یک سیستم تلفنی کوچک با تعداد کابران و میزان شدامد مصرفی کم، شما به یک کامپیوتر ساده با

پردازشگر یک هسته ­ای با سرعت ۳Ghz، حافظه RAM به میزان ۱GB، کارت شبکه ۱۰/۱۰۰ و هارددیسک با ظرفیت ۱۲۰GB ، نیاز خواهید داشت.

 

IP-PBX یا سانترال VoIP

در گذرگاه حل دوم شما بجای تعبيه سرور از یک IP-PBX به عنوان سرور بهره‌گیری میکنید. IP-PBX یا سانترال تحت شبکه، یک سرور یکپارچه عمدتا به شکل ماژولار هستند. در این محصولات اغلب اجزاء لازم برای تاسیس ویپ در یک محصول جمع شده است و احتیاج به جاسازی و خرید جداگانه آنها نیست.

 

لیست بها انواع مرکز تلفن و سانترال های ویپ

این مرکز تلفن های تحت شبکه IP-PBX و یا سانترال های ویپ، مشکل ­افزار سرویس دهنده، نرم ­افزار سیستم تلفنی و رابط خط شهری و خط آنالوگ را به صورت مجتمع و یکپارچه در خویش دارند.

 

ما در این مقاله اغلب بر تاسیس ویپ روی سرور تمرکز داشته ایم. اما در بسیار از پروژه ها تعبيه IP-PBX از طریق اندازی سرور برای کاربر بهتر است. هم از لحاظ بها و هم از لحاظ پایداری و کیفیت ارتباط. برای کسب اطلاعات اغلب میتواند نوشتار پایین را مطالعه کنید.

 

مقاله بررسی معایب و مزایای سرور ویپ و مرکز تلفن های تحت شبکه IP-PBX و سنجش آنها

نرم­ افزار سیستم تلفنی ویپ VoIP

شما برای تبدیل یک سرور و یا یک کامپیوتر به یک مرکز تلفن تحت شبکه و VoIP، بیچارگی به یک نرم افزار ویپ دارید که سرور از آن قدرت بگیرد وعملیات پردازش تماس ها صورت دهد.

 

توجه داشته باشید در چهره انتخاب IP-PBX شما احتیاج به تهیه و نصب نرم اسباب ندارید. چون تمام IP-PBX ها نرم انگیزه ها تلفنی بهینه شده با دشوار افزار خویش را به شکل قبل نصب دارند.

 

این نرم ­افزارها از تنوع زیادی برخوردار هستند. ولی هسته اصلی اکثر آنها استریسک (Asterisk) است. استریسک نوعی از سیستم عامل لینوکس است که با واسط­ های گرافیکی گوناگون به چهره فایل .iso در اینترنت قابل دسترس میباشد.

 

از گونه ها این واسط ­های گرافیکی می­توان به Elastix , Issabel , FreePBX , Ombutel اشاره کرد. که از این وسط Elastix و Issabel از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. به سادگی با آموزش­های رایگان موجود در اینترنت می­توانید اقدام به نصب آنها بر روی رایانه و سرور باره عقیده خویش نمایید.

 

وظیفه اصلی مرکز تلفن تحت شبکه مدیریت همگی ارتباطات و تماس­های شما خواهد بود. تنظیماتی از قبیل منشی خودکار، انتقال تماس­ها، بخش ­بندی کاربران، برپایی محدودیت­های تماس، وابستگی شبکه ­های گوناگون تلفنی در دفاتر مختلف و بی نهایت قابلیت دیگر از امکاناتی ست که این مرکز تلفن­ها در گزین کردن شما پیمان می­دهند.

 

تلفن­های تحت شبکه (IP Phones)

برای مکالمه کاربران، شما نیاز به تلفن های خاصی که امکان پیوندیدن به شبکه و خواستن دیتای دیجیتال را دارند، خواهید داشت.

 

 

عمده این تلفن ها از پروتکل سیپ SIP پشتیبانی میکنند، پروتکلی که بین تمام برند ها و نرم اسباب های ویپ مشترک است. اصطلاحا به این نوع تلفن ها، IP Phone یا تلفن های تحت شبکه گفته می شود.

 

تلفن های ویپ با برندهای مختلف و در مدل های گوناگون و امکانات متفاوت ارائه می شوند. شما بسته به دربایستن و بودجه باره نظر خود می توانید از بین آنها تلفن مورد نظر خود را گزینش نمایید.

 

برخی از این تلفن های تحت شبکه قابلیت انتقال تصویر و برقراری تماس تصویری و ویدئو کنفرانس را دارد.

 

البته شما میتوانید به جای تعبيه تلفن های IP، از نرم افزار های سیپ روی سیستم کامپیوتری و یا تلفن به اتفاق هوشمند خویش بهره‌گیری کنید. در این چهره امکان پاسخ گویی تماس ها از روی رایانه امکان پذیر خواهد شد.

 

راهنمای خرید و معرفی گونه ها تلفن های ویپ و تحت شبکه به همراه قیمت

 

گیت وی های ویپ FXO and FXS Gateways

جهت به کارگیری خطوط شهری در سیستم­ های تحت شبکه شما نیازمند دستگاهی به عنوان رابط خواهید بود. الی بتوانید تماس­های تلفنی معمولی را از بستر زوج سیم (آنالوگ) به شکل دیتای دیجیتال در بستر شبکه منتقل کند. در واقع این دستگاه سیگنال­ها و فرکانس­های مختلف صدا را از زوج سیم مسی گرفتن کرده و با متدهای مختلف که اصلاحا به آنها کدک (Codec) گفته می­شود به اطلاعات دیجیتال قابل معرفی توسط مرکز تلفن و نرم اسباب مربوطه تبدیل می ­نماید.

 

به تعبیر دیگر دروازه ای بین دنیای دیجیتال و دنیای آنالوگ میباشد. از این جهت به این تجهیزات گیت وی Gateway و یا دروازه گفته میشود. این فرایند برای تبدیل سیگنال دیجیتال به سیگنال آنالوگ به منظور انتقال صدا روی سیم مسی برای تلفن ها آنالوگ معمولی، دستگاه های فکس و یا دستگاه های پوز نیز هستی دارد.

 

توجه داشته باشید در چهره گزینش را حل IP-PBX میتوانید از ماژول ها و گیت وی های خود برند به عنوان گیت وی FXO و FXS کاربرد کنید. معمولا IP-PBX یک ظرفیت اولیه FXS و FXO روی خود دارند و چه بسا سایر نیاز به تعبيه و خرید گیت وی هم در این مسیر حل نباشد.

 

به گیت وی هایی که سیگنال آنالوگ (عمدتا خط شهری) را به دیتای دیجیتال و قابل فهم برای سرور ویپ تبدیل میکنند، گیت وی FXO گفته میشود. و به گیت وی هایی که دیتای دیجیتال (عمدتا درونی سیپ SIP) را به خط آنالوگ تبدیل میکنند، گیت وی FXS گفته میشود.

 

لیست بها گیت وی های VoIP

این گیت وی ها بسته به شمار پورت­های باره احتیاج شما در انواع ۱ ، ۲ ، ۴ ، ۸ ، ۱۶ و … موجود میباشد.

 

گر چه به بازبینی زمان و تغییر سیاست مخابرات به دادن سرویس های خود به مشتری در بستر شبکه و فیبر نوری ، دربایستن به این مبدل ها و گیت وی ها کم رنگ میشود.

 

متخصص مربوط به مسیر اندازی

به یاد داشته باشید در را ه اندازی یک سیستم تلفنی ویپ علاوه بر به کارگیری تجهیزات با کیفیت و استاندارد، شما به یک متخصص خبره در این شغل نیازمند هستید. اهمیت این سوژه از به اندازه ساز و برگ و چه بسا هم بیشتر باشد. بخصوص که این سیستم رابطه سر راست با سوداگری و ارتباط شما با مشتری خواهد داشت. تامین امنیت شبکه و صدا و وانگهی پیاده سازی یک سیستم استوار از مهمترین وظایف کارآزموده این حوضه میباشد. هر نوع کمبود در این حوضه میتواند هزینه ها و نا رضایتی های بالایی برای شما ایجاد کند.

 

کلام پایانی برای راه اندازی سیستم VoIP

برای افرادی که چیرگی کافی در این گویه ندارند و یا می­خواهند زمان و هزینه­ کمتری صرف حفاظت سیستم تلفنی خویش نمایند توصیه می­شود به جای به کارگیری نرم ­افزارهای تلفنی کدباز، از مرکز تلفن­های مستقل که معمولا برقرار تر و سازگار تر هستند، بهره‌گیری نمایند. ولی در کل بسته به شرایط هر پروژه ممکن است تجهیزات و راه حل های پیشنهادی متفاوت باشn

saqar بازدید : 40 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
توییتر ویژگی پیام های حذف شونده پس از ۲۴ ساعت را که مانند استوری است، در سراسر جهان عرضه می کند. 

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، توییتر مشغول عرضه جهانی قابلیت جدید پیام هایی است که پس از ۲۴ ساعت حذف می شوند.

 

این ویژگی جدید«فلیتز» (Fleets) نام دارد و شباهت زیادی به پست های حذف شونده اسنپ چت فیس بوک و اینستاگرام دارد.

 

دلیل نام گذاری این ویژگی ماهیت سریع و زودگذر آن است و در پاسخ به نگرانی های برخی کاربران جدید توسعه یافته که احتمالا ماهیت عمومی و دائمی توییت ها برایشان جذاب نیست.

 

توییت هایی که تحت این ویژگی منشتر می شوند قابلیت بازنشر یا لایک ندارند. افراد می توانند به آنها پاسخ دهند اما این پاسخ ها در بخش دایرکت مسیج فرد منتشر کننده نشان داده می شود و عمومی نیست.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews110652116.html

saqar بازدید : 42 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
شرکت اوپو از تولید نمونه اولیه یک گوشی با نمایشگر لوله شدنی خبر داده است. این گوشی فعلاً اوپو ایکس ۲۰۲۱ نام گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، تا به امروز چند مدل محدود از گوشی‌های دارای نمایشگرهای لوله شدنی یا تا شدنی عرضه شده‌اند. اما تولید گوشی‌های دارای نمایشگرهای لوله شدنی پدیده‌ای تازه است.

 

شرکت چینی اوپو اولین گام برای تولید این نوع گوشی‌ها را برداشته و نمونه اولیه گوشی اوپو ایکس ۲۰۲۱ را عرضه کرده که دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی او ال ای دی است. اما بخشی از این نمایشگر در انتهای گوشی لوله می‌شود و با باز شدن ابعاد اصلی این نمایشگر ۷.۴ اینچی آشکار می‌شود.

 

بنابراین و با باز شدن کامل نمایشگر این گوشی می‌توان از آن در قالب یک تبلت کوچک استفاده کرد. اوپو می‌گوید در تلاش برای استحکام بخش‌های لوله شدنی این نمایشگر است و از جمله سعی می‌کند موتوری بادوام برای نمایشگر یادشده تولید کند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews110652114.html

saqar بازدید : 38 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

هزینه مدیریت سایت چقدر است؟ احتمالاً این سوال خیلی از کسب و کارها باشد. اگر دقت کرده باشید اکثر مشاغل رو به سمت فضای آنلاین آورده و کمتر شغلی را پیدا می‌کنید که در بدترین شرایط یک سایت برای کارشان نداشته باشند. تارنما ها می توانند بین 100 هزار تومان برای طراحی تارنما شخصی لغایت چند میلیون تومان برای یک سایت شرکتی یا فروشگاهی خرج بردار باشند.

 

چرا باید طراحی سایت را برون سپاری کنیم؟

طراحی و ساخت سایت چه بسا از نظر شما کاری زیاد ساده و کم هزینه باشد، ولی این پیشه هزینه مدیریت سایت اولین قدم برای دریافت مشتری و بیننده اغلب است. اگر شما بجای پرداخت خرج فرد یا شخصی را برای طراحی سایت شخصی خود بگذارید که اطلاعات و تجربه کافی این شغل را نداشته باشد، نباید به ترقی و جذب مخاطب هم فکر کنید. علت این حرف ما این است که تجربه های طراح های سایت در بازاریابی و بستگی موثر با بیننده مایه پیشرفت شما می‌شود نه صرفا طراحی یک سایت. پس بهتر است هزینه طراحی وب سایت را به کمپانی های مختص به این کار بسپارید.

 

هزینه مدیریت وب سایت

اگر شما یکبار سایت خود را طراحی کنید و سایر این سایت را کنار بگذارید تا مشتری به خودی خود جذب شود باید بگوییم که مشکل در اشتباه هستید. گاهی اوقات بیچارگی است که سایت را تغییراتی دهیم و یا از آپدیت های جدید استفاده کنیم، همچنین نظارت بر گزارشات و … را هر چند وقت یکبار بررسی کنیم.

 

هزینه بهینه سازی یا سئو

اگر قرار است در گوگل دیده شوید و بازدید پیج شما بالا رود باید در این تقسیم خرج کنید و پیشه را به کسانی که در گویه سئو کاملا تخصص دارند بسپارید. بزرگترین تصمیمی که شما باید بگیرید این است که آیا خودتان مدیر سایت باشید یا از یک سرویس کاملاً مدیریت شده استفاده کنید.

 

 

 

ادمین سایت کیست؟

وب‌مستر حرفه‌ای، ادمین یا مدیر سایت، به راستی آچار فرانسه‌ای فوق العاده و کاربلد است که می‌تواند طیف وسیعی از نیازمندی‌های کسب‌وکار آنلاین شما را تأمین کند. نگهداری، به روزرسانی ،توسعه و پشتیبانی کل ‌جانبه سایت شما تنها از راه وبمستری محقق می‌شود. مهمترین وظیفه یک ادمین بررسی، بازبینی و رفع ایرادات است الی سایت شما صحیح پیشه کند. پس آیا به راستی ارزش آن را دارد الی هزینه ادمین سایت بپردازیم؟

 

خدمات مدیریت سایت چیست؟

مدیریت سایت

بروز رسانی سایت و آپدیت های روزمره

تولید محتوا با پروا به بیچارگی کارفرما

درج مقالات، تصاویر، فیلم، محصولات جدید شرکت و…

ایجاد دگرگونی ها در سایت

پشتیبانی از کاربران سایت

پاسخگویی به بازدید کنندگان سایت

بررسی و بازرسی بر ورودی های سایت

بررسی صفحاتی که کاربران با دیدن آن از سایت بیرون می شوند

بررسی صفحاتی که مدت هاست به روز نشده اند و به روز کردن آن ها

بررسی سایت های پر بیننده و پیوسته با سایت جهت در خواست لینک و یا تبلیغات در آن سایت ها

نظر خواهی در مورد گرافیک و طراحی وب سایت و سرعت بارگزاری صفحات از کاربران و شفا آن ها

بررسی صحت لینک‌های موجود در سایت

بررسی چگونگی سرور وب‌سایت (آپتایم)

بررسی و بهبود منظم مشکلات کاربران در رابطه با کارآیی وبسایت

بررسی دشواری ها تکنیکال سئو و گزارش به کارفرما

 

به کدام شرکت ها تعرفه مدیریت تارنما را بپردازیم؟

خب حال که که سایر می‌دانیم ادمین یک سایت چیست و وظیفه یک ادمین چیست و چه خدماتی را ارائه می‎دهد، سوال اصلی این است که خدمات وبمستری یا خرج مدیریت سایت را به چه شرکتی واگذار کنیم؟هزینه مدیریت سایت چقدر است؟

 

قیمت ادمین سایت در هر شرکتی متفاوت است. این تفاوت به علت کیفیت کار و وانگهی ارائه خدماتی است که شرکتها به شما می‎دهند. اما چند فاکتور مهم که در خدمات وبمستری یا تعرفه حمایت سایت وجود دارد به شرح ذیل است.

 

به این کمپانی ها اعتماد کنید:

1.شرکت هایی که نمونه کارهای طراحی سایت احسان دارند.

2.شرکت هایی که سایت آنها پسندیده و بنیادین طراحی شده است.

3.شرکت هایی که به شما مشاوره رایگان می‎دهند.

4.شرکت هایی که به صورت فیزیکی دارای کمپانی هستند. ( کسانی که آدرس فیزیکی ندارند یا به صورت فریلنسر شغل می‌کنند، امکان ارائه خدماتشان ناتوان و غیر قابل اعتماد هستند و سایر نمی‌توانید انتظار بازگشت و بازخورد احسان داشته باشید)

5.شرکت هایی که تعرفه مدیریت سایت آنها مشخص است و طبق میزان هزینه شما بها نمی‌دهند. (برخی از شرکت ها در قدم اول نگاه به میزان بودجه شما می‌کنند و پس بها می‌دهند، هرچه شما هزینه اکثریت داشته باشید از شما پول اکثریت دریافت خواهند کرد)

6.شرکت هایی که سایت آنها معتبر است و روی سایت خودشان کار کرده اند. (از ظاهر سایتها می‌توان فهمید که کدام کمپانی ها معتبر و کدام کمپانی ها فقط برای دریافت هزینه سایتی برای خودشان طراحی کرده اند)

saqar بازدید : 35 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)
گوگل قابلیت جدیدی به اندروید اضافه کرده که امکان می دهد فایلها میان دو دستگاه اندرویدی به راحتی و بدون نیاز به باز کردن برنامه مبادله شوند. 

به گزارش ایسنا، این قابلیت جدید که پاسخ گوگل به ویژگی "ایردراپ" اپل است، اشتراک گذاری در نزدیکی (Nearby Share) نام دارد و کاربران اندروید مدتها خواستار آن بودند.

 

قابلیت جدید هنگامی که دستگاههای اندرویدی نزدیک هم قرار دارند تشخیص داده و اجازه می دهد کاربران بدون اجرای برنامه، به اشتراک گذاری محتوا بپردازند. هنگامی که کاربران اندروید دریافت کننده را انتخاب می کنند، گوشی به طور اتوماتیک بهترین راه برای اشتراک گذاری فایل مانند استفاده از بلوتوث یا وای فای را انتخاب می کند. این قابلیت حتی هنگامی که دستگاه آفلاین است هم کار می کند.

 

دارندگان دستگاه اندرویدی می تواند محتوا را به صورت ناشناس دریافت و ارسال کنند زیرا گزینه هایی برای مخفی شدن یا آشکار شدن برای همه یا برخی از تماسها وجود دارد. این قابلیت در ماههای آینده در کروم بوک موجود خواهد بود و تقریبا مانند ایردراپ است که در دستگاههای آیفون، آی پد و مک کار می کند.

 

قابلیت Nearby Share در گوشیهای مجهز به نسخه ۶ اندروید موجود خواهد بود و برخی از گوشیهای گوگل پیکسل و سامسونگ، نخستین دستگاههایی خواهند بود که این آپدیت را دریافت می کنند. گوگل اعلام کرده که سایر گوشیها این قابلیت را در هفته های آینده دریافت خواهد کرد. این قابلیت پیش از این در ظرفیت محدود برای برخی از تلفنهای اندرویدی که نسخه بتای "گوگل پلی سرویس" را نصب کرده بودند، موجود بود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11058448.html

saqar بازدید : 39 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)
آخرین مدل عرضه شده از رایانه مک بوک ایر اپل صد دلار ارزان شد و با قیمت 899 دلار در فروشگاه های آنلاینی همچون آمازون به فروش می رسد. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، لپ تاپ مک بوک ایر ۸۹۹ دلاری مجهز به پردازنده Core i۳، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه اس اس دی است.

 

البته مدل ارتقا یافته این لپ تاپ که دارای پردازنده Core i۵، هشت گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه اس اس دی است نیز با تخفیف ۱۰۰ دلاری به فروش می رسد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11058037.html

saqar بازدید : 33 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
آخرین گزارش عملکرد سه ماهه شرکت اپل نشان می دهد روند کاهش فروش آیفون همچنان ادامه دار است. در همین راستا سودآوری شرکت ۱۷درصد کاهش یافته است.

به گزارش مهر به نقل از زی نیوز، گزارش‌های مربوط به عملکرد سه ماهانه شرکت اپل نشان می‌دهد فروش آیفون همچنان روندی نزولی را طی می‌کند. این روند نشان می‌دهد تقاضای کم کاربران برای پرچمدار آیفون موقت نیست.

 

با این وجود گزارش نشان می‌دهد درآمد اپل بهتر از میزان پیش بینی نشریه وال استریت ژورنال بوده است. این گزارش نشان داد فروش آیفون در سه ماهه گذشته ۶.۵ میلیارد دلار یا ۱۷ درصد کاهش یافته است.

 

با این وجود اپل پیش بینی خود از درآمد سه ماهه منتهی به ژوئن را ارتقا داد. همین امر سبب شد قیمت سهام این شرکت ۵ درصد افزایش یابد.

 

به هر حال اپل اعلام کرده در سه ماهه منتهی به مارس (دومین سه ماهه سال مالی ۲۰۱۹ میلادی) درآمد شرکت حدود ۵۸ میلیون دلار بوده است. این رقم نشان دهنده ۵ درصد کاهش نسبت به سه ماهه مشابه در سال گذشته میلادی است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11026350.html

saqar بازدید : 34 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
شرکت سامسونگ در جدیدترین اقدام خود دست به طراحی و تولید یک تلویزیون QLED عمودی به نام "سرو"(Sero) کرده است که مجهز به دستیار هوشمند، میکروفون و قابلیت همگام‌سازی با موبایل است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، اگر چه تاکنون هنگام تصویربرداری و عکس گرفتن دعوا بر سر گرفتن گوشی به صورت افقی بود، اما به نظر می‌رسد که این دوران به اتمام رسیده است. مدرک؟ سامسونگ تلویزیون QLED با صفحه نمایش عمودی تولید کرده است.

 

این تلویزیون احتمالاً همان مدلی است که شرکت در سال ۲۰۱۳ آن را معرفی کرد. تلویزیون جدید به Sero نام‌گذاری شده که در زبان ژاپنی به معنی "ویولنسل" است.

beytoote.com/computer/technews/tnews11026296.html

saqar بازدید : 35 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

نونگار هم الان با بکار گيری بيش از 60 نيروی استخدامی در دو ساختمان مجزا با وثیقه پيمانکاری بيش از 3200 پروژه دولتی و خصوصی مصمم تر از قبل در حال تکاپو و خدمتگذاری است. در کلیه گروه های کاری پایین :

 

تمامی استانداردھای گوگل و قوانین SEO رعایت خواھد شد .

سورس کامل پروژه همهنگام با تسویه لیست قیمت طراحی سایت حساب به خریدار تحویل خواهد شد .

در انتهای کار،مالکیت دامنه و پنل بنام خریدار بروزرسانی خواهد شد .

تمدید کلیه خدمات قرارداد در سالهای نیاکان 20% رقم پیمان نامه خواهد بود .

مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله میسر است .

پس از شروع پروژه گرافیست، برنامه نویس و اپراتور بطور مجزا معرفی خواهند شد .

محدودیتی در طراح گرافیکی Home Page و یا سررسید کلاس تعلیم کاربری سایت وجود ندارد .

جابجائی سایت بر روی سرورهای نونگار (در کشورهای مختلف) خرج ای ندارد .

منبع محاسبات اجرای پروژه ها هر روز هفته بغیر از پنج شنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی خواهد بود .

تهیه سرویس میزبانی و گستره با تضمین نمایش 99.9% بر روی سرورهای نونگار از تعهدات نونگار بدون خرج مضاعف است .

تضمین عملکردصحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی روی سرورهای نونگار الی یکسال از تارخ عقد توافقنامه از تعهدات نونگار خواهد بود.

 

کل بها طراحی سایت اعلامی بصورت ناب-سره واصله خواهد بود که 50% نخست و 50% انتهای شغل مطالبه خواهد شد .

 

بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر گروه، سایت شما برای راه اندازی کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت . موارد آمده در گروه های کاری پایین مربوط به سایتهای معمولی است و در فرآوری سایتهای خاص متن قرارداد تبادل شده دستک اجرا خواهد بود .

 

 

اصول تعرفه طراحی سایت

اگر به پیگیری طراحی سایت جدید هستید و می خواهید نکات تازه ای از جدید ترین آپدیت های طراحی وب سایت به دست آورید و از تعرفه طراحی سایت مطلع شوید جای حقیقت آمده اید. اگر برای پروژه طراحی سایت خویش به چند شرکت طراحی سایت مراجعه کنید با پهنه ی گسترده ای از قیمت ها و تعرفه طراحی سایت روبرو می شوید. به همین انگیزه گزینش بهترین کمپانی طراحی سایت کمی مشکل است و برای آغاز پروژه به جای این که از شرکت باره عقیده بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خود دارید.

با پروا به بودجه تان چه خواسته هایی از طراحی وب سایت دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در عقیده بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از مجانی شروع می شود و تا چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها وابستگی به اعتبار و کیفیت شرکت طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از تارنما پیوستگی دارد. پس بهترین راه حل این است که به جای تمرکز روی بها طراحی سایت روی هدف و بودجه خویش متمرکز شوید. با این تفکر در پیوستگی مقاله انتظاراتی که از هر وب سایت با هر قیمتی می توانید داشته باشید را ارائه می دهیم.

 

 

 تعرفه طراحی سایت

 

نکات تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت

اولویت بندی کنید. برای این که تصمیم حقیقت برای گزینش بهترین شرکت طراحی سایت و با خرج مناسب داشته باشید می بایست هدف، خواسته و بودجه تان با هم انسجام داشته باشد. بعضی از افراد می پرسند ما که بودجه ای نداریم چکار کنیم؟ حتی این افراد نیز می توانند وب سایت شخصی خود را داشته باشند البته با کمی تفاوت. یکی از شیوه های طراحی سایت رایگان استفاده از سایت ساز های مجانی است. این سایت ساز ها محدودیت هایی نیز دارند که از آنگونه آن ها امکان انتخاب قالب های اندک است. علاوه بر این می تاب از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد که با نصب آن روی سیستم و خرید هاست می نا طراحی وب سایت را سپریدن داد. در این روش تمام پروسه طراحی سایت و سئو سایت به عهده خودتان است و نیازی به گرافیست هم ندارید چرا که از قالب های حاضر بهره‌گیری می کنید.

دلیل دیگری که بر تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است خدمات پشتیبانی و همچنین خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. بعضی شرکت ها پشتیبانی قدرتمندی ارائه نمی دهند و یا کوتاه مدت هستند و بعد از موعد مشخص در ازای مبالغ اکثریت حمایت را پیوستگی می دهند و همچنین انجام فرآیند سئو سایت نیز در تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است. سئو که در موفقیت طراحی سایت نقش مهمی دارد از پایه ها اصلی به شمار می رود فلذا یا باید خودتان دست به پیشه شوید و یا پروژه سئو را به دست کارآزمودگان سئو کمپانی طراحی سایت مورد نظر بسپارید. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش علاوه بر قبول خدمات سئو دوره های آموزشی نیز ارائه می دهد که با آموزش های لازم سئو سایت را به دست بگیرید.

 

 

از طراحی سایت با بها های ارزان صرف عقیده کنید

اگر هدف مسیر انداز سوداگری آنلاین را دارید پیشنهاد ما به شما این است که اصلا به سراغ تارنما های ارزان قیمت و آماده نروید زیرا قصد شما مسیر انداز کسب و کار جدید در فضای مجازی می باشد پس باید از همان ابتدای کار جا پای خویش را محکم کنید. می توانید به یک طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی که تماما متناسب با نیاز و خواسته و سلیقه شما می باشد پیشه خویش را آغاز نمایید .توجه داشته باشید که این کار قطعا هزینه فوقانی را برای شما دربردارد ، ولی خیالتان راحت است که از راه همین صرف هزینه می توانید به درآمدزایی بیشتری بپردازید.

این سوژه را در نظر داشته باشید اگر یک تارنما حرفه ای می خواهید ، یک تارنما آماده و ارزان بها هیچ وقت نمی تواند قابلیت ها و خاصیت های تارنما های اختصاصی را داشته باشد. از این جهت طراحی سایت های اختصاصی قابلیت های اکثریت دارند و تعرفه طراحی سایت بالاتری نیز دارند که بر اساس سلیقه مشتری از همان ابتدای کار کد نویسی می شود.

هر ارزانی بی حکمت نیست انتظار نداشته باشید که شرکت هایی که با تعرفه طراحی سایت محدود به شما وعده وعید تارنما های اختصاصی را می دهند ، یقینا هم تارنما اختصاصی به شما تحویل دهند شما پس از مدتی متوجه آماده بودن قالب سایت به ظاهر اختصاصی خود خواهید شد و این اخیر آغاز دردسر شماست.

در پایان به این نکته توجه داشته باشید که تعرفه طراحی سایت نهایی تارنما های اختصاصی مهارشدنی می باشد شما در عین اکنون که می توانید بی نهایت قابلیت و خاصیت به تارنما خود اضافه کنید ، وارونه می توانید قابلیت هایی را متعلق به مختصر کنید و از این روش بها پایانی طراحی وب سایت را مهار کنید.

 

 

خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:

• تکاپو در شبکه های اجتماعی

• ریسپانسیو بودن طراحی سایت

• طراحی حرفه ای سایت

• استفاده از قالب های اختصاصی و منحصر به فرد

• پلتفرم طراحی سایت

• تعداد صفحات وب سایت

• سئو و بهینه سازی

• حمایت و پاسخگویی

saqar بازدید : 34 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)

خریدار کیس رایانه قدیمی

خیلی ها، کامپیوترهای اقساطی خویش را به فروش می رسانند و به پیگیری یک خریدار خوب برای آن هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین خریدار مانیتور اسقاطی و خریدار کیس رایانه کهن هستید، مجموعه تفکیک سبز کیس فرسوده انتخاب نکویی خواهد بود. ما در گردآور تفکیک سبز، تمامی تجهیزات کامپیوتری ناکارآمد و مستعمل را با بالاترین قیمت خریداریم.

 

 

 

تجهیزات و دستگاه های کامپیوتری همانند مانیتور و کیس از دسته وسایلی هستند که سالها پس از کاربرد و کهنه شدن به یک کالای اقساطی تبدیل می شوند. به همین علت خیلی ها، کامپیوترهای اقساطی خود را به فروش می رسانند و به دنبال یک خریدار خوب برای آن هستند.

اگر شما هم به دنبال بهترین خریدار مانیتور ناکارآمد و خریدار کیس کامپیوتر کهنه هستید، گردآور تفکیک سبز بهترین خریدار ضایعات انتخاب خوبی خواهد بود. ما در گردآور جداسازی سبز، تمامی ساز و برگ کامپیوتری اسقاطی و کارکرده را با بالاترین بها خریداریم.

 

ما خریدار کیس رایانه فرسوده یا کهن و مازاد بر احتیاج شما به صورت یکجا هستیم!

 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

 

 

 

مرکز خرید کیس کامپیوتر کهن در محل

ما در گردآور تفکیک سبز با پرداخت نقدی و یکجا بهترین خریدار کیس کامپیوتر باستانی هستیم. فرقی نمی کند شما چه تعداد کیس برای فروش دارید. یک کیس یا تعداد زیادی از کیس های قدیمی، در هر چهره ما خرید کیس رایانه دسته دوم شما را در هر چندی که باشد با بها عالی انجام می دهیم.  پول آن را به طور کامل و نقدی پرداخت می کنیم.

 

فرقی نمی کند چه نوع کیسی دارید. کیس اوراقی که هیچ جوره سایر با هیچ تعمیراتی به عنوان یک کیس نمی تواند مورد بهره‌گیری پیمان گیرد.

یا اینکه کیس قدیمی که امکان کارکرد آن وجود دارد. اما به انگیزه کهن شدن تصمیم گرفتید آن را کنار بگذارید. یا ا کیس بخش دوم مازاد بر بیچارگی که متعلق به بهره‌گیری ای نمی شود.

 

ما تمامی گونه ها این کیس ها را با بالاترین قیمت خریداریم. از کیس اوراقی گرفته لغایت کیس مازاد بر نیاز. البته که بها در هر کدام از این گونه کیس ها با یکدیگر متفاوت خواهند بود. در گردآور تفکیک سبز،؛ بها به طور دقیق با توجه به گونه کیس تعیین می شود. در تعیین قیمت هر کیس نیز بهترین مبلغ در نظر گرفته می شود. برای این قصد فقط کافیست یک تماس با ما داشته باشید؛ الی بها های خرید کیس کامپیوتر داغون را مقایسه کنید و بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید.

 

 

 

مزایده فروش کیس کامپیوتر قدیمی

 

بسیاری از سازمان ها و ادارتی که می خواهند پسمان ها رایانه خود را بفروش برسانند سررسید زیادی را صرف شرکت در مزایده های فروش می کنند و که البته ضایعاتشان نیز با پایین ترین بها خریداری می شود. گردآور جداسازی سبز گرد از بهترین مراکز ضایعات در شهر طهران می باشد این مجموعه تمام ضایعات شما را در محل با بالاترین قیمت و به صورت نقدی خریداری می نماید و سایر نیازی نیست در مزایده ها کمپانی کنید و موعد زیادی صرف فروش ضایعاتتان کنید.

 

 

 

تفکیک سبز خریدار مانیتور اسقاطی

برخی از مدل های مانیتور باستانی شده است و مانیتورهای ال سی دی جای خود را به آنها دیتا است. اگر شما هم مانیتور اسقاطی و ویران در منزل خود دارید، می توانید با ما در بستگی بوده تا آن را با بها پسندیده خریداری کنیم. مرکز ضایعاتی تفکیک سبز علاوه بر خرید کیس  کامپیوتر مستعمل و فرسوده؛ خریدار مانیتور اسقاطی مستعمل نیز با بالاترین بها می باشد.

 

خدمات ارائه شده در مجموعه ما فقط به مانیتور و تجهیزات کامپیوتری محدود نمی شود. ما در این مرکز، خریدار مانیتور اسقاطی و خریدار همگی کالاهای ضایعاتی هستیم. وانگهی هر گونه کالاهای ضایعاتی از هر جنسی و مربوط به هر صنف شغلی را به چهره عمده و جزئی و با پرداخت نقد و یکجا با بها بالا خریداریم.

 

زمینه های کار و جنبش ما زیاد مفصل بوده و موارد پایین را دربرگیرنده می شود:

 

خریدار همگی قطعات خراب کامپیوتر که کیس و مانیتور یگانه از آنها است.

خریدار پسمان ها الکترونیکی

خریدار پسمان ها رایانه 

خریدار کیس کامپیوتر اوراقی

خریدار ماشین آلات صنعتی خراب و فرسوده

خریدار قطعات صنعتی کهنه و قدیمی

خریدار همگی ابزارها جانبی خراب و مستعمل خودرو

خرید ضایعات الکترونیکی

خرید پسمان ها مس و آلومینیوم

خرید ضایعات شرکت ها

خرید روغن های سوخته و کارکرده

خرید تجهیزات ویران و اسقاطی کارخانه ها

خرید ابزارها منزل کارکرده و فرسوده

خریدار ابزارها صوتی و تصویری کهنه

 

 

قیمت خرید کیس کامپیوتر مازاد بر دربایستن و اوراقی

 

قیمت خرید کیس رایانه باستانی با پروا به عوامل متعددی تعیین می شود. خریداران شدنی است با قیمت های متفاوتی یک گونه کیس اوراقی را از شما خریداری کنند. از این رو خریدارانی که بها بالاتری عرضه می کنند؛ را گزینش کنید.

 

عوامل دیگری نیز قیمت خرید کیس رایانه ناکارآمد را تعین می کند. برای مثال، میزان اوراق بودن کیس، شمار قطعات تو کیس و … را می توان ذکر کرد. ما به عنوان خریدار کیس رایانه مازاد بر نیاز؛ در درجه اول کیس شما را باره بررسی پیمان می دهیم و سپس بها را در نظر می گیریم.

 

توجه داشته افزایش تورم و بالار فتن بها تمامی کالاها در بازار، بها کالاهای دسته دوم و اوراقی را نیز افزایش می دهد. فلذا فروش کالاهای قدیمی و بدون کاربرد می تواند برای شما فایده مناسبی برپایی کند و کمی در این وضعیت اقتصادی کمک کننده باشد.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 3,507
  • بازدید کلی : 11,382