loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 40 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

پشتیبانی شبانه معاش رایگان

اتمام فروش ابتدای تعهد ماست، با اطمینان خرید کنید.

 

پشتیبانی 7 روز هفته 24 ساعته شبانه روز رایگان

یک سنه حمایت 24 ساعته بصورت رایگان از جانب شرکت گارانتی می گردد.

 

طبق مونث 12 پیمان نامه - گارانتی و پشتیبانی:

سایت طرف قرارداد، از لحاظ رفع کلیه اشکالات فنی قابل حل ناشی از خطای برنامه نویسی، به مدت __ 12 __ ماه و بصورت رایگان از جانب کمپانی گارانتی میگردد.

 

مشاهده قرارداد طراحی سایت

ارزان بودن دائم علت بر بی کیفیت بودن نیست!

قیمت کمتر، فروش بیشتر

استراتژی ما این است که با بها ارزان تر، شمار فروش اغلب می شود در نتیجه ما هم هوده دهی بهتری خواهیم داشت.

 

حذف واسطه ها

ما واسطه ها را حذف می کرده ایم

خیلی از کمپانی های طراحی سایت به واسطه گری بین شما و برنامه نویسان مشغول هستند، ما خود برنامه نویس هستیم و شما بدون هیچ واسطه ای می توانید از ما با قیمت زیر تر خرید کنید.

 

حذف تبلیغات

مشتری ها ما را تبلیغ می کنند

یکی از دلیلی که بها تمام شده فرآورده ما ذیل است این است که محصول ما نیازی به هزینه های گزاف تبلیغات ندارد و خود مشتریان بهتر از هر کسی ما را تبلیغ کنند.

 

کیفیت را مقایسه کنید

سایت آن است که خویش ببینید نه آنکه طراح بگوید

همه ما میدانیم اگر چیزی گرانتر است لوزوماً با کیفیت تر نیست بهترین مسیر برای ادراک به این سوژه این است که خودمان کفیت را مقایسه کنیم.

 

با 500 هزار تومان من دقیقاً چه دریافت می کنم؟

ما برای شما یک سایت کامل طراحی و برنامه نویسی هزینه طراحی سایت ارزان  می کنیم، شما یک سایت ساز و یا یک سایت خام گرفتن نمی کنید، ما سایت را آماده و بعد از طراحی با سلیقه شما و وارد کردن اطلاعات، مطالب و محصولات شما به شما تحویل میدهم، وانگهی هاست و دامنه مجانی در کمر بستن شما می گذاریم. پس شما بجز 500 هزار تومان، حتی یک ریال خرج اضافی پرداخت نخواهید کرد و یک سایت کامل دریافت می کنید.

 

یک سایت کامل (شرکتی یا فروشگاهی یا شخصی) کاملاً طراحی شده و برنامه نویسی شده.

یک گستره ir. کاملاً رایگان

یک هاست 1 گیگ رایگان

آموزش مجانی کامل کار کردن با سایت

 

قیمیت راستین 500 هزار تومان است

اگر فکر می کنید یک تنها یک تبلیغ و یا شعار تبلیغاتی است، مشکل در اشتباه هستید. قیمت راستین و کاملاً صادقانه است.

هیچگونه خرج اضافه و مخفیانه از شما گرفته نمی شود. طراحی سایت ارزان فقط 500 هزار تومان است.

 

 

طراحی وبسایت چیره دست با قیمت مناسب

ما سال 9 سنه در این پیشه مشغول بکار هستیم و می نا گفت یک شرکت سایت حرفه ای هستیم و یک سایت چیره دست برای شما طراحی می نماییم ولی با بها واقعی.

ب سایت کالا نیست و بعد از طریق اندازی وب سایت بیچارگی شما به کمپانی طراح وب سایت بیش از قبل دانستن می شود و پس شرکتی را برگزیدن نمایید که در مقوله حمایت وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین دشوار در مقوله طراحی سایت ارزان، فقدان حمایت قوی می باشد.

** کلیه قالب های تارنما طراحی شده توسط د پایه بدست این شرکت پیاده سازی می گردند و از قالب حاضر کاربرد نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت درونمایه همانند جوملا و وردپرس برای پیاده سازی تارنما بهره‌گیری شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب وب سایت بدست تیم دتولید می گردد.

** انگیزه ها عدم استفاده از قالب آماده توسط  بروز مشکلات زیاد در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت پایین بالا آمدن سایت و مصرف بیش از بی گمان منابع سرور نظیر رم، سی پی یو و پهنای باند، دشواری ها در گسترش و به روز رسانی این گونه سایت ها می باشد.

 

خرید سایت حاضر ارزان

ارزان ترین پلان طراحی سایت ، طراحی وب سایت با استفاده از قالب های فرآوری شده توسط د می باشد که خرج راه اندازی وب سایت با به کارگیری این قالب ها 500 هزار تومان شامل خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش مهار پانل و یک سنه حمایت می باشد. تعرفه درج اطلاعات تارنما و وابستگی هاستینگ به خرج مورد نظر اضافه می گردد. برای دید فهرست قالب های فرآوری شده برای فروشبه صفحه قالب های تولید شده دا مراجعه نمایید.

 

توضیحات دیگر پلان های ارزان و چیره دست طراحی سایتدر ادامه موجود است

 

در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و حرفه ای هستید مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصصب می باشد که می توانید به دو شیوه خرید سایت حاضر و طراحی وب سایت ارزان صاحب وب سایت شویدد را رفع نمایید.

 

با یک و نیم میلیون تومان صاحب یک تارنما شرکتی به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل به همراه یک سنه پشتیبانی بشوید.  در طراحی تارنما ها با پروا به مشکلات موجود از قالب های آماده کاربرد نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید لغایت در آینده تارنما دچار دشواری ها ایمنی، به روز رسانی، سرعت و حمایت نگردد. سایت های طراحی شده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 3,471
  • بازدید کلی : 11,346