loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 36 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

کتاب «ذهن نامحدود؛ یادگیری، رهبری و زندگی بدون مانع» نوشته‌ی جو بولر است که هم از راز تدریس عالی باخبر است و هم ‌می‌داند چگونه آن ­‌را به دیگر معلمان منتقل کند. بولر روش‌هایی ارزشمند برای دستیابی به بینشی نامحدود در درک و یادگیری ارائه می‌کند. هرساله میلیون‌ها کودک مدرسه را با شور‌و‌هیجان فراوان برای یادگیری مسائل جدید آغاز می‌کنند؛ ولی به‌سرعت سرخورده می‌شوند و به این باور می‌رسند که به‌اندازه‌ی بقیه باهوش نیستند. بزرگ‌سالان نیز تصمیم می‌گیرند مسیر رسیدن به آرزوهایشان را رها کنند؛ زیرا به‌تدریج باور می‌کنند آن‌چنان که بایدوشاید، باهوش نیستند.

این باورهای محدودکننده و مضر از درون ما نشئت می‌گیرد؛ اما معمولا جرقه‌ی اولیه را پیام‌های غلطی می‌زنند که سایر افراد و مؤسسات آموزشی منتقل‌کننده‌ی آن‌ها هستند. کلیدهای شش‌گانه‌ی یادگیری که در این کتاب معرفی می‌شود، فرصت‌هایی برای افراد ایجاد می‌کند تا در یادگیری موضوعات گوناگون موفق شوند و رویکردی متفاوت در زندگی اتخاذ کنند.

معرفی کتاب «ذهن نامحدود؛ یادگیری، رهبری و زندگی بدون مانع»

یادگیری فرصت نامحدود انسان برای تجربه‌ی اتفاقاتی بی‌نهایت است و جای افسوس دارد اگر توان بی‌انتهای ما برای درک جهان با موانعی ساده و تغییرپذیر محدود شود. کتاب «ذهن نامحدود؛ یادگیری، رهبری و زندگی بدون مانع» اثری ارزشمند در زمینه‌‌ی شناسایی این موانع و ارائه‌ی راهکارهایی برای رفع آن‌ها و دستیابی به بینشی نامحدود در درک و یادگیری است. جو بولرة استاد دانشگاه استنفورد و نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروشی همچون «طرزفکر ریاضی»، آموزگاری است که دهه‌ها را صرف مطالعه‌ی تأثیر باورها و سوگیری‌ها بر یادگیری کرده است.

جو بولر در کتاب «ذهن نامحدود؛ یادگیری، رهبری و زندگی بدون مانع»، این افسانه را رد کرده که مغز ما ایستا و ثابت است و شش کلید ویژه را برای گشایش و تجلی توان بالقوه و نامحدود ما در یادگیری معرفی می‌کند. مطالعات بولر نشان می‌دهد آن دسته از افرادی که به عالی‌ترین سطوح موفقیت در هر زمینه‌ای دست پیدا می‌کنند، صرفا به‌دلیل برتری ژنتیکی به آنجا نرسیده‌اند؛ بلکه موفقیت آن‌ها مرهون استفاده از کلیدهایی است که بالر در این کتاب از آن‌ها پرده برمی‌دارد.

بولر معتقد است که مغز ما «ایستا و ثابت» نیست و کاملا قابلیت تغییر، رشد، سازش‌پذیری و برنامه‌ریزی مجدد را دارد. حقیقت این است که هر کس در هر سنی می‌تواند هر چیزی بیاموزد و خودِ نفْس یادگیری عمیقا ما را دگرگون خواهد ساخت. این آن چیزی است که بولر به‌صورتی ظریف و زیبا در این کتاب درباره‌ی آن صحبت می‌کند. او در کتاب «ذهن نامحدود؛ یادگیری، رهبری و زندگی بدون مانع»، روش‌هایی ارزشمند برای دستیابی به بینشی نامحدود در درک و یادگیری ارائه می‌دهد. آنچه سبب تفاوت کتاب ذهن نامحدود با دیگر کتب موجود در این زمینه شده است، روش‌های متمایز این اثر برای تحقیقات در عرصه‌ی آموزش و یادگیری است.

منبع:
saqar بازدید : 34 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ یا شرکت‌های بازاریابی و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی در گویه کار و جنبش خویش بسیار حرفه‌ای هستند. این شرکت‌ها معمولا تجربه مشارکت با برندهای کامیاب و به موفقیت رساندن چندین پیج را دارند و البته با این شرکت‌ها انواع کسب و کارها تکاپو می‌کنند که می‌توان گفت بعضی از این شرکت‌های تبلیغاتی تجربه همکاری با گونه ها کسب و کارها را در کارنامه خود دارند. همین موضوع باعث می‌شود که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ به شناخت نکوداشتن از بازاریابی و روش تکاپو و تولید محتوا در زمینه‌های متنوع برسد.

 

شرکت‌های تبلیغاتی انواع راه‌های کامیابی در شبکه‌های اجتماعی را به صورت آزمون و خطا را امتحان کرده‌اند؛ بعد برای مدیریت پیج شما درست‎‌ترین طریق را انتخاب می‌کنند.

https://avashtech.com/instagram-service/

علاوه بر موارد بالا هزینه مشارکت با شرکت‌های تبلیغاتی برای مدیریت اینستاگرام پایین‌تر از روش‌های سایر است.

 

نتیجه گیری در مورد هزینه مدیریت اینستاگرام

قیمت مدیریت اینستاگرام 💲 یا خرج ادمین اینستاگرام در هر شرکتی بسته گونه مهارت و توانایی های آن کمپانی است که در این وسط نوع خدماتی را که به شما ارائه می‌دهند متفاوت است. برای گزینش یک کمپانی که مدیریت پیج شما را بر عهده بگیرد، باید نخست بسنجید که شما چه چیزی را می‌خواهید؟ آیا تنها فرآوری کردن محتوا و تصحیح کردن چند ویدیو برای شما کافی است؟ یا شما نیازمند کسب درآمد و سود در روبرو هزینه ای که برای مدیریت پیج 💸 پرداخته اید هستید؟ حتما پیش از پرداخت هزینه پیج اینستاگرام ببینید که چه چیزی برای شما بازدهی اکثریت دارد؟

saqar بازدید : 45 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

مدتی است که می ۱۱ شیائومی روانه‌ی بازار جهانی شده است. این گوشی هوشمند با سخت‌افزار درخور‌توجهش حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. شیائومی تلاش کرده است از تمامی تجربیات سال‌های گذشته‌اش در تولید گوشی هوشمند استفاده کند و پرچم‌داری ایدئال برای تمامی سلیقه‌ها بسازد.

با نگاهی دقیق به مشخصات سخت‌افزاری می ۱۱ می‌توان گفت که تا حدودی شرکت چینی در رسیدن به اهدافش موفق شده است. بااین‌حال، برخی از کاربران ایراداتی به طراحی ظاهری می ۱۱، به‌خصوص ظاهر ماژول دوربین در پنل پشتی می‌گیرند؛ اما باید گفت می ۱۱ به‌قدری در بخش‌های دیگر قدرتمند ظاهر شده که می‌توان از ظاهر ماژول دوربین چشم‌پوشی کرد.

می ۱۱ بسیاری از ویژگی‌های محبوب گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به‌همراه دارد و حتی امکاناتی در‌اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که محصولاتی با رده‌ی قیمتی مشابه چنین ویژگی‌هایی ندارند. برای مثال، می‌توان به حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با صفحه‌نمایش اشاره کرد. در ویدئو آزمایش مقاومت که کانال یوتیوبی JerryRigEverything منتشر کرده و وب‌سایت خبری GSMArena آن را پوشش داده است، مشاهده می‌شود که حتی با خراش‌دادن صفحه‌نمایش نیز کمی از دقت حسگر اسکنر اثرانگشت کاسته می‌شود؛ اما این حسگر همچنان اثرانگشت کاربر را می‌تواند شناسایی کند.

صفحه‌نمایش شیائومی می ۱۱ از محافظ شیشه‌ی گوریلا ویکتوس برخوردار است که در آزمایش مقاومت توانسته به‌خوبی در‌برابر خراش‌ها مقاومت کند. شخصی که در حال آزمایش مقاومت صفحه‌نمایش می ۱۱ است، نواری به صفحه‌نمایش چسبانده و ۱۰ سطح مختلف را مشخص می‌کند و هر سطح را با ابزاری متفاوت خراش می‌اندازد. در هر سطح از وسیله‌ای استفاده می‌شود که آسیب بیشتری به صفحه‌نمایش می‌تواند بزند. در سطح ششم، مشاهده می‌شود که خراش‌های جزئی روی صفحه‌نمایش افتاده است؛ اما در سطح هفتم، خراش‌های واردشده به‌مراتب بیشتر و عمیق‌تر هستند.

سپس صفحه‌نمایش می ۱۱ دربرابر شعله مستقیم آتش قرار می‌گیرد. با اینکه زمان زیادی از قرارگرفتن صفحه‌نمایش دربرابر شعله‌ی آتش می‌گذرد، آسیب جزئی به صفحه‌نمایش وارد می‌شود. درواقع، فقط سطح شیشه‌ی محافظ آسیب می‌بیند و به پنل آسیبی وارد نمی‌شود؛ زیرا همچنان امکان استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد. بااین‌حال، میزان آسیب‌دیدگی شیشه‌ی محافظ به‌حدی است که در هر حالتی و از هر زاویه‌ای تشخیص‌دادنی خواهد بود.

در می ۱۱ از فریم فلزی (آلومینیومی) استفاده شده است؛ اما دربرابر خراش مقاوم نیست. شاید این فریم دربرابر ضربه بتواند از گوشی هوشمند و اجزای درون آن مقاومت کند؛ اما در آزمایش مشاهده می‌شود که با هر بار خراش فریم، قسمتی از رنگ بدنه جدا می‌شود و خطی تشخیص‌پذیر روی بدنه می‌افتد. درنهایت، باید گفت که می ۱۱ شیائومی با اینکه آسیب‌های جزئی در طول آزمایش مقاومت می‌بیند، همچنان کار می‌کند و به هیچ‌یک از اجزای آن آسیب جدی وارد نمی‌شود.

منبع:
saqar بازدید : 45 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

اسپیس ایکس (SpaceX) به‌تازگی در سکوت خبری پیش‌فروش سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک (Starlink) را به‌صورت عمومی در سراسر دنیا آغاز کرده است. براساس گزارش Teslarati، به ‌نظر می‌رسد روند تأیید پیش‌خرید سرویس استارلینک در ایالات متحده‌ی آمریکا، استرالیا، نیوزیلند، کانادا و برخی مناطق دیگر آغاز شده است.

اسپیس ایکس کمتر از چهار ماه پیش، بتای عمومی استارلینک را که صرفا ازطریق دعوت‌نامه می‌شد به آن دسترسی داشت، به برخی افراد ارائه داده بود و گفته می‌شود نهایتا ۱۰ هزار نفر تا ماه فوریه‌ی ۲۰۲۱ (بهمن و اسفند ۱۳۹۹) به این سرویس دسترسی پیدا کرده‌‌اند. بدین ترتیب به ‌نظر می‌رسد عرضه‌ی عمومی استارلینک با سرعت بالایی پیگیری می‌شود و این اتفاق در آینده‌ای نه‌چندان دور رنگ حقیقت به ‌خود می‌گیرد. البته همچنان برخی نکات در زمینه‌ی استفاده از استارلینک وجود دارند.

کاربری در توییتر می‌نویسد براساس آنچه وب‌سایت رسمی استارلینک می‌گوید، این سرویس اینترنت هم‌اکنون برای شمار محدودی از کاربران در هر منطقه‌ی تحت پوشش در دسترس قرار دارد. کسانی که پیش‌تر در پروژه‌ی بتای عمومی استارلینک شرکت کرده‌اند می‌توانند برای دریافت این سرویس سفارش ثبت کنند.

در ادامه‌ی توییت آمده است افرادی که در خارج از منطقه‌ی تحت پوشش بتای استارلینک حضور دارند می‌توانند ودیعه‌ی ۹۹ دلاری به اسپیس ایکس بدهند تا زمانی‌ که استارلینک در آن منطقه در دسترس قرار گرفت، امکان استفاده از این سرویس برای آن‌ها فراهم شود. در هنگام پرداخت ودیعه، اسپیس ایکس تاریخ حدودی عرضه‌ی استارلینک در هر منطقه را اعلام می‌کند و پیش از فرستادن تجهیزات لازم برای هر کاربر، ازطریق ایمیل اطلاع‌رسانی می‌شود. کیت سرویس اینترنتی اسپیس ایکس شامل پایانه‌ی زمینی، روتر وای‌فای، منبع تغذیه، کابل و سه‌پایه است. 

صفحه تایید سفارش استارلینک در وب سایت رسمی اسپیس ایکس

عرضه‌ی جهانی استارلینک به عوامل بسیار زیادی وابستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، دریافت مجوز از دولت‌های مختلف است. اسپیس ایکس تا سال ۲۰۲۱ موفق شده است مجوز عرضه‌ی استارلینک را در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا دریافت کند و ظاهرا مشتریان بتای استارلینک در این سه کشور پخش شده‌اند.

اسپیس ایکس همچنین از مذاکره با مکزیک، آلمان، یونان، فرانسه، استرالیا، آرژانتین و شیلی برای دریافت مجوز خبر می‌دهد. فرایند دریافت مجوز در منطقه‌ی کارائیب، اتریش، اسپانیا، ایرلند، ایتالیا، نیوزیلند، فیلیپین، هند، ژاپن، آفریقای جنوبی، برزیل، کلمبیا نیز در حال انجام است؛ اما در مراحل اولیه به ‌سر می‌برد. احتمالا تعداد زیادی از کشورهای دیگر دنیا نیز مشغول مذاکره با اسپیس ایکس هستند؛ اما هنوز به‌صورت رسمی نامی از کشورهای دیگر برده نشده است. 

کاربری در توییتر اسکرین‌شاتی از وب‌سایت استارلینک منتشر کرد و نوشت امیدوار است به‌زودی قیمت این سرویس اینترنت در کانادا کاهش پیدا کند. ایلان ماسک در پاسخ به توییت این کاربر، نوشت قرار است قیمت استارلینک در تمامی مناطق دنیا یکسان باشد و تفاوت‌ هزینه صرفا مربوط به مالیات و ارسال خواهد بود.

منبع:
saqar بازدید : 43 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

تماس‌های ورودی یا خروجی از هر کانالی که وارد شرکت آوش نت می‌شوند (تلفن، پست الکترونیکی (Email)، پیام کوتاه (SMS)، نمابر (Fax) و وب) به بخشی به‌عنوان مسیریابی کانال‌ها ارسال می‌شوند. در این دسته بر پای بست، استراتژی‌های از قبل تعریف‌شده و با استفاده از مشخصه‌های تماس، به مقصد موردنظر هدایت می‌شود.

 

نیازهای مسیریابی:

 

• کانال ورودی یا خروجی

 

• خاستگاه تماس (Caller ID)

 

• مقصد تماس (Dialed Number)

 

• گزینه انتخاب‌شده در IVR

 

تماس‌ها بر پای بست، قوانین و سیاست‌های مشخص و از قبل تعریف‌شده به مقصد تعیین‌شده هدایت می‌شوند. برخی سیاست‌های متداول هدایت تماس‌های رسیده میان اپراتورها عبارت‌اند از:

 

• چرخشی

 

• مبتنی بر مهارت

 

• مبتنی بر صلاحیت

 

• کمترین موعد پاسخ‌گویی

 

• کمترین شمار پاسخ‌گویی

 

• تحلیل چگونگی صف‌ها و اپراتورها و استفاده از مسیریابی چند معیارهمرکز تماس ویپ

مانیتورینگ صف‌ها

در نرم‌افزار مدیریت کال سنتر امکان مانیتورینگ صف‌های تعریف‌شده و نگریستن چگونگی آن‌ها وجود دارد.

تعداد تماس‌های موجود در صف

نوع تماس‌های موجود در صف

بیشترین طول صف

درصد استفاده از صف

امکان شنود و ضبط مکالمات

با استفاده از سیستم مرکز تماس می‌توانید تماس‌های ورودی و خروجی سیستم خویش را ارزیابی و تحلیل کنید. با کمک این سیستم می‌توانید کیفیت عملکرد پاسخگویی اپراتورها و خوشنودی مخاطبان از عملکرد خدمات خویش را بررسی کنید. گرد از مهم‌ترین موارد درزمینه‏ی پاسخگویی به مخاطبان، نحوه پاسخگویی اپراتورها است که با امکان شنود و ضبط مکالمات سیستم کال سنتر فراهم می‌شود.

ارزیابی و افزایش بهره‌وری اپراتورها

saqar بازدید : 36 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

در این مقاله، چهار روشی که احتمالا اپل از آن‌ها برای ورود به دنیای رمزارز استفاده می‌کند، ذکر شده است.

براساس گزارش 9to5 mac، در سال ۲۰۲۰ جهش مشاغل و مؤسسات بزرگ به سمت بیت‌کوین آغاز شد. تسلا ۱٫۵ میلیارد دلار در رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده و در حال بررسی برنامه‌هایی است که به مشتریان اجازه می‌دهد هنگام خرید خودروی الکترونیکی با این رمزارز هزینه را پرداخت کنند. اپل عموما پیش از وارد شدن به حوزه‌ای جدید، عقب می‌ایستد و تماشا می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد اکنون زمان مناسبی برای ورود این شرکت به عرصه ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین باشد. در ادامه چهار روش مختلف که اپل می‌تواند ازطریق آن‌ها وارد دنیای رمزارزها شود ذکر شده‌ است.

تاریخچه سرمایه‌گذاران بیت‌کوین

در اکتبر سال ۲۰۲۰ ، شرکت Square (اپلیکیشن تراکنش مالی) ۵۰ میلیون دلار در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرد؛ این مبلغ در حدود ۱ درصد از کل دارایی‌های شرکت در پایان سه‌ماهه دوم ۲۰۲۰ بود. درآمد شرکت مذکور از آن زمان ۴ برابر شده و هنگام نوشته شدن این مقاله به ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که این اپلیکیشن برای چندین سال توانایی خرید بیت‌کوین را به کاربران خود ارائه داد.

در سال گذشته، سرمایه‌گذاری بزرگ‌تری در بیت‌کوین توسط MicroStrategy انجام شد و مایکل سایلور، مدیرعامل این شرکت،‌ بیش از یک میلیارد دلار به دنیای رمزارزها تزریق کرد. این فرد به‌طور قابل توجهی یکی از فاکتورهای سرمایه‌گذاری بزرگ ۱٫۵ میلیارد دلاری ایلان ماسک و تسلا روی رمزارزها محسوب می‌شود. سال ۲۰۲۰ زمانی بود که اقداماتی هم توسط سرمایه‌گذاران قدیمی مانند استنلی دراكنمیلر و پل تودور جونز در دنیای بیت‌کوین دیده شد.

اطلاعات مذکور نشان می‌دهد که در حال‌ حاضر شرکت‌ها و مؤسسات بیشتری به ‌دنبال بیت‌کوین برای سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و حفظ دارایی خود هستند. این مسئله‌ای است که به باور غول‌های دنیای بیت‌کوین، منجر به ثبات بیشتر و افزایش ارزش طبیعی آن خواهد شد.

چرا بیت‌کوین؟

سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین مطمئناً خطرآفرین است؛ اما یک صعود بالقوه بسیار بزرگ به همراه دارد. از بین همه‌ی شرکت‌ها، اپل توانایی تحمل ریسک بیشتری دارد و حتی قرار دادن تنها ۱ درصد از پول نقد آن، معادل ۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین است. نکته قابل ‌توجه اینجا است که براساس تحلیل Ark Investments، اگر شرکت‌های آمریکایی ۱ درصد از پول خود را روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند، ارزش هر سکه آن به ۷۰ هزار دلار می‌رسد و اگر این مبلغ به ۱۰ درصد برسد، ارزش هر سکه به ۴۰۰ هزار دلار می‌رسد.

مورد قابل‌توجه در سرمایه‌گذاری پول نقد در بیت‌کوین این است که آن را می‌توان راهی برای حفظ و رشد نقدینگی دانست؛ زیرا تا همین لحظه این ارز دیجیتال دارای رشد سالانه‌ی صددرصدی بوده است؛ اما دلار به مرور زمان ارزش خود را از دست می‌دهد. این روش به نوبه‌ی خود می‌تواند ثروت سهام‌داران را حفظ کند. این طرز تفکر مبتنی بر این است که بیت‌کوین دارای ۲۱ میلیون سکه شناخته‌شده و محدود، به‌علاوه‌ی اصول اساسی عرضه و تقاضا است. مایکل سیلور معتقد است که تسلا، اپل، گوگل و شرکت‌های این‌چنینی باید پول نقد خود را به بیت‌کوین تبدیل کنند.

چهار روش پیش روی اپل برای ورود به دنیای رمزارز

اپل در گذشته نسبت به ارز رمزنگاری‌شده خوش‌بین بوده است. در سال ۲۰۱۹، جنیفر بیلی، معاون رئیس Apple Pay گفت:

در حال مشاهده‌ی رمزارز هستیم و به نظر ما جالب است. فکر می‌کنیم پتانسیل قابل توجهی در دراز‌مدت برای این ارز وجود دارد.

سرمایه‌گذاری پول نقد

بدون شک اپل مدتی در حال تحقیق و برنامه‌ریزی درباره این موضوع بوده است که باید در حیطه رمزارزها و بیت‌کوین چه کاری انجام بدهد. به نظر می‌رسد تا زمانی ‌که اپل پول نقدش را در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کند، این کار بدون هیچ مشکلی پیش می‌رود. تنها ۱ درصد این مبلغ ۲ میلیارد دلار خواهد بود و مطمئنا راهی آسان برای شروع تلقی می‌شود. ازآنجاکه درصد این سرمایه‌گذاری بسیار پایین است، خطری برای اپل محسوب نمی‌شود و سرمایه‌گذاران سنتی به آن هشدار نخواهند داد. همچنین زمانی‌ که هر دو شرکت بسیار موفق اپل و تسلا سرمایه‌گذاری کنند،‌ این اقدام شرکت‌های بیشتری را به انجام این کار تحریک می‌کند. به‌طور کلی می‌توان نتیجه گرفت که اپل می‌تواند این کار را با کوچک‌ترین ریسک ممکن انجام دهد.

منبع:
saqar بازدید : 28 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)
شرکت لنوو از عرضه پنج لپ تاپ جدید از سری یوگا خبر داده که مجهز به پردازنده‌های جدید اینتل و پردازنده‌های تازه سری ۴۰۰۰ رایزن شرکت ای ام دی است. 

به گزارش مهر به نقل از تایمز آو ایندیا، لنوو هنوز در مورد جزئیات فنی این لپ تاپ‌های تازه خبری منتشر نکرده است. اما مدل‌های لپ تاپ‌های جدید عبارتند از یوگا اسلیم ۷ آی با نمایشگر ۱۳ اینچی، اسلیم ۷ آی پرو با نمایشگر ۱۴ اینچی، یوگا ۷ آی قابل تبدیل به تبلت در دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی، یوگا اسلیم ۷ پرو و یوگا ۶.

 

قیمت دو مدل اول این لپ تاپ ها به ترتیب ۹۹۹ و ۸۹۹ یورو بوده و قیمت نسخه‌های ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی مدل سوم به ترتیب ۹۹۹ و ۱۰۹۹ یورو است. در نهایت یوگا اسلیم ۷ پرو و یوگا ۶ هم ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو قیمت دارند.

 

دو مدل اول که از پردازنده‌های نسل یازدهم تایگر لیک اینتل بهره می‌گیرند برای افراد حرفه‌ای طراحی شده‌اند و عملکرد بسیار قدرتمندانه‌ای دارند. سه مدل بعدی که از نظر سخت افزاری کمی ضعیف‌تر هستد مجهز به پردازنده‌های رایزن ۴۰۰۰ ای ام دی هستند. لنوو برای بهینه سازی مصرف باتری این لپ تاپ ها از هوش مصنوعی بهره گرفته است.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11059504.html

saqar بازدید : 36 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)
در جهانی که ماسک زدن در آن به علت شیوع ویروس کرونا اجباری شده، هر روز شاهد ظهور خلاقیت‌های تازه‌ای هستیم و این بار ماسک دارای هدفون از راه رسیده است. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، پیش از این ال جی ماسک مجهز به تصفیه هوا و دارای فن را عرضه کرده بود و یک شرکت ژاپنی نیز ماسکی تولید کرده بود که قادر به ترجمه محتوای ۸ زبان بود. حالا شرکت ماسک فون ماسکی ۵۰ دلاری عرضه کرده که برای اولین بار مجهز به هدفون بی سیم است.

 

این هدفون‌ها را می‌توان به سادگی از ماسک جدا کرد تا خود ماسک را شستشو داد. ماسک یادشده را می‌توان بارها شست و مورد استفاده قرار داد.

 

هدفونی که همراه با این ماسک عرضه می‌شود توسط شرکت موتورولا عرضه شده است. برای کم و زیاد کردن صدای فایل صوتی در حال پخش و قطع یا پخش مجدد آن سه دکمه در گوشه سمت راست ماسک در نظر گرفته شده که کاربر با فشردن آنها می‌تواند در مورد پخش فایل‌های صوتی و صدای آنها تصمیم‌گیری کند.

 

 

سازگاری این ماسک با بلوتوث دریافت فایل‌های صوتی از طریق گوشی یا هر منبع دیگر و پخش آنها را تسهیل می‌کند. هدفون یادشده برای تسهیل دریافت فرامین با دستیارهای صوتی الکسا و گوگل نیز سازگاری دارد. کاربران می‌توانند به دلخواه خود در این ماسک از فیلترهای N۹۵/FFP۲ یا PM۲.۵ استفاده کنند.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064137.html

saqar بازدید : 38 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

چرا از مشاوره سئو بهره‌گیری کنیم؟

بهترین سئو کار برای سایت شما خودتان هستید! سئو گردآور ای از ترفند ها و راهکار های ساده است که با پروا به شرایط هر تارنما برای آن تجویز می شود.

 

پایه اصلی سئو سایت تولید درونمایه و بهینه سازی محتوای سایت است برای اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات مشاوره سئو اینجا را کلیک کنید که طبیعتا خویش شما که کارآزموده در آن مقوله هستید، محتوای بسیار سودمند تری میتوانید تولید کنید، الی سئو کاری که یومیه در 4 یا 5 فیلد مختلف اقدام به فرآوری درونمایه می کند و اطلاعات خویش را تنها از سایت های همانند در سطح اینترنت توسط می آورد.

 

اما برای اینکه بتوانید از این درونمایه های تولید شده و پتانسیلی که در سایت خویش دارید استفاده کنید، دربایستن به یک رایزن سئو دارید الی با توجه به سررسید های مختلف و شرایط سایت، تدبیر های بهینه سازی را با شما مطرح کند و با استفاده از ابزار های تخصصی سئو، آنالیز ماهیانه یا هفتگی سئو به شما بدهد.

 

مشاوره سئو سایت فروشگاهی

مشاوره سئو فروشگاه اینترنتی

اصلی ترین استعمال مشاوره سئو برای سایت های فروشگاهی و فروشگاه های عظیم اینترنتی است که اگر بخواهند سئو همگی محصولات خود را به مجموعه ای برون سپاری کنند، می بایست خرج های زیاد سنگینی برای آن در نظر بگیرند.

 

در این مواقع سهم گیری از مشاوره های منظم یک کارشناس seo می تواند developersguide مشکلات عمده سایت را برطرف سازد و در خرج های سایت هم به شدت صرفه جویی شود.

 

مشاور سئو

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

یکی سایر از بخش های وب سایت ، تعلیم سئو و بهینه سازی سایت است که این باره هم میتواند برای شما سودمند باشد.

 

مشاهده صفحه

مشاوره سئو شامل چه خدماتی است؟

مشاوره در انتخاب واژه ها کلیدی

مشاوره در انتخاب پر بازده ترین و کم رقابت ترین واژه ها کلیدی برای سئو سایت

 

آنالیز ماهیانه یا هفتگی سئو سایت

ارائه نمودار های تحلیل و آنالیز ماهیانه یا هفتگی به هدف معرفی نقاط ضعف و قوت سایت.

 

ارائه برنامه کاری ریزبین ماهیانه

ارائه برنامه کاری برای بخش های گوناگون تولید محتوا، لینک سازی و شبکه های اجتماعی بصورت اختصاصی

 

آموزش مفاهیبم پیشرفته

آموزش مفاهیم مترقی و ترفند های چیره دست سئو در دسته های مختلف

 

تعرفه خدمات مشاوره SEO چقدر است؟

پلن پایه

تعرفه مشاوره: ماهیانه 600 هزار تومان

 

مخصوص وب سایت های حقیر شرکتی و فروشگاهی

 

پلن بیزینسی

تعرفه مشاوره: 1 میلیون و 200 هزار تومان

 

مخصوص سایت های شرکتی پر چشم وهمچشمی و فروشگاه های متوسط

 

پلن پیشرفته

تعرفه مشاوره: ماهیانه 2 میلیون تومان

 

مخصوص سایت های فروشگاهی بزرگ و پر رقابت

 

هدیه ما به شما در پلن بیزینسی و پیشرفته

دو پکیج آموزشی فرآوری درونمایه فوق چیره دست و لینک سازی داخلی 2019 بصورت رایگان

 

کارشناس سئو می بایست چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کارشناس سئو کیست و چه خاصیت هایی دارد؟

 

به چه کسی مشاور سئو گفته می شود و فردی که مشاوره سئو سایت شماست، چه وظایفی دارد؟

 

در نخست کارشناس سئو به کسی گفته می شود wordstream که در تمام زمینه های مربوط به موتور جست و جو، الگروریتم های جست و جوی گوگل و روش های بهینه سازی رتبه در موتور جست و جو مطالعه داشته باشد.

 

گوگل با سهم گیری از الگوریتم ها و روش های نوینی در رتبه بندی نتایج، توانسته است خود را به عنوان دوست داشتنی ترین موتور جست و جو در تمام دنیا مطرح کند و جست و جو گر های زیاد کهن تری را کنار بزند. تمام سعی و سعی گوگل توسط آوردن دلخواه ترین و باره پسند ترین درونمایه هاست تا با نشان دادن آن ها کاربران خود را خوشنود نگه دارد.

 

از این رو این شرکت استاندارد ها و روش های بسیار پیچیده ای برای ارزیابی کیفیت وب سایت ها بکار می گیرد و با توجه به آن ها سایت ها را به رتبه های دلخواه و جایگاه های قابل دیده شدن از سوی کاربران می رساند.

 

مشاور سئو یا کارشناس سئو می بایست تمام علایق این موتور جست و جو را بداند و با پروا به آن تدبیر هایی برای بهینه سازی سایت ها ارائه کند.

 

نکته جالب در این بحث تفاوت طریق های سئو در کلمات کلیدی گوناگون است که هرچند چشم وهمچشمی در میانی آن ها یکسان باشد، ولی باز هم احتیاج به یک راهبرد اخص و مختص آن را دارد تا نتیجه قابل قبول را به کارفرما برساند.

 

سه سخیف کلی برای سئو سایت وجود دارد که به عناوین کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری شناخته می شوند و امروز تفاوت این سه سخیف برای اکثر کسان مشخص است؛ کارشناس سئو باید بتواند راهکار هایی با بهره وری بالا و سرعت بسیار در شیوه کلاه سفید ارائه کند الی هم سایت با اطمینان خاطر به جایگاه صحیح برسد، هم زمان برای کارفرما به کمینه برسد.

 

مشاور سئو می بایست به راهبرد ها و رویکرد ها مختلف در مقوله های لینک سازی و فرآوری درونمایه تسلط کامل داشته باشد و با به کارگیری آن ها در موعد های مختلف، شرایط سایت را شفا ببخشد.

 

یکی از اصلی ترین تقسیم های کارایی گذار در سئو سایت، سبک طراحی و استاندارد بودن آن است که هم می تواند در تبدیل کاربر به مشتری تاثیر گذار باشد و هم می تواند عوامل پذیرفتنی بودن از سوی گوگل را فراهم کند؛ خبره سئو علاوه بر مفاهیم مربوط به سئو، می بایست در این زمینه هم مطالعه و تخصص داشته باشد الی مدیران سایت را برای رسیدن به بهره وری و کارایی بالا ارشاد کند.

 

ابزار های آنالیز گر هم حرف های زیادی در سئو سایت خواهند داشت که مشخصا تسلط به آن ها و ایراد یابی سایت با استفاده از آن ها هم از وظایف اصلی رایزن سئو می باشد.

 

یک مشاور حرفه ای هیچ زمانی قول سئو تضمینی و یا رسیدن به رتبه 1 را مشتری خویش نمی دهد بلکه وظیفه او پیشبرد اصولی شیوه های سئو برای سایت مشتری است.

 

روال کاری در بهره گیری از خدمات مشاوره سئو به چه صورت است؟

طی این روال آغاز مشاور، سایت شما را بررسی کرده و با پروا به میزان رقابت، کلمات کلیدی، قدمت وب سایت، شغل های اتمام شده بر روی سایت، نیروی انسانی شرکت مربوطه و اهداف آن مجموعه، نقشه سئو سایت را طرح ریزی می کند و در هر بازه زمانی طی فرایندی برنامه کاری دقیق ( به همراه ارشاد های اجرا، تعلیم های رایگان و منابع مورد احتیاج ) را در کمر بستن مشتری پیمان می دهد.

 

پس از عبور کردن اولین دوره، وضعیت سئو سایت بطور کامل آنالیز شده و میزان ترقی سایت اندازه گیری می شود. طی این آنالیز، شیوه های دلخواه با بازدهی بالا معرفی می شود و در ماه آینده، ( یا بازه زمانی بعدی ) رایزن سئو بصورت متمرکز، تدبیر های پیشرفته در آن بخش را به مشتری ارائه می کند.

 

معمولا فرایند مشاوره سئو برای سایت ها دست کم 3 ماه رهنمود می شود اما در مشخص کردن زمان هیچ محدودیتی برای مشتری هستی نداشته و او می تواند از یک ماه الی هر زمانی پرماسیدن کند بیچارگی به این امر دارد، از آن سهم ببرد.

 

در زمان های اجرای دستورالعمل ها، رایزن سئو وظیفه دارد پذیرش گوی مشتری خود باشد و او صرفا فروشنده پکیج آنالیز و راهکار های خویش نیست! برای پیشبرد بهتر فرایند سئو سایت، سررسید هایی با کارفرما فیکس می شود که هفته ای یک یا چند بار به بررسی پیشه های اتمام شده پرداخته شود و بصورت گزارش کار، رایزن در جریان نحوه اجرای اجازه العمل ها پیمان گیرد.

 

 

با سهم گیری از خدمات ما

مشتریان اینترنتی خود را افزایش می دهید.

در هزینه های سئو سایت خود صرفه جویی می کنید.

میزان بازدید سایت خود را به شدت افزایش می دهید.

در کم و بیش ترین نقطه به بازار هدف خود خواهید بود.

بصورت کاملا بنیادی و قابل اطمینان به جایگاه دلخواه خویش می رسید.

از طریق های سئو کلاه سفید بهره می برید.

مفاهیم اصلی سئو را یاد میگیرید.

در آینده از هزینه های پشتیبانی سایت هم رها می شوید.

و ….

saqar بازدید : 36 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

طراحی سایت واقعا چه مفهومی دارد؟ فکر می‌کنید از همه مراحل و مهارت‌های لازم برای طراحی یک سایت خوب و پربازدید با خبر هستید؟ طراحی سایت چیست؟ پاسخ به این سوال به عقیده خیلی ساده می‌رسد.

 

طراحی سایت واقعا چه مفهومی دارد؟ فکر می‌کنید از همه مراحل و مهارت‌های لازم برای طراحی یک سایت خوب و پربازدید با خبر هستید؟

 

طراحی سایت چیست؟ پاسخ به این سوال به نظر خیلی ساده می‌رسد. بله، اگر بخواهید تنها نگاهی موقت به معنی طراحی سایت داشته باشید، برآوردن به این سوال زیاد وقت شما را نمی‌گیرد. طراحی سایت به معنی طراحی و ایجاد یک تارنما یا بهینه سازی یک سایت قدیمی است.

 

اگر این پذیرش کل آن چیزی نیست که به دنبالش بودید، این مقاله لیداوب برای شما نوشته شده است. در ادامه به شما می‌گوییم که طراحی سایت به چه دردی می‌خورد، طراح وب سایت کیست و برای طراحی سایت به چه دانشی بیچارگی دارید. اما قبل از هر چیز بهتر است بدانیم اصلا طراحی سایت از کجا آغاز شد و چه تاریخچه‌ای دارد؟

منبع:

https://avashtech.com/طراحی-سایت/website-design-in-karaj/

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 3,496
  • بازدید کلی : 11,371