loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 36 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

در گذشته برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی باید به دنبال آموزشگاه یا کلاس‌های معتبری می‌بودیم و ساعات زیادی را پای صحبت‌های اساتید، رفت‌وآمد و … می‌گذراندیم. ولی امروزه به دلیل آموزش‌های آنلاین می‌توانید با صرف هزینه‌ و سررسید کمتر، بهترین آموزش‌ها را گزینش کرده و یاد بگیریم. در این بین چندین وب سایت تعلیم مجانی طراحی سایت که به صورت درس به درس به اتفاق با مثال مباحث را تدریس می‌کنند زیاد محبوب هستند.

 

در این مقاله به معرفی چند وب‌سایت آموزش مجانی طراحی و برنامه‌نویسی می‌پردازیم. امیدوارم با مراجعه به آنها و آغاز پروسه یادگیری وارد دنیای برنامه‌نویسی شوید. برای شروع کافیست کمی به زبان انگلیسی آشنا باشید و برای یادگیری وقت صرف کنید.

[برای مشاهده‌ی هر وب‌سایت کافیست روی عنوان آن کلیک کنید.]

 

 

وب‌سایت‌های تعلیم رایگان برنامه‌نویسی و طراحی سایت

۱- W3school

آموزش رایگان برنامه‌نویسی در w3school

زمانی که صحبت از سایت آموزش رایگان طراحی وب، به زبان می‌آید قطعاً نام این وب‌سایت گرد از منابع خواهد بود. بی گمان لغایت به حال نام W3school به گوش شما خورده است. در این وب‌سایت‌ می توانید آموزش‌های گوناگون طراحی سایت را درس به آموزه و به زبان زیاد ساده مطالعه کنید.

 

طراحی این سایت به گونه‌ای است که با ورود به هر آموزش کلیه دروس آن در مقابل دیدن شما پیمان می‌گیرد. همچنین اجرای زنده‌ی کد مایه می‌شود روند یادگیری آسان‌تر باشد. ساختار ساده، دسترسی مناسب، سادگی توضیحات و وجود مثال‌های گوناگون باعث شده این وب‌سایت برای علاقه‌مندان به طراحی‌سایت محبوب شود.

 

این وب‌سایت بدون دربایستن به پرداخت هزینه و دردسرهای ثبت اسم و ورود، مباحث زیر را در کمر بستن شما پیمان می‌دهد:

 

Html

CSS

Php

Javascript

Sql

ASP

Bootstrap

Jquery

و…

 

۲- Bitdegree

سایت آموزش زابگان برنامه نویسی

این وب‌سایت آموزش‌های گوناگون را به چهره دسته‌بندی شده قرار داده است. برای مباحث مختلف مثال‌های متنوع همراه با آزمایش به چهره زنده قرار دیتا که شما می‌توانید کد و خروجی کد را هزمان ببنید. طراحی زیبای سایت، جامع بودن مطالب و توضیحات مناسب باعث شده این وب‌سایت در این لیست پیمان بگیرد!

 

آموزش‌های رایگان این وب‌سایت عبارت‌انداز:

 

Html

CSS

Php

Javascript

Sql

Bootstrap

Jquery

Git

C++

Python

و…

 

۳- Code Conquest

این وب‌سایت هم یک منبع مناسب برای یادگیری مجانی طراحی سایت است. کافیست وارد این وب‌سایت شوید تا با مراحل نگارش کد از صفر آشنا شوید. در صفحه اصلی سایت فهرست مطالبی درج شده که به تفسیر برنامه‌نویسی می‌پردازد. پس اگر الی به حال کد ننوشته‌اید به سراغ این توضیحات بروید.

 

بعد از این مباحث درس‌نامه‌های مباحث طراحی سایت مانند HTML‌ و CSS قرار داده شده است. در ضمن زبان‌های برنامه‌نویسی همچون پایتون هم در این وب‌سایت دوره‌های آموزشی دارند.

 

 

بعد از یادگیری مباحث می‌توانید وارد بخش کوئیز شوید و فرهنگ خویش را آزمایش کنید.

 

 

همچنین بخوانید: بهترین زبان‌های‌ برنامه‌ نویسی برای شروع

 

 

۴- Web Fundamentals

سایت یادگیری مجانی طراحی وب‌سایت  این منبع آموزشی بدست گوگل ایجاد شده و مباحث مختلف و بسیار کاربردی را به شما تعلیم می‌دهد. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید با اطمینان کامل از صحت اطلاعات به مطالعه بپردازید.

 

مباحث پایه‌ای مثل HTML، Javascript، مباحث طراحی رابط کاربری، امنیت و .. در این منبع به اشتراک گذاشته شده است. نکته‌ی قابل پروا این است که این سایت برای آغاز آموزش مناسب نیست. پس اگر از قبل یادگیری نسبی داشته‌اید به سراغ این وب‌سایت بروید و اطلاعات خویش را تکمیل کنید.

 

 

۵- Codewars

یادگیری طراح سایت با گیمیفیکیشن

این وب‌سایت یک منبع با خلاقیت برای تکمیل آموخته‌های برنامه‌نویسی شماست. اگر از قبل با زبان برنامه‌نویسی آشنا هستید و تا حدی به آن چیرگی دارید وارد این وب‌سایت شوید و با حل چالش‌های آن به چیرگی های خویش بیافزایید.

 

همانطور که می‌دانید یادگیری همراه با سپریدن بازی زیاد موثرتر است. این اصلی است که در مقاله‌ی شناسایی گمیفیکیشن معرفی شد. این وب‌سایت سعی دارد با پیمان دادن چالش‌های بازی‌گونه علم شما را به بحران بکشد. حکایت از این قرار است که در هر مرحله یک کد روبرو شما پیمان می‌گیرد که دارای ایراداتی است و شما باید این ایرادات را اصلاح کنید تا به مرحله پس بروید.

 

قطعاً انجام این چنین بازی‌هایی دقت شما را در کدنویسی افزایش می‌دهد و مهارت‌هایتان را در دیباگ‌ کردن قوی‌تر می‌کند.

منبع : https://avashtech.com/website-management-costs/

saqar بازدید : 39 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

پرینترها یکی از دستگاه های کاربردی و مهم با وجود هشدارهای مختلف برای تولید کاغذ و از بین بردن جنگل ها، هستند که این روزها در تمام نقاط جهان وجود دارند و شما می توانید به سادگی از این ابزار که هم در ابعاد کوچک و هم در ابعاد بزرگ و صنعتی وجود دارند استفاده کنید. اما نسل اول پرینترها به گونه ای بود که باید زود به زود جوهر آنرا پر می کردید و دارای مشکلات متعددی بودند.

بیرون آوردن کارتریج

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های گوناگون، شاهد رونمایی و عرضه نسل های جدیدی از پرینترها هستیم که مشکل نسخه های قدیمی اصلاح شده اند. اما با این وجود اگر شما جدیدا اقدام به خرید پرینتر کرده اید و به دلیل عدم آشنایی با پرینتر موفق به خارج کردن پرینتر نشده اید و به دنبال پاسخ سوال چگونه کارتریج را عوض کنیم، هستید در این گزارش از بخش تکنولوزی نمناک ما قصد داریم شما را با بصورت تصویری با نحوه خارج کردن کارتریج از پرینتر آشنا سازیم. همراه ما باشید.

توجه مهم : توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه مشکل و اتفاق، قبل از بیرون آوردن کارتریج از پرینتر، پرینتر را از برق جدا کنید.

1- در قسمت بالایی چاپگر شما، قسمت برجسته ای وجود دارد که می توانید انگشت اشاره خود را به سادگی در آنجا قرار دهید. بعد از اینکه این بخش را همانند تصویر ذیل پیدا کردید، انگشت را در آن قرار دهید.

بیرون آوردن کارتریج

2- اینک به آرامی به سمت بالا انگشت خود را جابجا کنید تا محفظه بالایی پرینتر برای دستیابی به کارتریج آزاد شود. توجه داشته باشید که این اقدام باید بسیار آرام صورت گیرد تا به درب بالایی پرینتر آسیب وارد نشود که در تصویر ذیل کاملا واضح است؛

نحوه بیرون آوردن کارتریج

3- بعد از باز کردن درب بالایی پرینتر، کارتریج را مشاهده خواهید کرد. دقیقا در قسمت بالایی کارتریج جایگاهی برای قرار گیری 4 انگشت شما قرار گرفته است که شما می توانید با استفاده از 4 انگشت، کارتیج را به آرامی از پرینتر خارج کنید که در تصویر ذیل مشخص است؛

بیرون آوردن کارتریج

توجه : برای نصب کارتریج باید ابتدا درب بالایی پرینتر را باز کنید و سپس کارتریج را به نحوی که کف دست راست شما به سمت داخل پرینتر قرار دارد،کارتریج را در دست راست قرار دهید و به آرامی کارتریج را وارد جایگاه خود نمایید.

منبع : https://namnak.com/remove-cartridge-from-printer.p76486

saqar بازدید : 56 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

ساعت mi band 3 یکی از گجت های هوشمند شرکت شیائومی می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی در سطح جهانی است که دارای قیمت نسبتا مناسبی می باشد و شما می توانید به راحتی این ساعت را دریافت کنید. با این حال ساعت mi band 3 نسخه بروز شده ساعت mi band 2 است که در طراحی و مشخصات داخلی و خارجی فرق کرده است.

ساعت mi band 3

بطورکلی کار با این ساعت هوشمند بسیار ساده می باشد که شما بدون هیچ تجربه ای می توانید در طول چند دقیقه با این برنامه آشنا شوید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط میان گوشی و این ساعت هوشمند باید برنامه Mi Fit را دانلود و نصب کنید که با کلیک بر روی این لینک می توانید، این برنامه را برای اندروید و iOS دانلود کنید. اما این ساعت دارای صفحه لمسی می باشد که برای مشاهده منو آن باید ابتدا دکمه وسط را یکبار بفشارید و بعد از روشن شدن صفحه، با انگشت میان برنامه ها جابجا شوید که برای انتخاب هر یک از آنها باید انگشت را در دکمه پائین صفحه ساعت نگه دارید.

ساعت mi band 3

اما آیا ساعت mi band 3 گزینه مناسبی به عنوان ساعت هوشمند می باشد؟! بدون شک پارامترهایی که هر یک از ما نسبت به ساعت هوشمند انتظار داریم، با یکدیگر متفاوت می باشد. بطور کلی ساعت mi band 3 یک گجت کاربردی و جذاب می باشد که دارای قابلیت های متعددی است که در طول روز به شما می تواند بصورت کاملا موثری کمک کند. با این حال در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک تصمیم به بررسی ساعت mi band 3 داریم که هرچه بهتر با این ساعت هوشمند آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

مشخصات ساعت mi band 3

قبل از آنکه شروع به بررسی ساعت mi band 3 کنیمف بهتر است که در ابتدا با قابلیت های آن آشنا شوید و با این وجود انتخاب بهتری داشته باشید. اصلی ترین مشخصات این گجت هوشمند عبارتند از؛

ساخته شده توسط شیائومی
ابعاد ساعت 12×46.6×17.9 میلی متر
اندازه صفحه نمایش 0.78 اینچ
فرم صفحه نمایش بیضی
صفحه نمایش لمسی
حسگر ضربان قلب
باتری 110 میلی آمپر (لیتیوم یونی)
مدت زمان نگهداری شارژ حدودا 20 روز
جنس بند ساعت سیلیکونی

 

با این حال از مشخصات بالا می توانیم متوجه این شویم که ساعت هوشمند mi band 3 یک گجت ساده و البته هوشمند می باشد که در طول روزمره می تواند به ما کمک زیادی کند. اما نکته قابل توجهی که ممکن است نظر ما را خیلی زیاد به خودش جلب کند، باتری قدرتمند و جالب این ساعت هوشمند می باشد که می تواند با یک شارژ کامل تا 20 روز ساعت را شارژ نگه دارد و این درصورتی است که از ساعت استفاده نکنید.

اما اگر استفاده شما زیاد می باشد و در طول شبانه روز ساعت هوشمند را از خود جدا نمی کنید، نزدیک به 2 هفته می توانید با یکبار شارژ از این ساعت استفاده کنید که بسیار جالب و کاربردی می باشد چرا که با یکبار شارژ شما می توانید تا دو هفته از این ساعت استفاده کنید. از طرفی دیگر این ساعت قابلیت این را نیز دارد تا شما در زیر آب از آن استفاده کنید.

قابلیت های ساعت mi band 3

ساعت هوشمند mi band 3 در عین طراحی ساده ای که دارد، دارای قابلیت های متعددی می باشد که شما می توانید از آنها خیلی ساده و آسان استفاده کنید. با این وجود از مهم ترین قابلیت هایی که این ساعت هوشمند دارد می توان به موارد ذیل اشاره کرد؛

  1. نمایش اعلان پیامک و پیام های شبکه های مجازی (با دسترسی خودتان)
  2. نمایش پیام های دریافتی و حتی تائید ارسال پیام
  3. امکان نمایش نام تماس گیرنده
  4. قطع کردن تماس با نگه داشتن انگشت روی دکمه صفحه ساعت
  5. یادآوری اتفاق که باید از طریق تقویم اعمال کنید.
  6. تنظیم ساعت هشدا
  7. هشدار عدم تحرک
  8. نمایش تعداد قدم های برداشته شده
  9. نمایش آب و هوا
  10. نمایش میزان کالری سوخته شده بر روی تردمیل و تمرین
  11. سایلنت کردن گوشی
  12. پیدا کردن گوشی
  13. نمایش تعداد ضربان قلب
  14. کرنومتر و تایمر
  15. نمایش تاریخ و ساعت

توجه : شاید قبل از خرید با واقعیتی در مورد mi band 3 آشنا نشوید و در حین خرید با مشکل روبرو شوید. واقعیت این ساعت ها این می باشد که برای استفاده از آنها نیاز به اینترنت ندارید و تنها رابط کاربری بین گوشی و ساعت، بلوتوث می باشد که با روشن بودن بلوتوث قابلیت هایی مانند نمایش نمام تماس گیرنده، نمایش پیغام ها و... بر روی ساعت اجرا خواهد شد و در غیر اینصورت این قابلیت ها با خاموش شدن بلوتوث گوشی، غیرفعال خواهند شد و اما هنوز ساعت فعال می باشد و حتما نباید بلوتوث گوشی روشن باشد. بنابراین یک سری از قابلیت ها مانند ساعت، تایمر، کرنومتر، ضربان قلب و... فعال خواهند بود.

نمایش تعداد ضربان قلب

ساعت mi band 3

یکی از اصلی ترین قابلیت هایی که ساعت mi band 3 به آن مجهز می باشد، امکان شمارش تعداد ضربان قلب می باشد. برای استفاده از این قابلیت باید از منو ساعت به دنبال "Heart rate" بگردید و بعد از رسیدن به این گزینه، باید انگشت خود را بر روی دکمه پائین صفحه نمایشگر ساعت نگه دارید تا حسگر شمارش تعداد ضربان قلب شروع به کار کند. توجه داشته باشید که برای اجرای صحیح این فرآیند نباید حرکت کنید و باید ثابت باشد و دست را تکان ندهید. همچنین ضربان قلب متوسط حدودا بین 60 تا 100 bpm می باشد.

تعداد قدم های برداشته شده

ساعت mi band 3

شمارش تعداد قدم های برداشته شده در طی پیاده روی یکی دیگر از قابلیت های این گجت هوشمند می باشد که شما می توانید با استفاده از این ترفند به سادگی هر روز قدم های برداشته شده را در طول هفته ثبت کنید که نیازی به نوشتن دستی نیست و در برنامه Mi Fit شما می توانید با نمودار مختص این قابلیت، میزان پیشرفت خود را در طی پیاده روی مشاهده کنید که بیشتر یک بعد روانی مثبت برای کاهش وزن خواهد داشت.

منبع : https://namnak.com/How-to-use-mi-band-3.p78017

saqar بازدید : 34 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. هم اکنون بیشتر کاربران ایرانی از اینستاگرام استفاده می‌کنند و با کاربردهای آن آشنایی کامل دارند. محبوبیت این اینستاگرام سبب شده که در بین کاربران آن جنبه‌های رقابتی هم ایجاد شود. یکی از جنبه‌های رقابتی موجود مربوط به تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام است که در ادامه توضیحات اکثریت در رابطه با آن خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم.

هنگامی که در اینستاگرام حساب کاربری یا اکانتی می‌سازید، دوستانتان می‌توانند شما را تعقیب کنند که اصطلاحا به این عمل فالو کردن (Follow) گفته می‌شود و افراد تعقیب کننده حسابتان فالوور (Follower) نامیده خواهند شد. در این بین اگر حساب اینستاگرام شما خصوصی نباشد هر فرد ناشناسی توانا به مشاهده عکس ها ارسالی و نوشتن نظر یا کامنت در پایین این تصاویر خواهد بود و بدون نیاز به دستور دادن شما می‌تواند حساب کاربریتان را فالو کند. ولی اگر حساب کاربری شما خصوصی (Private) باشد، تنها رفقا و افرادی که در فهرست فالوورهای حسابتان پیمان دارند قادر به نگریستن تصاویر اشتراک‌گذاری شده شما و ارسال کامنت خواهند بود و افراد ناشناس به هدف فالو کردن شما باید درخواست ارسال کرده و با تایید شما به فهرست فالوورهایتان اضافه شوند.

در بسیاری از موارد مشاهده شده که افراد به شمار فالوورهای حساب اینستاگرام خود اهمیت به سزایی می‌دهند و به نوعی این جستار را عاملی برای جلب پروا اغلب می‌دانند. موضوعی که به شدت از جانب برخی کاربران حائز اهمیت است، آنفالو شدن (Unfollow) از جانب دیگر کسان محسوب می‌شود. آنفالو شدن بدین معناست که یک فرد معین در فهرست فالوورهای حساب اینستاگرام شما ناگهان تصمیم بگیرد که دیگر حساب اینستاگرام‌تان را دنبال نکند. در این شرایط وی حساب کاربریتان را آنفالو کرده و از لیست فالوورهایتان متمایز می‌شود. بدبختانه شوربختانه هنگامی که فردی حساب اینستاگرام شما را آنفالو کند، اپلیکیشن اینستاگرام هیچ نوتیفیکیشن خاصی را در این رابطه ارائه نمی‌کند. بنابراین شما هیچ‌گاه به طور مستقیم از راه اپلیکیشن اینستاگرام متوجه نخواهید شد که چه کسی حساب کاربریتان را آنفالو کرده است.

اما روش‌هایی هستی دارند که با به کارگیری آن‌ها می‌توانید از آنفالو شدن بدست سایر کسان در اینستاگرام مطلع شوید. ما در این نوشتار منظور داریم که دو روش کارساز بدین قصد را به شما عزیزان تعلیم دهیم. در صورتی که در طول انجام هر یک از موارد شرح داده شده مبتلا سخت شدید و یا سوالی برایتان ایجاد شد، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آنفالویاب اینستاگرام چیست؟ | نشانت

روش اول: به کارگیری وب‌سایت‌های مرتبط

به هدف بررسی جزئیات حساب کاربری اینستاگرام و تماشا افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند، وب‌سایت‌های منحصر به فردی طراحی شده‌اند. در پیوسته به چند نمونه از این وب‌سایت‌ها اشاره خواهید کرد. طریق عملکرد این گونه سایت‌ها بسیار ساده است. هنگامی که مشخصات حساب کاربری اینستاگرام خود را در این گونه سایت‌ها وارد می‌کنید، اطلاعات مربوط به فالوورهایی شما در پایگاه داده‌های آن ثبت می‌شود. حال هر موعد که گزینه آپدیت را برگزیدن کنید، آوش تک وب‌سایت باره نظر مجددا لیست فالوورهای حسابتان را رسیدگی کرده و با داده‌های پیشین مقایسه می‌کند. در این شرایط اگر حساب کاربری از لیست فالوورهای اینستاگرام شما حذف شده باشد، سایت مورد نظر به راحتی متوجه این جستار شده و لیست افراد آنفالو کننده حسابتان را ارائه می‌کند. سایت‌هایی که در پیوستگی شناسایی می‌کنیم چند مثال از بهترین وب‌سایت‌های پرکار در این زمینه محسوب می‌شوند. ما در این آموزش از وب‌سایت Unfollowgram.com کاربرد کرده‌ایم.

 

چگونه از آنفالو شدن توسط سایر کسان در اینستاگرام آگاه شویم؟

 

وب‌سایت Unfollowers.com: این سایت رابط کاربری بسیار ساده‌ و کاربردی داشته و به هدف نگریستن جزئیات حساب کاربری توییتر هم می‌توان از آن بهره‌گیری کرد.

وب‌سایت Justunfollow.com: این وب‌سایت قابلیت‌های خاصی را در ساحل نمایش لیست آنفالو کنندگان حساب اینستاگرام شما ارائه می‌کند. به عنوان نمونه با به کارگیری این وب‌سایت می‌توانید برای فالوورهای خویش “لیست سیاه” یا اصطلاحا “Blacklist” جاسازی کنید.

وب‌سایت Insta.friendorfollow.com: این وب‌سایت هم محیط بسیار ساده‌ای را شامل می‌شود و برخی قابلیت‌های دیگر همانند نمایش اطلاعات آن بخش از افرادی که شما آن‌ها را فالو کرده اما آن‌ها شما را فالو نکرده‌اند را دارد.

وب‌سایت Unfollowgram.com: وب‌سایت Unfollowgram.com نسبت به سایر وب‌سایت‌ها نامبرده شده پرکاربرتر است و افراد زیادی متعلق به استفاده می‌کنند. ما در این نوشتار از این

وب‌سایت به قصد مطلع شدن از آنفالو کنندگان حساب کاربری اینستاگرام خود استفاده کرده‌ایم.

چگونه از آنفالو شدن بدست دیگر افراد در اینستاگرام آگاه شویم؟

 

بنابراین در مرحله اول وب‌سایت باره نظرتان را برگزیدن کنید. ما وارد وب‌سایت Unfollowgram.com شدیم. پس از ورود به این وب‌سایت باید وارد حساب کاربری خویش شده و یا اصطلاحا آن را لاگین (Login) نمایید. بر روی گزینه با عنوان “Sig IN With Instagram” کلیک کنید. در این شرایط باید مشخصات حساب کاربری انفالویاب اینستاگرام خویش نظیر آیدی و رمز عبور آن را وارد نمایید. سپس بر روی گزینه “Sign In” یا “Log in” کلیک کنید و با دستور دسترسی وب‌سایت به جزئیات حساب اینستاگرام خویش موافقت به عمل آورید. به طور کلی مراحل وارد شدن یا لاگین کردن به حساب اینستاگرام در وب‌سایت Unfollowgram.com بسیار ساده است، با این حال اگر درباره هر یک از مراحل آن مبتلا سخت شده و یا سوالی برایتان برپایی شد، می‌توانید کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها یاری بخواهید.

 

چگونه از آنفالو شدن بدست سایر افراد در اینستاگرام مطلع شویم؟

 

هنگامی که در وب‌سایت Unfollowgram.com وارد حساب کاربری اینستاگرام خویش شدید، در بخش بالایی سایت گزینه‌هایی را نگریستن می‌کنید که احد از آن‌ها “Who Unfollowed Me” نام دارد. این گزینه لیست افرادی که شما از سوی آن‌ها آنفالو شده‌اید را نمایش می‌دهد. باید دقت داشته باشید که نخستین سری از اطلاعات حساب اینستاگرام شما زمانی وارد سایت Unfollowgram.com می‌شود که برای نخستین بار با مشخصات حساب اینستاگرام خود وارد آن شوید. بنابراین اگر هم الان برای اولین بار در این سایت وارد شده باشید و گزینه “Who Unfollowed Me” را گزینش کنید، هیچ اطلاعاتی نمایش داده نمی‌شود. در روزهای آینده می‌توانید این عمل را تکرار کرده و نتیجه باره نظرتان را دریافت کنید. همواره اطلاعات جدید حساب کاربری اینستاگرام شما با اطلاعاتی مقایسه می‌شود که با اولین ورودتان به سایت در پایگاه داده‌های آن ثبت شده باشد.

saqar بازدید : 32 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه فایلهای CD را به فایلهای MP3 روی رایانه تبدیل کنید. فایلهای CDA فقط فایلهای آهنگ CD هستند که بدون سی دی قابل پخش در رایانه نیستند، در حالی که فایلهای MP3 فایلهای صوتی هستند که تقریباً در هر پلتفرم قابل پخش هستند. برای تبدیل فایلهای CDA می توانید از iTunes در رایانه های Windows و Mac استفاده کنیدیا می توانید از Windows Media Player در رایانه Windows استفاده کنید.

 

روش 1

با استفاده از iTunes

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

CD صوتی را که می خواهید تبدیل کنید در رایانه خود قرار دهید.

اگر در مک هستید ، باید یک درایو سی دی USB را به رایانه وصل کنید.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

iTunes را باز کنید.آیکون آن نت موسیقی چند رنگ در زمینه سفید است.

اگر iTunes به طور خودکار باز شود ، این مرحله را رد کنید.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

MP3 conversions را فعال کنید. iTunes می تواند آهنگهای CD شما را به فایل های MP3 تبدیل کند ، اما ابتدا باید رمزگذار MP3 را برای این کار فعال کنید:

روی  (Edit (Windows یا (iTunes (Mac کلیک کنید.

روی Preferences کلیک کنید .

روی  Import Settings کلیک کنید.

روی جعبه کشویی Import Using کلیک کنید.

روی MP3 Encoder کلیک کنید.

OK را کلیک کنید

برای بازگشت به صفحه ، روی OK کلیک کنید.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

روی نماد سی دی کلیک کنید. این نماد گرد و به شکل دیسک در سمت چپ بالای پنجره قرار دارد. با این کار صفحه سی دی در iTunes باز می شود.

اگر هنوز CD را به iTunes وارد نکرده اید ، CD شروع به وارد کردن خودکار می کند.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

آهنگ های CD را انتخاب کنید. روی هر آهنگ در لیست CD کلیک کنید ، سپس

(Ctrl + A (Windows یا (Command + A (Mac⌘  را فشار دهید. با این کار تک آهنگ های روی CD انتخاب می شود.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

روی File کلیک کنید این یا در گوشه سمت چپ بالای پنجره (ویندوز) یا در سمت چپ سمت چپ نوار منو (Mac) است. یک منوی کشویی باز خواهد شد.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

Convert را انتخاب کنید. این گزینه نزدیک به انتهای منوی کشویی File است. انتخاب آن باعث می شود یک پنجره پاپ آپ ظاهر شود.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

روی Create MP3 Version کلیک کنید. در انتهای پنجره پاپ آپ است. فایلهای CD شما تبدیل به فایلهای MP3 خواهد شد.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

این کار در هر آهنگ حداکثر یک دقیقه طول می کشد.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

پس از تبدیل CD ، می توانید آن را بیرون بیاورید. در این مرحله ، می توانید با کلیک کردن روی تب اخیراً اضافه شده در گوشه سمت چپ بالای صفحه و سپس کلیک بر روی آلبوم CD ، فایلهای MP3 را مشاهده کنید.

 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/convert-cda2-mp3.html 

saqar بازدید : 33 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

روش های بسیاری برای ترکیب چندین فایل PDF در یک سند PDF وجود دارد. بسیاری از وب سایت ها مانند بسیاری از برنامه های شخص ثالث ، این کار را به صورت رایگان انجام می دهند (اگرچه اعتماد به اینگونه سرویس ها بستگی به خود شما دارد ، زیرا بعضی از آنها حاوی بدافزار هستند).

 

اگر کاربر MacOS هستید ، لازم نیست نگران این سایتها یا برنامه ها باشید. شما یک ابزار آسان ، رایگان دارید، به احتمال زیاد هنگام مشاهده عکس ها در رایانه خود از آن استفاده کرده اید.

 

اگر کاربر ویندوز هستید ، می توانید یکی از این برنامه های شخص ثالث را استفاده کنید - ابتدا تحقیقات خود را با دقت انجام دهید تا بدانید که کدام یک امن است - یا برای اینکه در جای امن باشد ، از Adobe استفاده کنید برنامه Acrobat DC. این به طور خاص توسط Adobe برای ایجاد ، مدیریت و ویرایش فایل های PDF طراحی شده است ، بنابراین می دانید که برای مواردی مانند تبدیل PDF به Word و البته ترکیب فایل های PDF خود در یک سند PDF دقیق و کارآمد است.

 

بیایید شروع کنیم:

 

کاربران macOS: اگر نیاز به ترکیب فایلهای PDF در یک سند PDF دارید ، می توانید به سادگی از برنامه Preview که هنگام خرید رایانه Mac خود نصب شده است، استفاده کنید. شما فقط نیاز به کشیدن و رها کردن فایل ها دارید ، بنابراین روند سریع و بی دردسر است.

 

قبل از شروع ، مطمئن شوید که تمام پرونده هایی را که می خواهید در یک پوشه با هم ترکیب کنید داشته باشید تا روند ادغام همه جانبه تر شود.

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 1: پوشه Finder را که فایلهای شما در آن ذخیره شده است باز کنید و به عنوان اولین صفحه خود نسخه ای از پرونده مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

شما می توانید یک کپی از فایل اصلی بگیرید و ان را نگه دارید تا در صورت اشتباه و یا پشیمانی نسخه ای داشته باشید. 

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 2: بر روی فایل اصلی دوبار کلیک کنید تا در Preview باز شود.

اطمینان حاصل کنید که نوار کناری ریز تصاویر قابل مشاهده است. اگر اینگونه نیست ، به View>Thumbnails بروید یا Option+Cmd+2 را فشار دهید. اگر فایل شما به طور پیش فرض در Preview باز نمی شود ، می توانید بر روی آن فایل دو انگشت بزنید و سپس به Open with>  Preview بروید.

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 3: با کشیدن و رها کردن آنها در نوار کناری ، PDF ، JPG ، PNG و سایر فایلهای دیگر را به Preview اضافه کنید.

 

متأسفانه ، پیش نمایش به شما اجازه نمی دهد پرونده های Word ، Excel و HTML را به یک سند PDF اضافه کنید. اگر می خواهید با استفاده از Preview این موارد را اضافه کنید ، ابتدا آنها را به اسناد PDF تبدیل کنید. در غیر این صورت بهتر است از برنامه Adobe Acrobat DC که در macOS موجود است استفاده کنید.

 

اگر تصمیم به استفاده از برنامه Adobe Acrobat DC را دارید ، برای دنبال کردن مراحل ویندوز 10 به پایین بروید ، زیرا آنها مطابق با macOS هستند.

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 4: با کشیدن و رها کردن آنها در نوار کناری ، فایلها را به ترتیب مورد نظر خود تنظیم کنید.

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 5: در صورت آماده شدن ، به File> Export as PDF بروید. نام فایل مورد نظر خود را تایپ کرده و پوشه ای را که می خواهیدفایل را در آن ذخیره کنید ، انتخاب کنید.

 

نحوه ترکیب فایلهای PDF در ویندوز 10 :

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، بسیاری از وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث وجود دارند که می توانید از آنها برای ترکیب چندین سند PDF در یک فایل واحد استفاده کنید. و بسیاری از آنها این کار را برای شما بسیار آسان می کنند - اغلب ، فقط انتخاب فایل ها و کلیک بر روی یک دکمه است.

 

اما باز هم ، شما باید تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید سرویس مورد استفاده شما مطمئن است و فایل مخربی را روی رایانه شما نصب نخواهد کرد. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید ، احتمالاً بهتر است از برنامه Adobe Acrobat DC برای پردازش فایلهای PDF استفاده کنید.

 

هشدار منصفانه: Acrobat DC رایگان نیست. شما باید برای عضویت ماهانه یا سالانه ثبت نام کنید که از 12.99 دلار در ماه شروع می شود و تا 24.99 دلار در ماه افزایش می یابد. 

 

با این حال ، اگر رسیدگی به پرونده های PDF - مانند ویرایش ، ایجاد ، ارسال یا تبدیل و ترکیب فایل های PDF ، بخش بزرگی از کار شما است، شاید ارزش پرداخت آن اشتراک سالانه را با قیمت 14.99 دلار در ماه داشته باشد. نه فقط برای ایمنی بلکه همچنین برای راحتی و تضمین اینکه اسناد PDF شما دقیق و بدون خطا هستند.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/learn-combine2-pdf.html

saqar بازدید : 27 یکشنبه 20 مهر 1399 نظرات (0)

 

 

با «لَمپیکس» آشنا شوید؛ وسیله‌ای که می‌تواند در، دیوار و هرسطحی را به کلیدافزار هوشمند تبدیل کند. این دستگاه مجموعه‌ای است از یک نورافکن، یک دوربین و یک رایانه‌ی متصل به فضای ابری.

لمپيکس در نگاه اول شبيه يک آباژور ساده و معمولي است. اما در واقع دستگاه کارآمدي است براي کاربري که حوصله‌ي صفحه‌کليد و ابزارهاي پيچيده‌ي رايانه‌اي را ندارد و دوست دارد لم بدهد و بالشش را به صفحه‌کليد تبديل کند. يعني اين دستگاه مي‌تواند هر‌سطحي را به سطح هوشمند تبديل کند.

 

اين استارت‌آپ مي‌تواند محصولات مربوط به واقعيت افزوده را متحول کند بدون اين‌که به نمايشگر احتياج داشته باشد. با داشتن لمپيکس کاربر حتي مي‌تواند يک ورق کاغذ آ4 (A4) را به يک سطح مشارکتي تبديل کند و آن را با کاربران ديگر به اشتراک بگذارد.

 

با اين‌که لمپيکس کاربردهاي فراواني براي مطالعه و دفتر کار دارد، اما فقط براي کار و درس طراحي نشده است. کاربر مي‌تواند آن را به وسيله‌ي سرگرمي تبديل کند و با آن مشغول بازي بشود؛ بازي‌هايي مانند شطرنج، پرنده‌هاي خشمگين يا هربازي ديگري که در حافظه‌ي دستگاه گنجانده شده است. دستگاه مي‌تواند به‌راحتي هر سطحي را به صفحه‌ي‌ بازي هيجان‌انگيزي تبديل کند.

 

لمپيكس هم‌چنين مي‌تواند يک ميز چوب ا تولد ابزاري كه سطح‌ها را هوشمند مي‌كندي ساده را به اسکنر تبديل کند. کاربر متن يا تصويري را که مي‌خواهد وارد رايانه کند، زير نور و روي ميز مي‌گذارد، نرم‌افزار آن را اندازه مي‌گيرد و در کنار آن گزينه‌هاي مورد نظر نقش مي‌بندد، گزينه‌هاي لمسي مثل، اسکن، پرينت، عکس‌برگردان و...

 

منظور از عکس برگردان ثبت عکس در حافظه دستگاه و برگردان آن روي سطح است. اشتراک‌گذاري واقعيت افزوده از مزيت‌هاي لمپيکس است. کاربري که در خانه، زير نور لمپيکس نشسته و سطح زير دستش را به سطح هوشمند تبديل کرده است، مي‌تواند با يک اشاره اين سطح را با کاربر ديگري در هرجاي ديگري به اشتراک بگذارد و هم‌زمان با او تعامل کند.

saqar بازدید : 41 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

پشتیبانی شبانه معاش رایگان

اتمام فروش ابتدای تعهد ماست، با اطمینان خرید کنید.

 

پشتیبانی 7 روز هفته 24 ساعته شبانه روز رایگان

یک سنه حمایت 24 ساعته بصورت رایگان از جانب شرکت گارانتی می گردد.

 

طبق مونث 12 پیمان نامه - گارانتی و پشتیبانی:

سایت طرف قرارداد، از لحاظ رفع کلیه اشکالات فنی قابل حل ناشی از خطای برنامه نویسی، به مدت __ 12 __ ماه و بصورت رایگان از جانب کمپانی گارانتی میگردد.

 

مشاهده قرارداد طراحی سایت

ارزان بودن دائم علت بر بی کیفیت بودن نیست!

قیمت کمتر، فروش بیشتر

استراتژی ما این است که با بها ارزان تر، شمار فروش اغلب می شود در نتیجه ما هم هوده دهی بهتری خواهیم داشت.

 

حذف واسطه ها

ما واسطه ها را حذف می کرده ایم

خیلی از کمپانی های طراحی سایت به واسطه گری بین شما و برنامه نویسان مشغول هستند، ما خود برنامه نویس هستیم و شما بدون هیچ واسطه ای می توانید از ما با قیمت زیر تر خرید کنید.

 

حذف تبلیغات

مشتری ها ما را تبلیغ می کنند

یکی از دلیلی که بها تمام شده فرآورده ما ذیل است این است که محصول ما نیازی به هزینه های گزاف تبلیغات ندارد و خود مشتریان بهتر از هر کسی ما را تبلیغ کنند.

 

کیفیت را مقایسه کنید

سایت آن است که خویش ببینید نه آنکه طراح بگوید

همه ما میدانیم اگر چیزی گرانتر است لوزوماً با کیفیت تر نیست بهترین مسیر برای ادراک به این سوژه این است که خودمان کفیت را مقایسه کنیم.

 

با 500 هزار تومان من دقیقاً چه دریافت می کنم؟

ما برای شما یک سایت کامل طراحی و برنامه نویسی هزینه طراحی سایت ارزان  می کنیم، شما یک سایت ساز و یا یک سایت خام گرفتن نمی کنید، ما سایت را آماده و بعد از طراحی با سلیقه شما و وارد کردن اطلاعات، مطالب و محصولات شما به شما تحویل میدهم، وانگهی هاست و دامنه مجانی در کمر بستن شما می گذاریم. پس شما بجز 500 هزار تومان، حتی یک ریال خرج اضافی پرداخت نخواهید کرد و یک سایت کامل دریافت می کنید.

 

یک سایت کامل (شرکتی یا فروشگاهی یا شخصی) کاملاً طراحی شده و برنامه نویسی شده.

یک گستره ir. کاملاً رایگان

یک هاست 1 گیگ رایگان

آموزش مجانی کامل کار کردن با سایت

 

قیمیت راستین 500 هزار تومان است

اگر فکر می کنید یک تنها یک تبلیغ و یا شعار تبلیغاتی است، مشکل در اشتباه هستید. قیمت راستین و کاملاً صادقانه است.

هیچگونه خرج اضافه و مخفیانه از شما گرفته نمی شود. طراحی سایت ارزان فقط 500 هزار تومان است.

 

 

طراحی وبسایت چیره دست با قیمت مناسب

ما سال 9 سنه در این پیشه مشغول بکار هستیم و می نا گفت یک شرکت سایت حرفه ای هستیم و یک سایت چیره دست برای شما طراحی می نماییم ولی با بها واقعی.

ب سایت کالا نیست و بعد از طریق اندازی وب سایت بیچارگی شما به کمپانی طراح وب سایت بیش از قبل دانستن می شود و پس شرکتی را برگزیدن نمایید که در مقوله حمایت وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین دشوار در مقوله طراحی سایت ارزان، فقدان حمایت قوی می باشد.

** کلیه قالب های تارنما طراحی شده توسط د پایه بدست این شرکت پیاده سازی می گردند و از قالب حاضر کاربرد نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت درونمایه همانند جوملا و وردپرس برای پیاده سازی تارنما بهره‌گیری شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب وب سایت بدست تیم دتولید می گردد.

** انگیزه ها عدم استفاده از قالب آماده توسط  بروز مشکلات زیاد در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت پایین بالا آمدن سایت و مصرف بیش از بی گمان منابع سرور نظیر رم، سی پی یو و پهنای باند، دشواری ها در گسترش و به روز رسانی این گونه سایت ها می باشد.

 

خرید سایت حاضر ارزان

ارزان ترین پلان طراحی سایت ، طراحی وب سایت با استفاده از قالب های فرآوری شده توسط د می باشد که خرج راه اندازی وب سایت با به کارگیری این قالب ها 500 هزار تومان شامل خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش مهار پانل و یک سنه حمایت می باشد. تعرفه درج اطلاعات تارنما و وابستگی هاستینگ به خرج مورد نظر اضافه می گردد. برای دید فهرست قالب های فرآوری شده برای فروشبه صفحه قالب های تولید شده دا مراجعه نمایید.

 

توضیحات دیگر پلان های ارزان و چیره دست طراحی سایتدر ادامه موجود است

 

در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و حرفه ای هستید مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصصب می باشد که می توانید به دو شیوه خرید سایت حاضر و طراحی وب سایت ارزان صاحب وب سایت شویدد را رفع نمایید.

 

با یک و نیم میلیون تومان صاحب یک تارنما شرکتی به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل به همراه یک سنه پشتیبانی بشوید.  در طراحی تارنما ها با پروا به مشکلات موجود از قالب های آماده کاربرد نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید لغایت در آینده تارنما دچار دشواری ها ایمنی، به روز رسانی، سرعت و حمایت نگردد. سایت های طراحی شده

saqar بازدید : 29 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

 

 

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتب لت, آیپد

اپل با قرار دادن ویژگی خاصی بر روی آیپد، قفل نگه داشتن این دستگاه را تا مدت زیادی پایدار نگه می‌دارد و حتی ممکن است تا سال‌ها در حالت قفل باقی بماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اپل برای ارتقا سطح امنیتی محصولات تولیدی خود به ویژه دستگاه آیپد، سیستم آن را به گونه‌ای طراحی کرده است که با هر بار اشتباه وارد کردن گذر واژه یا الگوی طراحی شده برای ورود به سیستم، دستگاه به صورتمراقب باشید/ آیپد شما ممکن است تا سال ۲۰۶۷ قفل شود! خودکار مدت زمان بیشتری کاربر را برای ورود به سیستم در انتظار نگه می‌دارد.

 

حال تصور کنید شما کودکی نوپا در خانه دارید و با برداشتن آیپد برای باز کردن قفل آن تلاش می‌کند و به صورت مکرر روی صفحه گوشی ضربه می‌زند. اگر این روند ادامه پیدا کند، پدر  او برای باز کردن قفل آیپد خود به ۲۵۵۳۶۴۴۲ دقیقه زمان نیاز دارد!

 

حال یکی از کاربران با به تمسخر گرفتن این ویژگی آیپد، گفت:" اگر من به صورت متوالی رمز ورود به دستگاه خود را اشتباه وارد کنم و رمز درست را به خاطر نیاورم ممکن است دستگاه تا سال ۲۰۶۷ میلادی قفل باقی بماند." مهندسان اپل دستگاه آیپد را به گونه‌ای طراحی و تولید کرده‌اند که پس از ۶ بار اشتباه وارد کردن رمز، دستگاه به صورت خودکار مدت طولانی‌تری را برای تلاش مجدد در حال قفل باقی می‌ماند و پس از ۱۰ بار اشتباه وارد کردن رمز دستگاه برای افزایش سطح ایمنی خود برخی از اطلاعات درون حافظه را پاک می‌کند.

 

 

 

البته اگر با وجود کودکی در خانه این اتفاق رخ داد، لازم نیست شدیدا نگران باشید زیرا اپل با اضافه نمودن ویژگی به آیپد به کاربر این امکان را می‌دهد تا با اتصال دستگاه به رایانه و متصل شدن به iTunes اطلاعات پاک شده را بازیابی کند. دستگاه‌های آیپد در بازه‌های زمانی معینی نیز با ارسال پیامی برای کاربر خود او را به تهیه نسخه پشتیبان تشویق می‌کنند تا از بروز هرگونه دردسر جلوگیری شود.

saqar بازدید : 30 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

 

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,لپ تاپ فوق مدرن مایکروسافت
مایکروسافت چند روزی است لپ تاپ / تبلت فوق مدرن سرفیس پرو ایکس خود را به قیمت هزار دلار عرضه کرده، اما با کمال تعجب جک هدفون بر روی آن نصب نکرده است.

به گزارش مهر،  لپ تاپ جدید سرفیس پرو ایکس مجهز به تراشه جدید و کم مصرفی است که شارژ باتری ۱۳ ساعته را برای آن به ارمغان آورده است. اما مشخص نیست چرا مایکروسافت از نصب یک جک هدفون ساده که برای چنینی محصولی کاملا ضروری است، خودداری کرده است.

این اولین بار است که یک شرکت مشکل عجیب لپ تاپ فوق مدرن مایکروسافت/ عدم نصب جک هدفون شناخته شده تولید لپ تاپ در جهان در سال های اخیر محصولی را روانه بازار می کند که کاربران نمی توانند به آن هدفون وصل کنند.


البته مایکروسافت این لپ تاپ را با فناوری نوظهور هدفون بی سیم خود سازگار کرده تا افراد بتوانند به صورت بی سیم صدای مورد نظر را از این لپ تاپ دریافت کنند، اما معمولا شرکت های سازنده لپ تاپ جک هدفون را از تولیدات خود حذف نمی کنند.

به هر حال افرادی که اصرار به استفاده از هدفون سیمی بر روی لپ تاپ مذکور داشته باشند چاره ای ندارند جز اینکه یک دانگل جک هدفون یو اس بی – سی را با پرداخت ۱۲ دلار خریداری کرده و آن را در کنار لپ تاپ سرفیس پرو ایکس مورد استفاده قرار دهند.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 3,505
  • بازدید کلی : 11,380