loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 39 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

طراحی وب سایت احد از اولین اقدامات در پهنه بازاریابی دیجیتال است. طراحی وب سایت بخش های مختلفی دارد و طراحی تارنما بدست برنامه نویسان وب اتمام می شود.

 

پس از سپریدن فرآیند جمع آوری و تحلیل و بررسی دیتا ها درباره گستره فعالیت کسب و کار خویش و رقیبان، علاقه مندی و جنبه روانشناختی مخاطبان بازار منظور و ... باید اقداماتی در این زمینه انجام گیرد که در این بین برپایی تارنما برای یک کسب و کار مهم ترین شغل در گستره بازاریابی است و مختصر اهمیت ترین وجه برپایی یک تارنما برای کسب و کار شما، ایجاد نوعی اعتبار برای کسب و کار است.

 

 

 

پروسه ایجاد یک وب سایت خوب، شغل پیچیده و زمانگیری است. اولین قدم در فرایند ایجاد یک وب سایت، طراحی آن است. طراحی سایت به طور کلی به چیرگی و فرایند ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود. امروزه با رشد این تخصص و فراگیر شدن استفاده از وب سایت توسط هر سازمان، ارگان، شرکت، برند، کسب و کار و... ، به کارگیری متخصصان و طراحان وب سایت برای طراحی و ایجاد یک تارنما امری غیرقابل انکار بدل شده است.

 

 

همانطور که پیشتر هم گفته شد، وب سایت کسب و کار و برند شما، ویترینی برای معرفی خدمات و محصولات ارائه شده بدست شماست. از این رو، این ویترین هرچه جذاب تر و بی نقص تر باشد، گمان کردن دیده شدن سوداگری و برند شما اغلب است. پس استفاده از تیمی مجرب و خلاق در فرآیند طراحی و ساخت وب سایت امری کاملا واضح است.

 

 

متخصصان و طراحان وب سایت شما در "امپریال برند" با تکیه بر خلاقیت، دقت و تجربه خود می توانند شما را در پروسه طراحی وب سایت همراهی کنند.

با خواستن پیوسته این مقاله شما می توانید اطلاعات مفیدی را به زبانی ساده در پهنه وب سایت، طراحی وب سایت و طرح وب سایت به دست آورید.

 

 

 

وب سایت چیست؟

به زبانی ساده، وب سایت یا تارنما مجموعه‌ ای از فایل‌ های مختلف اعم از تصاویر، متون یا فایل‌های برنامه نویسی شده ‌است که به منظوری خاص به شکلی با هم پیوسته شده ‌اند. این فایل ها روی یک کامپیوتر که «سرور» نامیده می شود، قرار می‌ گیرند و با یک نام دامنه مشترک برای مثال “impbrand.com” قابل جستجو هستند.

 

 

 

قالب یا طرح وب سایت

طرح وب به قالب نمایشی و تصویری تارنما و طراحی گرافیکی صفحات موجود در آن گفته می شود که معرف محتوا و مطالب آن وب سایت می ‌باشد. قالب یا طرح وب جلوه بصری تارنما است و اولین بخش از یک صفحه وب است که ذهن بیننده را با خود درگیر می‌ کند؛ از این رو، صرف هزینه و موعد و استفاده از نیروهای خلاق و دقیق در این زمینه، می تواند به شما برای داشتن وب سایتی جذاب و در همان سان بی نقص کمک شایانی کند.

 

 

 

طراح تارنما کیست؟

یک طراح وب با در عقیده گرفتن هدف سایت و مخاطبان آن و با به کارگیری المان ‌های متناسب با رویکرد سایت و به کمک ذهن خلاق و ذوق هنری خود در به کار بردن ابعاد و رنگ ها، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب سایت، نمای تکرار شونده و خسته‌ کننده را به مخاطب القا نکند. در طراحی تارنما باید از الگوی ثابتی در صفحات استفاده کرد که کاربر به اثناء دید صفحات متوجه این که همه صفحات در یک سایت مشخص هستند، بشود.

 

 

یک طراح وب باید توانایی بالایی در دامنه برنامه نویسی وب، به کارگیری ابزار برای ایجاد خاصیت های بصری جذاب و در ضمن توانایی درک فوقانی در گستره روانشناسی برای برپایی وابستگی با بیننده سایت نیز داشته باشد. این ها تنها بخش کوچکی از خصوصیات و توانمندی های طراحان وب مجموعه "امپریال برند" است و کامیابی های کسب شده از پروژه های قبلی نیز استشهاد بر این مدعاست.

 

 

در پیوسته به ذکر چند باره از نکات مهم در طراحی تارنما می پردازیم:

 

5 نکته مهم در طراحی وب سایت

طراحی وب سایت و برپایی تقسیم های گوناگون آن، از اهمیت بسیاری برای شناسایی برند و سوداگری شما دارد. بنابراین در زمینه طراحی تارنما جنبه ‌های گوناگونی باید در عقیده گرفته شود که به سبب پیشرفت روزافزون اینترنت همواره بر این موارد افزوده می ‌شود. برای وب سایت ‌های بازرگانی عمومی، 5 باره زیر از آنگونه اصلی‌ ترین آن ‌ها به ‌شمار می‌ روند:

 

 

1. طراحی سایت باید متناسب و بر بنیاد عنوان و محتوای مطالب باشد؛ یعنی برای مثال اگر تارنما برای یک برند غذایی است و محتوا و مطالب آن در گستره مواد غذایی است، طراحی وب سایت این برند باید متناسب با پهنه فعالیت آن باشد.

 

 

2. کلیه محتوا، مطالب و اطلاعات داخل وب سایت باید مطابق با قصد سوداگری و برند باشد و طیفی از عموم را پرتو رود که به تعقیب اطلاعات ارائه شده در سایت هستند.

saqar بازدید : 36 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)



اخبار,اخبار تکنولوژی

آمازون قصد دارد تا آخر امسال هدفون بی‌سیمی مشابه ایرپادز اپل ساخته و راهی بازار کند.

به گزارش خبرآنلاین، به‌زودی کاربران می‌توانند با دستور صوتی "الکسا اسپاتیفای را بازکن" به موسیقی موردعلاقه خود از طریق هدفون بی‌سیم آمازون گوش کنند.

 

بلومبرگ گزارش داد آمازون هدفون هوش مصنوعی و مجهز به الکسای خود را تا آخر سال میلادی 2019 راهی بازار می‌کند تا در رقابت با ایرپادز اپل بتواند بازار هدفون‌های بی‌سیم را در اختیار گیرد.

 

به گفته منابع فنی نزدیک به محصول، هدفون بی‌سیم آمازون شبیه ایرپادز است اما کیفیت صدای آن بالاتر بوده و با قیمت پایین‌تر و داشتن هوش مصنوعی برتر از اپل طراحی‌شده تا بتواند بازار را از چنگ اپل دربیاورد.

 

این هدفون همچنین با کیس شارژر بی‌سیم، مانند آنچه اپل برای نسل دوم ایرپادز ساخته، عرضه می‌شود.

منبع:
saqar بازدید : 33 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ
سامسونگ یک گوشی ارزان قیمت 180 دلاری به نام «ای 20» با امکانات قابل قبول عرضه کرده است، نمایشگر شفاف و دوربین قدرتمند از جمله نکات مثبت این گوشی محسوب می‌شوند. 

به گزارش فارس به نقل از اسین ایج، چهارمین گوشی از سری گوشی‌های «ای» شرکت سامسونگ عرضه شد که مجهز به دوربین پشتی دوگانه با لنز عریض و باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری است که به سرعت شارژ می شود.

 

نمایشگر HD+ و Super AMOLED  در ابعاد 6.4 اینچ و با تفکیک رنگ بالا از جمله قابلیت های خاص این گوشی است. پشت این گوشی یک لنز 13 مگاپیکسلی خاص برای تصویربرداری با کیفیت بالا در نور کم تعبیه شده است.

 

از جمله دیگر امکانات این گوشی می توان به پردازنده هشت هسته ای Exynos 7884، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و بهره مندی از سیستم عامل Android Pie اشاره کرد

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11023937.html

saqar بازدید : 588 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

استفاده از شبکه‌های اجتماعی این روزها به تقسیم جدایی ناپذیر حیات فردی هرکسی تبدیل شده است و کل کاربران به نوعی از این رسانه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای خویش بهره‌گیری می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، اینستاگرام است که امکان اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوها را به کاربران می‌دهد. ولی همانند دائم بزرگ‌ترین مشکل کاربران در این است که متوجه گذر زمان را در هنگام استفاده از آن احساس نمی‌کنند. برای همین گاها تصمیم می‌گیرند که با غیرفعال کردن اینستاگرام یا حذف اکانت اینستاگرام برای مدتی این رسانه اجتماعی را ساحل بگذارند. حذف موقت اکانت اینستاگرام هر چند در آپدیت‌های بازپسین برای رفع این دشواری ها چاره‌ای اندیشیده شده است.

 

در این آموزش از میزبان‌فا مگ منظور دارم به شیوه دی اکتیو کردن اینستاگرام و حذف اکانت اینستاگرام بپردازم که به چهره خلاصه و مفید می‌توانید با مراحل حذف کامل اکانت اینستاگرام یا غیرفعال کردن موقتی آن آشنا شوید.

 

آموزش غیرفعال کردن اینستاگرام یا دی اکتیو کردن اینستاگرام

اگر تصمیم گرفته‌اید که اکانت اینستاگرام خود را به چهره زودگذر غیرفعال کنید تا بعدها قادر به بهره‌گیری دوباره از ان باشید باید مراحل ذیل را برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام طی کنید. در این چهره اکانت شما به حالت غیرفعال شده تغییر خواهد یافت و لغایت زمانی که مجددا وارد آن نشده باشید، پرکار نخواهد شد. فلذا به محض اینکه مجددا وارد اکانت خود شوید، مجددا اکانت اینستاگرام شما پرکار خواهد شد.

 

برای دی اکتیو کردن اینستاگرام و یا حذف آن تنها از طریق مرورگر وب می‌توانید اقدام کنید. پس ابتدا به مراحل دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام می‌پردازم. برای این منظور ابتدا با استفاده از مرورگر اینترنت خود وارد سایت اینستاگرام شده و با استفاده از اسم کاربری و واژه عبوری که دارید وارد اکانت خود شوید.

 

ورود به اینستاگرام

 

سپس با کلیک روی آیکون پروفایل به صفحه پروفایل خویش دی اکتیو کردن اینستاگرام

 

در این مرحله وارد صفحه ویرایش پروفایل خواهید شد که با اسکرول کردن به انتهای صفحه باید روی گزینه Temporarily disable my account کلیک کنید لغایت دی اکتیو کردن اینستاگرام

 

یا اینکه روی دکمه ذیل کلیک کنید الی به چهره سر راست به صفحه لينك غير پرکار كردن زودگذر اينستاگرام هدایت شوید.

 

 disable instagram account

 

در این صورت صفحه‌ای مثل تصویر ذیل نمایش داده می‌شود که در اینجا باید ابتدا انگیزه غیرفعال کردن اکانت خویش را مشخص کنید و سپس رمز اکانت خود غیرفعال کردن اینستاگرام دلیل خویش را برای دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام مشخص کنید.

 

To continue, please re-enter your password: در این فیلد نیز به قصد تاییدیه غیرفعال سازی اکانت باید رمز عبور ورود به اکانت خویش را وارد کنید.

 

در نهایت روی دکمه Temporarily Disable Account که کلیک کنید پنجره‌ای به چهره پاپ آپ نمایش داده خواهد شد که در این مرحله باید روی دکمه Yes کلیک کنید. حال فرآیند غیرفعال شدن اکانت شدنی است لغایت چند ساعتی درازا کشیده یا اینکه بی درنگ با کلیک روی دکمه غیرفعال شود.

saqar بازدید : 39 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, زدتی‌ای
زدتی‌ای با عرضه یک دستگاه گوشی هوشمند مجهز به فناوری شبکه ۵G در چین، تبدیل به نخستین شرکت تولیدکننده موبایل شد که چنین محصولی را روانه بازار این کشور کرده است. 

به گزارش ایسنا، در طول یک سال اخیر شرکت‌های تولیدکننده بسیاری در تلاش بودند که فناوری و قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G را به جدیدترین گوشی‌های خود اضافه کنند و همواره برنامه‌های خود برای معرفی و رونمایی از محصولات و گوشی‌های هوشمند و پرچمدار این فناوری را نیز اعلام و معرفی کرده‌اند.

 

با توجه به آنکه در سال‌های اخیر بازارهای جهانی گوشی موبایل به مرحله اشباع رسیده و برای مدت‌های طولانی با رکود بی سابقه‌ای مواجه شده است، حالا به نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در تلاشند تا با تولید و عرضه یک محصول جدید به جمع سازندگان گوشی مجهز به فناوری ۵G بپردازند.

 

گوشی‌های هوشمند ۵G متعددی در طول یک سال اخیر از سوی شرکت‌های تولیدکننده موبایل همچون سامسونگ وهواوی معرفی و رونمایی شده‌اند که قرار است در کشورهایی که به ارائه خدمات مربوط به نسل جدید اینترنت همراه اقدام کرده‌اند، عرضه شده و در دسترس کاربران و علاقمندان قرار بگیرند.

 

حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت the verge حاکیست که شرکت زد تی ای، نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت همراه ۵G را روانه بازار چین کرده است تا کاربران و علاقمندان به استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت شبکه ۵G بتوانند آن را خریداری کرده و از قابلیت‌های نوین آن بهره مند شوند.

 

البته پیشتر کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده بودند که دو مانع بر سر راه توسعه و استقبال از گوشی‌های هوشمند مجهز به ۵G در جهان وجود دارد که یکی از آنها عدم وجود و تکامل زیرساخت‌های لازم برای گسترش و برقراری شبکه ۵G در بسیاری از نقاط و کشورهای جهان حتی کشورهای پیشرفته و توسعه یافته است و دیگری قیمت بسیار بالای محصولات مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G است که ممکن است بر روی استقبال کاربران از این محصولات و میزان فروش آنها تاثیر منفی بگذارد.

 

آنها همچنین عنوان کرده‌اند که عرضه اولین گوشی هوشمند مجهز به ۵G از سوی شرکت زدتی‌ای نشان می دهد که موفق شده است بزرگترین رقیب هم‌وطن خود یعنی هواوی را در این حوزه شکست داده و از آن سبقت بگیرد.

 

زدتی‌ای با عرضه گوشی هوشمند آکسون ۱۰ پرو ۵G (Axon ۱۰ Pro ۵G) موفق شد عنوان نخستین عرضه‌کننده گوشی‌های هوشمند به این فناوری در چین را به خود اختصاص دهد.

 

این گوشی هوشمند که در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در فوریه ۲۰۱۹ معرفی و رونمایی شد، ویژگی‌های متعددی همچون یک صفحه نمایش آمولد ۶.۴۷ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰ پیکسل و مودم های کوالکام X۵۰ ۵G دارد که آن را قادر می سازد تا به شبکه وایرلس نسل پنجم اینترنت در چین متصل شود.

 

البته با اینکه کاربران و علاقمندان چینی می‌توانند از امروز این گوشی هوشمند را تهیه و استفاده کنند، اما تا زمانی که زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی و برقراری اینترنت ۵G در کل این کشور توسعه همگانی داده نشود، قادر نخواهند بود از خدمات آن بهره مند شوند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11033947.html

saqar بازدید : 37 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی هوشمند
شرکت چینی کول پد از برنامه های خود برای عرضه اولین گوشی هوشمند سازگار با شبکه های مخابراتی نسل پنجم در کشور هند خبر داده است.

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، کول پد به همین منظور یک بیانیه رسمی منتشر کرده و اعلام کرده از سال ۲۰۱۲ سرمایه گذاری خود برای ارائه خدمات مخابراتی نسل پنجم را آغاز کرده است. این شرکت مدعی است ۸۰۰ اختراع را در همین زمینه به ثبت رسانده است.

 

کول پد وعده داده که ظرف ۵ سال آینده ۵۰۰ میلیون دلار در کشور هند سرمایه گذاری خواهد کرد، هر چند مشخص نیست این سرمایه گذاری ها در چه حوزه هایی صورت می گیرند.

 

هنوز مشخص نیست گوشی نسل پنجم کول پد چه زمانی عرضه شده و از چه ویژگی هایی برخوردار خواهد بود، اما کول پد در بیانیه خود تاکید کرده هر زمان بازار تلفن همراه هند آماده استقبال از گوشی های نسل پنجم باشد، این کار را انجام خواهد داد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11034069.html

saqar بازدید : 38 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)



شرکت ایسوس از عرضه گوشی هوشمند جدیدی به نام زن فون 6 خبر داده که دارای یک دوربین کشویی منحصر به فرد است. 

به گزارش فارس به نقل از ورج، شرکت ایسوس از عرضه گوشی هوشمند جدیدی به نام زن فون 6 خبر داده که دارای یک دوربین کشویی منحصر به فرد است.گوشی یادشده 500 دلار قیمت دارد و دوربین کشویی آن که به صورت چرخشی طراحی شده در آن واحد می تواند هم به عنوان دوربین سلفی و هم به عنوان دوربین عکاسی عادی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی جدید ایسوس

دوربین این گوشی یک دوربین دوگانه بوده و متشکل از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و یک لنز 13 مگاپیکسلی است. نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی کیفیت مطلوبی دارد و دوربین آن برای تهیه عکس های پانوراما قابل استفاده است و کیفیت عکس های تهیه شده توسط آن در تاریکی نیز قابل قبول است.

 

در تهیه دوربین کشویی این گوشی از نوعی آلیاژ مقاوم استفاده شده تا باز و بسته شدن مداوم آن آسیبی به لولای دوربین وارد نکند. یک حسگر نیز بر روی دوربین مذکور نصب شده تا در صورت سقوط ناگهانی بلافاصله موجب بسته شدن دوربین شود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی جدید ایسوس

از جمله دیگر امکانات این دوربین می توان به پردازنده اسنپ دراگون 855، باتری 5000 میلی آمپری، امکان نصب دو سیم کارت، کارت حافظه میکرو اس دی، پشتیبانی از نصب 2 ترابایت حافظه و جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کرد. البته این گوشی ضد آب نیست و قابلیت شارژ بی سیم هم ندارد.


    منبع:
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11033968.html
saqar بازدید : 49 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

اگر مایلید که مدت زمانی در اینستاگرام فعالیت نکنید، نیازی نیست که حساب کاربری خود را به صورت دائمی حذف کنید. بلکه می‌توانید حساب کاربری خود را به طور موقت غیرفعال کنید و بعداً مجدد آن را فعال نمایید. حذف موقت اینستاگرام بدین ترتیب اطلاعات شما نیز بعد از فعال‌سازی مجدد حذف نخواهد شد و تصاویر، ویدیوها و دیگر اطلاعات پروفایل شما تنها مخفی می‌شوند. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام خواهیم پرداخت.

 

برای غیرفعال کردن موقت حساب کاربری ابتدا لینک زیر را در مرورگر اینترنتی خود باز نمایید:

 

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary

 

اگر از شما درخواست نام کاربری و رمز عبور شد، نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام خود را وارد نمایید.

غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام , ترفندهای اینترنتی

 

ترفندهای اینستاگرام

 

در صفحه‌ی  Temporarily Disable Your Account، در قسمت ?Why are you disabling your account، دلیل انجام این کار را انتخاب کنید (می‌توانید هر گزینه‌ای را انتخاب کنید).

سپس مجدد رمز عبور حساب کاربری خود را وارد نمایید.
در نهایت بر روی دکمه‌‌ی Temporarily Disable Account کلیک نمایید و در پیغام تأیید نیز دکمه‌ی OK را انتخاب کنید.
با نمایش پیغام Your account has been temporarily disabled، حساب کاربری شما به طور موقت غیرفعال می‌شود.

 

 

نحوه‌ی غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام

فعال‌سازی مجدد حساب کاربری اینستاگرام

 

برای فعال‌سازی مجدد حساب کاربری خود نیز کافی است مجدد توسط اپلیکیشن اینستاگرام وارد حساب کاربری خود شوید. حساب کاربری به طور خودکار مجدد فعال می‌شود. البته اگر بلافاصله بعد از غیرفعال‌سازی اقدام به ورود کنید ممکن است با پیغام خطا روبه‌رو شوید. امکان ورود مجدد معمولاً چند ساعت بعد از غیرفعال‌سازی فراهم می‌شود.

saqar بازدید : 64 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

غیرفعال کردن یا دی اکتیو کردن اینستاگرام کمتر از چند دقیقه بیشتر موعد نمی برد ولی مواردی وجود دارد که قبل از غیرفعال کردن موقتی اکانت بهتر هست این موارد را به دقت مطالعه نمایید لغایت مشکلی برای پیج شما در اثناء deactivate instagram account به هستی نیاید

 

نکات مهم غیرفعال سازی موقت اکانت اینستاگرام

بنابر اعلام اینستاگرام، شما تنها هفته‌ای یک بار توانا به غیرفعال کردن و پرکار کردن مجدد اکانت خود هستید.

با غیرفعال کردن اکانت و بیرون شدن از اکانت الی زمانی که دوباره یوزرنیم و پسورد خود را ثبت کرده و دوباره وارد اینستاگرام شوید اکانت خویش را غیرفعال کرده‌اید و هیچ فردی توانا به تماشا تصاویر و پروفایل شما نیست.

با دی اکتیو کردن اکانت پیام‌های شخصی دایرکت، پست‌ها، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند. در عین حال تجربه نشان داده برخی مواقع اوقات برای افرادی که آنها را در تصاویر قبلی خود تگ کرده‌اید با پرکار کردن دوباره اکانت برای آنها نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.

حذف گذرا اکانت اینستاگرام کاملا بدون خرده اعلام شده است اما در همان سان تجربه نشانه دیتا بعضی اوقات با فعال کردن مجدد اکانت برخی کاربران دچار بعضی اشکالات موقتی می‌شود.

پس از حذف موقت اینستاگرام ، نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و بعد از گذشت مدت زمانی (از چند دقیقه تا چند ساعت) اکانت به طور کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها موقتاً محو خواهد شد.

اگر چه اینستاگرام هیچ محدودیتی برای ورود مجدد و پرکار کردن اکانت اعلام نکرده ولی برای فعال کردن و ورود مجدد معمولا باید چند ساعت صبر کنید و هیچ راهی برای پرکار کردن جز وارد شدن هستی ندارد.

برخی اوقات کاربران با دشوار در غیرفعال کردن اکانت خود مواجه هستند که مربوط به شبکه اینستاگرام است و راه‌حلی به جز صبر و سپریدن مجدد شغل برای این دشوار هستی ندارد. این دشوار معمولا برای کاربرانی که بسیار سپریدن به این کار می‌کنند بیشتر دیده می‌شود.

برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام هیچ راهی جز سپریدن این سوژه از راه وب‌سایت اینستاگرام وجود ندارد و غیر پرکار کردن اکانت بدست خویش اپلیکیشن امکان ندارد. برای مراجعه به وب‌سایت اینستاگرام می‌توانید از طریق کامپیوتر و یا خود گوشی اقدام کنید.

saqar بازدید : 41 دوشنبه 26 خرداد 1399 نظرات (0)

میز و صندلی تاشو

با خرید میز و صندلی تاشو از فروشگاه کمپ کالا مشتری دائمی ما خواهید شد. اگر مدام در حال گردش و تفریح هستید و نیاز به یک صندلی و میز پورتابل می باشد ما به شما خرید میز و صندلی تاشو را پیشنهاد می کنیم ، این میز و صندلی در نگاه اول یک کیف سامسونت می باشد ولی بعد از نصب به یک ست میز و صندلی مسافرتی شیک و زیبا تبدیل می شودو به راحتی برای ۴ نفر قابل استفاده میباشد.

تمامی قطعات این میز و صندلی تاشو  به یک دیگر وصل هستند و  با هدایت صندلی ها به داخل که حالت کشوی دارند در عرض هشت ثانیه جمع کنید و در کیفآلومینیومی خود قرار دهید از همه نظر داری زیبای خاص و ابعاد مناسب میباشد تا بتوانید با اتومبیل شخصی خود راحت جا به جا کنید.

 

 میز و صندلی تاشو 4 نفره سفری

افراد زیادی به سبک‌های مختلف، سفر می‌کنند که هرکدام تجهیزات خاص خودشان را نیاز دارند.همه برای سفری راحت و پرماجرا، به وسایلی احتیاج دارند که آرامش آن‌ها را تضمین کند. و سفر و خاطره ای لذت بخش را برای آنها به ارمغان بیاورد.

این مجموعه در زمینه فروش میز نماز تاشو بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند در  سفر یا ویلای خود، مسافرتی آرام  را تجربه کنند. می‌دانید علاوه‌بر آرامش و راحتی در سفر، حمل آسان وسایل اهمیت بسزایی دارد. این میز و صندلی تاشو سفری  و کم‌جا را در هر موقعیتی می‌توانید با خود به همراه داشته باشید و در اتومبیل خود جای دهید. جنس میز و صندلی این مجموعه از جنس ABS سبک –جنس صندلی PP –پایه ها آلومینیومی ، شاسی فلزی دارای رنگ استاتیک است که دوام و استحکام زیادی دارد و سال‌ها می‌توانید از آن لذت ببرید. همچنین پایه‌هایی که میز و صندلی تاشو را به هم متصل کرده‌اند، از جنس آلومینیوم و فلز هستند که در محکم‌بودن آن نقش بسیار مهمی دارند و مقاومت مجموعه را افزایش می‌دهند.

میز و صندلی تاشو 4 نفره سفری

گفتنی‌ است روی میز این مجموعه، جایی برای قراردادن آفتاب‌گیر درنظر گرفته شده است که حتی فصل تابستان در هوای گرم و آفتابی هم می‌توانید از طبیعت لذت ببرید. ابعاد و وزن آن/ به شکلی است که در تراس و حیاط ویلا یا منزلتان جا می‌گیرد. این مجموعه گزینه‌ای متفاوت و خاص برای کسانی است که روحیه‌ی ماجراجویانه دارند یا به طبیعت‌گردی علاقه‌مندند. در این میان، افراد بسیاری هستند که دوست دارند  حتی در زمان سفر کاملا راحت باشند . مجموعه‌ی میز و صندلی تاشو 4 نفره سفری که پیش روی شماست، می‌تواند چنین وسیله‌ای باشد تا بتوانید با استفاده از آن در زمان سفر به‌ویژه هنگام نوش‌جان‌کردن خوراکی‌ها، راحتی را تجربه کنید. این مجموعه میز و صندلی تاشو سفری به‌خوبی ،شما را در مکان‌های گوناگون یاری می‌رساند و کمک می‌کند از بودن کنار دوستان و خانواده‌ی خود لذت بیشتری ببرید.

طراحی و ساخت:

 برای تولید این محصول از آلومینیوم استفاده شده است. استفاده از این فلز باعث می‌شود محصول دوام مناسبی داشته باشد و دربرابر رطوبت نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهد. و براحتی زنگ نزند.همچنین استفاده از آلومینیوم باعث می‌شود که وزن این میز و صندلی تاشو سبک وحمل راحت‌تری را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 482
  • بازدید سال : 3,506
  • بازدید کلی : 11,381