loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 34 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

نونگار هم الان با بکار گيری بيش از 60 نيروی استخدامی در دو ساختمان مجزا با وثیقه پيمانکاری بيش از 3200 پروژه دولتی و خصوصی مصمم تر از قبل در حال تکاپو و خدمتگذاری است. در کلیه گروه های کاری پایین :

 

تمامی استانداردھای گوگل و قوانین SEO رعایت خواھد شد .

سورس کامل پروژه همهنگام با تسویه لیست قیمت طراحی سایت حساب به خریدار تحویل خواهد شد .

در انتهای کار،مالکیت دامنه و پنل بنام خریدار بروزرسانی خواهد شد .

تمدید کلیه خدمات قرارداد در سالهای نیاکان 20% رقم پیمان نامه خواهد بود .

مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله میسر است .

پس از شروع پروژه گرافیست، برنامه نویس و اپراتور بطور مجزا معرفی خواهند شد .

محدودیتی در طراح گرافیکی Home Page و یا سررسید کلاس تعلیم کاربری سایت وجود ندارد .

جابجائی سایت بر روی سرورهای نونگار (در کشورهای مختلف) خرج ای ندارد .

منبع محاسبات اجرای پروژه ها هر روز هفته بغیر از پنج شنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی خواهد بود .

تهیه سرویس میزبانی و گستره با تضمین نمایش 99.9% بر روی سرورهای نونگار از تعهدات نونگار بدون خرج مضاعف است .

تضمین عملکردصحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی روی سرورهای نونگار الی یکسال از تارخ عقد توافقنامه از تعهدات نونگار خواهد بود.

 

کل بها طراحی سایت اعلامی بصورت ناب-سره واصله خواهد بود که 50% نخست و 50% انتهای شغل مطالبه خواهد شد .

 

بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر گروه، سایت شما برای راه اندازی کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت . موارد آمده در گروه های کاری پایین مربوط به سایتهای معمولی است و در فرآوری سایتهای خاص متن قرارداد تبادل شده دستک اجرا خواهد بود .

 

 

اصول تعرفه طراحی سایت

اگر به پیگیری طراحی سایت جدید هستید و می خواهید نکات تازه ای از جدید ترین آپدیت های طراحی وب سایت به دست آورید و از تعرفه طراحی سایت مطلع شوید جای حقیقت آمده اید. اگر برای پروژه طراحی سایت خویش به چند شرکت طراحی سایت مراجعه کنید با پهنه ی گسترده ای از قیمت ها و تعرفه طراحی سایت روبرو می شوید. به همین انگیزه گزینش بهترین کمپانی طراحی سایت کمی مشکل است و برای آغاز پروژه به جای این که از شرکت باره عقیده بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خود دارید.

با پروا به بودجه تان چه خواسته هایی از طراحی وب سایت دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در عقیده بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از مجانی شروع می شود و تا چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها وابستگی به اعتبار و کیفیت شرکت طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از تارنما پیوستگی دارد. پس بهترین راه حل این است که به جای تمرکز روی بها طراحی سایت روی هدف و بودجه خویش متمرکز شوید. با این تفکر در پیوستگی مقاله انتظاراتی که از هر وب سایت با هر قیمتی می توانید داشته باشید را ارائه می دهیم.

 

 

 تعرفه طراحی سایت

 

نکات تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت

اولویت بندی کنید. برای این که تصمیم حقیقت برای گزینش بهترین شرکت طراحی سایت و با خرج مناسب داشته باشید می بایست هدف، خواسته و بودجه تان با هم انسجام داشته باشد. بعضی از افراد می پرسند ما که بودجه ای نداریم چکار کنیم؟ حتی این افراد نیز می توانند وب سایت شخصی خود را داشته باشند البته با کمی تفاوت. یکی از شیوه های طراحی سایت رایگان استفاده از سایت ساز های مجانی است. این سایت ساز ها محدودیت هایی نیز دارند که از آنگونه آن ها امکان انتخاب قالب های اندک است. علاوه بر این می تاب از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد که با نصب آن روی سیستم و خرید هاست می نا طراحی وب سایت را سپریدن داد. در این روش تمام پروسه طراحی سایت و سئو سایت به عهده خودتان است و نیازی به گرافیست هم ندارید چرا که از قالب های حاضر بهره‌گیری می کنید.

دلیل دیگری که بر تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است خدمات پشتیبانی و همچنین خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. بعضی شرکت ها پشتیبانی قدرتمندی ارائه نمی دهند و یا کوتاه مدت هستند و بعد از موعد مشخص در ازای مبالغ اکثریت حمایت را پیوستگی می دهند و همچنین انجام فرآیند سئو سایت نیز در تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است. سئو که در موفقیت طراحی سایت نقش مهمی دارد از پایه ها اصلی به شمار می رود فلذا یا باید خودتان دست به پیشه شوید و یا پروژه سئو را به دست کارآزمودگان سئو کمپانی طراحی سایت مورد نظر بسپارید. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش علاوه بر قبول خدمات سئو دوره های آموزشی نیز ارائه می دهد که با آموزش های لازم سئو سایت را به دست بگیرید.

 

 

از طراحی سایت با بها های ارزان صرف عقیده کنید

اگر هدف مسیر انداز سوداگری آنلاین را دارید پیشنهاد ما به شما این است که اصلا به سراغ تارنما های ارزان قیمت و آماده نروید زیرا قصد شما مسیر انداز کسب و کار جدید در فضای مجازی می باشد پس باید از همان ابتدای کار جا پای خویش را محکم کنید. می توانید به یک طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی که تماما متناسب با نیاز و خواسته و سلیقه شما می باشد پیشه خویش را آغاز نمایید .توجه داشته باشید که این کار قطعا هزینه فوقانی را برای شما دربردارد ، ولی خیالتان راحت است که از راه همین صرف هزینه می توانید به درآمدزایی بیشتری بپردازید.

این سوژه را در نظر داشته باشید اگر یک تارنما حرفه ای می خواهید ، یک تارنما آماده و ارزان بها هیچ وقت نمی تواند قابلیت ها و خاصیت های تارنما های اختصاصی را داشته باشد. از این جهت طراحی سایت های اختصاصی قابلیت های اکثریت دارند و تعرفه طراحی سایت بالاتری نیز دارند که بر اساس سلیقه مشتری از همان ابتدای کار کد نویسی می شود.

هر ارزانی بی حکمت نیست انتظار نداشته باشید که شرکت هایی که با تعرفه طراحی سایت محدود به شما وعده وعید تارنما های اختصاصی را می دهند ، یقینا هم تارنما اختصاصی به شما تحویل دهند شما پس از مدتی متوجه آماده بودن قالب سایت به ظاهر اختصاصی خود خواهید شد و این اخیر آغاز دردسر شماست.

در پایان به این نکته توجه داشته باشید که تعرفه طراحی سایت نهایی تارنما های اختصاصی مهارشدنی می باشد شما در عین اکنون که می توانید بی نهایت قابلیت و خاصیت به تارنما خود اضافه کنید ، وارونه می توانید قابلیت هایی را متعلق به مختصر کنید و از این روش بها پایانی طراحی وب سایت را مهار کنید.

 

 

خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:

• تکاپو در شبکه های اجتماعی

• ریسپانسیو بودن طراحی سایت

• طراحی حرفه ای سایت

• استفاده از قالب های اختصاصی و منحصر به فرد

• پلتفرم طراحی سایت

• تعداد صفحات وب سایت

• سئو و بهینه سازی

• حمایت و پاسخگویی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 3,458
  • بازدید کلی : 11,333