loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 33 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. هم اکنون بیشتر کاربران ایرانی از اینستاگرام استفاده می‌کنند و با کاربردهای آن آشنایی کامل دارند. محبوبیت این اینستاگرام سبب شده که در بین کاربران آن جنبه‌های رقابتی هم ایجاد شود. یکی از جنبه‌های رقابتی موجود مربوط به تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام است که در ادامه توضیحات اکثریت در رابطه با آن خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم.

هنگامی که در اینستاگرام حساب کاربری یا اکانتی می‌سازید، دوستانتان می‌توانند شما را تعقیب کنند که اصطلاحا به این عمل فالو کردن (Follow) گفته می‌شود و افراد تعقیب کننده حسابتان فالوور (Follower) نامیده خواهند شد. در این بین اگر حساب اینستاگرام شما خصوصی نباشد هر فرد ناشناسی توانا به مشاهده عکس ها ارسالی و نوشتن نظر یا کامنت در پایین این تصاویر خواهد بود و بدون نیاز به دستور دادن شما می‌تواند حساب کاربریتان را فالو کند. ولی اگر حساب کاربری شما خصوصی (Private) باشد، تنها رفقا و افرادی که در فهرست فالوورهای حسابتان پیمان دارند قادر به نگریستن تصاویر اشتراک‌گذاری شده شما و ارسال کامنت خواهند بود و افراد ناشناس به هدف فالو کردن شما باید درخواست ارسال کرده و با تایید شما به فهرست فالوورهایتان اضافه شوند.

در بسیاری از موارد مشاهده شده که افراد به شمار فالوورهای حساب اینستاگرام خود اهمیت به سزایی می‌دهند و به نوعی این جستار را عاملی برای جلب پروا اغلب می‌دانند. موضوعی که به شدت از جانب برخی کاربران حائز اهمیت است، آنفالو شدن (Unfollow) از جانب دیگر کسان محسوب می‌شود. آنفالو شدن بدین معناست که یک فرد معین در فهرست فالوورهای حساب اینستاگرام شما ناگهان تصمیم بگیرد که دیگر حساب اینستاگرام‌تان را دنبال نکند. در این شرایط وی حساب کاربریتان را آنفالو کرده و از لیست فالوورهایتان متمایز می‌شود. بدبختانه شوربختانه هنگامی که فردی حساب اینستاگرام شما را آنفالو کند، اپلیکیشن اینستاگرام هیچ نوتیفیکیشن خاصی را در این رابطه ارائه نمی‌کند. بنابراین شما هیچ‌گاه به طور مستقیم از راه اپلیکیشن اینستاگرام متوجه نخواهید شد که چه کسی حساب کاربریتان را آنفالو کرده است.

اما روش‌هایی هستی دارند که با به کارگیری آن‌ها می‌توانید از آنفالو شدن بدست سایر کسان در اینستاگرام مطلع شوید. ما در این نوشتار منظور داریم که دو روش کارساز بدین قصد را به شما عزیزان تعلیم دهیم. در صورتی که در طول انجام هر یک از موارد شرح داده شده مبتلا سخت شدید و یا سوالی برایتان ایجاد شد، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آنفالویاب اینستاگرام چیست؟ | نشانت

روش اول: به کارگیری وب‌سایت‌های مرتبط

به هدف بررسی جزئیات حساب کاربری اینستاگرام و تماشا افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند، وب‌سایت‌های منحصر به فردی طراحی شده‌اند. در پیوسته به چند نمونه از این وب‌سایت‌ها اشاره خواهید کرد. طریق عملکرد این گونه سایت‌ها بسیار ساده است. هنگامی که مشخصات حساب کاربری اینستاگرام خود را در این گونه سایت‌ها وارد می‌کنید، اطلاعات مربوط به فالوورهایی شما در پایگاه داده‌های آن ثبت می‌شود. حال هر موعد که گزینه آپدیت را برگزیدن کنید، آوش تک وب‌سایت باره نظر مجددا لیست فالوورهای حسابتان را رسیدگی کرده و با داده‌های پیشین مقایسه می‌کند. در این شرایط اگر حساب کاربری از لیست فالوورهای اینستاگرام شما حذف شده باشد، سایت مورد نظر به راحتی متوجه این جستار شده و لیست افراد آنفالو کننده حسابتان را ارائه می‌کند. سایت‌هایی که در پیوستگی شناسایی می‌کنیم چند مثال از بهترین وب‌سایت‌های پرکار در این زمینه محسوب می‌شوند. ما در این آموزش از وب‌سایت Unfollowgram.com کاربرد کرده‌ایم.

 

چگونه از آنفالو شدن توسط سایر کسان در اینستاگرام آگاه شویم؟

 

وب‌سایت Unfollowers.com: این سایت رابط کاربری بسیار ساده‌ و کاربردی داشته و به هدف نگریستن جزئیات حساب کاربری توییتر هم می‌توان از آن بهره‌گیری کرد.

وب‌سایت Justunfollow.com: این وب‌سایت قابلیت‌های خاصی را در ساحل نمایش لیست آنفالو کنندگان حساب اینستاگرام شما ارائه می‌کند. به عنوان نمونه با به کارگیری این وب‌سایت می‌توانید برای فالوورهای خویش “لیست سیاه” یا اصطلاحا “Blacklist” جاسازی کنید.

وب‌سایت Insta.friendorfollow.com: این وب‌سایت هم محیط بسیار ساده‌ای را شامل می‌شود و برخی قابلیت‌های دیگر همانند نمایش اطلاعات آن بخش از افرادی که شما آن‌ها را فالو کرده اما آن‌ها شما را فالو نکرده‌اند را دارد.

وب‌سایت Unfollowgram.com: وب‌سایت Unfollowgram.com نسبت به سایر وب‌سایت‌ها نامبرده شده پرکاربرتر است و افراد زیادی متعلق به استفاده می‌کنند. ما در این نوشتار از این

وب‌سایت به قصد مطلع شدن از آنفالو کنندگان حساب کاربری اینستاگرام خود استفاده کرده‌ایم.

چگونه از آنفالو شدن بدست دیگر افراد در اینستاگرام آگاه شویم؟

 

بنابراین در مرحله اول وب‌سایت باره نظرتان را برگزیدن کنید. ما وارد وب‌سایت Unfollowgram.com شدیم. پس از ورود به این وب‌سایت باید وارد حساب کاربری خویش شده و یا اصطلاحا آن را لاگین (Login) نمایید. بر روی گزینه با عنوان “Sig IN With Instagram” کلیک کنید. در این شرایط باید مشخصات حساب کاربری انفالویاب اینستاگرام خویش نظیر آیدی و رمز عبور آن را وارد نمایید. سپس بر روی گزینه “Sign In” یا “Log in” کلیک کنید و با دستور دسترسی وب‌سایت به جزئیات حساب اینستاگرام خویش موافقت به عمل آورید. به طور کلی مراحل وارد شدن یا لاگین کردن به حساب اینستاگرام در وب‌سایت Unfollowgram.com بسیار ساده است، با این حال اگر درباره هر یک از مراحل آن مبتلا سخت شده و یا سوالی برایتان برپایی شد، می‌توانید کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها یاری بخواهید.

 

چگونه از آنفالو شدن بدست سایر افراد در اینستاگرام مطلع شویم؟

 

هنگامی که در وب‌سایت Unfollowgram.com وارد حساب کاربری اینستاگرام خویش شدید، در بخش بالایی سایت گزینه‌هایی را نگریستن می‌کنید که احد از آن‌ها “Who Unfollowed Me” نام دارد. این گزینه لیست افرادی که شما از سوی آن‌ها آنفالو شده‌اید را نمایش می‌دهد. باید دقت داشته باشید که نخستین سری از اطلاعات حساب اینستاگرام شما زمانی وارد سایت Unfollowgram.com می‌شود که برای نخستین بار با مشخصات حساب اینستاگرام خود وارد آن شوید. بنابراین اگر هم الان برای اولین بار در این سایت وارد شده باشید و گزینه “Who Unfollowed Me” را گزینش کنید، هیچ اطلاعاتی نمایش داده نمی‌شود. در روزهای آینده می‌توانید این عمل را تکرار کرده و نتیجه باره نظرتان را دریافت کنید. همواره اطلاعات جدید حساب کاربری اینستاگرام شما با اطلاعاتی مقایسه می‌شود که با اولین ورودتان به سایت در پایگاه داده‌های آن ثبت شده باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 3,459
  • بازدید کلی : 11,334