loading...
akhbar tecnolozh13
saqar بازدید : 39 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

طراحی وب سایت احد از اولین اقدامات در پهنه بازاریابی دیجیتال است. طراحی وب سایت بخش های مختلفی دارد و طراحی تارنما بدست برنامه نویسان وب اتمام می شود.

 

پس از سپریدن فرآیند جمع آوری و تحلیل و بررسی دیتا ها درباره گستره فعالیت کسب و کار خویش و رقیبان، علاقه مندی و جنبه روانشناختی مخاطبان بازار منظور و ... باید اقداماتی در این زمینه انجام گیرد که در این بین برپایی تارنما برای یک کسب و کار مهم ترین شغل در گستره بازاریابی است و مختصر اهمیت ترین وجه برپایی یک تارنما برای کسب و کار شما، ایجاد نوعی اعتبار برای کسب و کار است.

 

 

 

پروسه ایجاد یک وب سایت خوب، شغل پیچیده و زمانگیری است. اولین قدم در فرایند ایجاد یک وب سایت، طراحی آن است. طراحی سایت به طور کلی به چیرگی و فرایند ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود. امروزه با رشد این تخصص و فراگیر شدن استفاده از وب سایت توسط هر سازمان، ارگان، شرکت، برند، کسب و کار و... ، به کارگیری متخصصان و طراحان وب سایت برای طراحی و ایجاد یک تارنما امری غیرقابل انکار بدل شده است.

 

 

همانطور که پیشتر هم گفته شد، وب سایت کسب و کار و برند شما، ویترینی برای معرفی خدمات و محصولات ارائه شده بدست شماست. از این رو، این ویترین هرچه جذاب تر و بی نقص تر باشد، گمان کردن دیده شدن سوداگری و برند شما اغلب است. پس استفاده از تیمی مجرب و خلاق در فرآیند طراحی و ساخت وب سایت امری کاملا واضح است.

 

 

متخصصان و طراحان وب سایت شما در "امپریال برند" با تکیه بر خلاقیت، دقت و تجربه خود می توانند شما را در پروسه طراحی وب سایت همراهی کنند.

با خواستن پیوسته این مقاله شما می توانید اطلاعات مفیدی را به زبانی ساده در پهنه وب سایت، طراحی وب سایت و طرح وب سایت به دست آورید.

 

 

 

وب سایت چیست؟

به زبانی ساده، وب سایت یا تارنما مجموعه‌ ای از فایل‌ های مختلف اعم از تصاویر، متون یا فایل‌های برنامه نویسی شده ‌است که به منظوری خاص به شکلی با هم پیوسته شده ‌اند. این فایل ها روی یک کامپیوتر که «سرور» نامیده می شود، قرار می‌ گیرند و با یک نام دامنه مشترک برای مثال “impbrand.com” قابل جستجو هستند.

 

 

 

قالب یا طرح وب سایت

طرح وب به قالب نمایشی و تصویری تارنما و طراحی گرافیکی صفحات موجود در آن گفته می شود که معرف محتوا و مطالب آن وب سایت می ‌باشد. قالب یا طرح وب جلوه بصری تارنما است و اولین بخش از یک صفحه وب است که ذهن بیننده را با خود درگیر می‌ کند؛ از این رو، صرف هزینه و موعد و استفاده از نیروهای خلاق و دقیق در این زمینه، می تواند به شما برای داشتن وب سایتی جذاب و در همان سان بی نقص کمک شایانی کند.

 

 

 

طراح تارنما کیست؟

یک طراح وب با در عقیده گرفتن هدف سایت و مخاطبان آن و با به کارگیری المان ‌های متناسب با رویکرد سایت و به کمک ذهن خلاق و ذوق هنری خود در به کار بردن ابعاد و رنگ ها، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب سایت، نمای تکرار شونده و خسته‌ کننده را به مخاطب القا نکند. در طراحی تارنما باید از الگوی ثابتی در صفحات استفاده کرد که کاربر به اثناء دید صفحات متوجه این که همه صفحات در یک سایت مشخص هستند، بشود.

 

 

یک طراح وب باید توانایی بالایی در دامنه برنامه نویسی وب، به کارگیری ابزار برای ایجاد خاصیت های بصری جذاب و در ضمن توانایی درک فوقانی در گستره روانشناسی برای برپایی وابستگی با بیننده سایت نیز داشته باشد. این ها تنها بخش کوچکی از خصوصیات و توانمندی های طراحان وب مجموعه "امپریال برند" است و کامیابی های کسب شده از پروژه های قبلی نیز استشهاد بر این مدعاست.

 

 

در پیوسته به ذکر چند باره از نکات مهم در طراحی تارنما می پردازیم:

 

5 نکته مهم در طراحی وب سایت

طراحی وب سایت و برپایی تقسیم های گوناگون آن، از اهمیت بسیاری برای شناسایی برند و سوداگری شما دارد. بنابراین در زمینه طراحی تارنما جنبه ‌های گوناگونی باید در عقیده گرفته شود که به سبب پیشرفت روزافزون اینترنت همواره بر این موارد افزوده می ‌شود. برای وب سایت ‌های بازرگانی عمومی، 5 باره زیر از آنگونه اصلی‌ ترین آن ‌ها به ‌شمار می‌ روند:

 

 

1. طراحی سایت باید متناسب و بر بنیاد عنوان و محتوای مطالب باشد؛ یعنی برای مثال اگر تارنما برای یک برند غذایی است و محتوا و مطالب آن در گستره مواد غذایی است، طراحی وب سایت این برند باید متناسب با پهنه فعالیت آن باشد.

 

 

2. کلیه محتوا، مطالب و اطلاعات داخل وب سایت باید مطابق با قصد سوداگری و برند باشد و طیفی از عموم را پرتو رود که به تعقیب اطلاعات ارائه شده در سایت هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 3,543
  • بازدید کلی : 11,418